Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z odpaleniem po trasie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mój problem polega na:

Auto odpala normalnie na krótkich trasach problem pojawia się na dalekich trasach powiedzmy jadę 200km staje na tankowanie i auto nie odpala przygasają kontrolki i ewidentny brak prądu podpinam booster i auto normalnie odpala i jadę dalej do następnej stacji powiedzmy oddalonej o kolejne 200km i to samo. Gdy dojadę do celu zostawiam auto na noc i rano pali z dotyku bez potrzeby boostera.

Rozrusznik wymieniony

Akumulator sprawdzony

Alternator ładuje

Silnik to 1.6e K7M JA0F Benz+Lpg

Dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam niestety akumulator tak jak pisałem sprawdzony był sprawny mimo to posłuchałem się i wymieniłem na nowy niestety problem nadal istnieje co jeszcze mydlicie na ten temat?

nadal jak zimny pali bez problemu jak jest gorący brak prądu do rozruchu

 

Dodano: 26 sie 2016 - 20:55

Nie wiem na ile to możliwe i jak to zlokalizować wydaje mi się ze jak jakaś część pod wpływem gorąca się rozszerza i powoduje zwarcie ale gdzie i co możne wy mi podpowiecie.

Regulator napięcia może mieć coś wspólnego z takimi objawami czy może gdzie indziej szukać problemu?

komputer ?

Sam już nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nadal jak zimny pali bez problemu jak jest gorący brak prądu do rozruchu

Nie wiem jak to rozumieć - brak prądu do rozruchu - nie kręci rozrusznikiem, czy kręci ale nie odpala? A jak kręci, to normalnie kręci normalnie czy ospale?

Gdyby to było w mojej megance, to w pierwszej kolejności sprawdziłbym podczas rozruchu tego normalnego i tego z brakiem prądu, jakie są napięcia na biegunach akumulatora i na alternatorze - jako pośredni pomiar napięcia na rozruszniku. I w zależności od wyników zastanawiałbym się co dalej.

W tym wypadku przyjrzałbym się obwodowi zasilającemu rozrusznik (stykom na plusie i masowym).

Spróbowałbym też jaki efekt przyniosłoby zmniejszenie odstępów na świecach do 0.6-0.7 mm (prawdopodobnie są 1 mm lub więcej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnośnie tego braku prądu to (jak jest zimny rozrusznik kreci i auto odpala zaś jak jest po trasie rozgrzany to po przekręceniu kluczyka kontrolki przygasają słychać tylko cykniecie jak wyskakuje bendiks ale nie kreci podpinam booster i auto odpala.)

 

 

Dzieki panowie za wskazówki jutro postaram się zajrzeć do tego i posprawdzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc ja bym szukał na odcinku "plus pod maską" - "+" na akumulatorze i masa, czyli "-" na akumulatorze - blok silnika. Wg mnie na tych dwóch odcinkach trzeba szukać przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za pomoc.

jak ustalę na pewno napisze w czym był problem.

 

Dodano: 30 sie 2016 - 17:06

Witam dziś dałem do znajomego auto pomierzył wszystko co możliwe sprawdził kabelek po kabelku i wg niego wszystko powinno być ok wszystkie pomiary w normie.

Zasugerował, że to może być wina rozrusznika a w zasadzie automatu w nim więc w przyszłym tygodniu jadę do mechanika, który mi go wymieniał (brak wolnych terminów ) i ma sprawdzić czy on jest ok oczywiście na gwarancji.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
        • +1
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!