Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ocena Megane Coupe


Kamil2323

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na forum, jak widać jestem tutaj nowy, ale jak kupie auto pewnie będę pojawiał się częśćiej :D . Zastanawiam się nad zakupem megane 1.4 tce z tego linka https://www.olx.pl/oferta/renault-megane-iii-coupe-1-4tce-CID5-IDgr1S5.html . Zastanawia mnie dosyć niska cena jak na tą wersję wyposażeniową i silnik (Wcześniej oglądałem uboższa wersję z silnikiem 110 koni wycenioną na 24500 w dodatku sprowadzana z niemiec). Dzwoniłem dzisiaj do właściciela mówił, że auto pochodzi z polskiego salonu i on jest drugim jego właścicielem, podobno auto nie miało większych kolizji, jest tylko "przerysowane" no, ale to mogę zaakceptować jeżeli nie są to jakieś głębokie rysy. Co sądzicie ogólnie o tym ogłoszeniu i o cenie? Będę w okolicach dopiero za tydzień wtedy dokładnie się mu przyjże. Z góry dziękuje za pomoc.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto przed zakupem należy poddać globalnej kontroli na stacji diagnostycznej, ASO. Należy posprawdzać punkty bazowe na płycie od geometrii podwozia, jeżeli są podejrzenia .Klient wymagający, chce samochód bez szpachli to takie dostanie. Dzisiaj samochody spawa z dwu połówek, wspawa ćwiartki. Kupując używane Renault Megane zwrócić uwagę przede wszystkim na ; http://megane.com.pl/topic/69979-zakup-bezposredni-od-prywatnego-1-wl-niemcy-megane-coupe-2009/ oraz poczytaj parę tematów tu na forum o silniku 1,4. Aby kupić dobre auto dla siebie, to trzeba mieć dużo czasu, cierpliwości, szukać, sprawdzać,porównywać. Aut z tym silnikiem jest mało na rynku, szybko schodzą i trzymają cenę.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe czynności przed zakupem:

Warto poczytać ; http://megane.com.pl/forum-62/announcement-9-zanim-kupisz-poczytaj-kilka-pomocnych-linkow/

Oglądasz auto, sprawdzasz czy wszystkie elementy wyposażenia auta działają,

Czy nie ma niepokojących wycieków?? (przy turbo, intercoollerze) rdzawych dużych śladów, wyraźnych śladów ingerencji blacharskich, czy dużo tzw. kitu pod spodem auta,

Czy szyby, pasy, opony z jednego roku i tej samej marki i rozmiaru ???

Czy silnik pracuje równo ?? dobrze przyspiesza ??

Czy komputer nie wyrzuca żadnych błędów?

Czy auto w czasie próbnej jazdy nie ściąga w bok, również przy hamowaniu ??

Jeżeli auto sprowadzane z zagranicy to warto przeczytać ; http://megane.com.pl/topic/66504-zakup-auta-na-fakture-vat-marza/ oraz skontrolować czy ma dwie karty startowe i czy kluczyk z karty otwiera drzwi .

Akceptujesz z grubsza auto i jedziesz z nim na stacje diagnostyczną, gdzie sprawdzą hamulce, amortyzatory, luzy w zawieszeniach, ustawienie świateł, zrobią analizę spalin. Jeżeli auto nie przejdzie pozytywnie testu ,a Ty dalej masz na nie ochotę, to jedziesz do ASO Reno aby dokonać;

-Pomiar ciśnienia oleju na rozgrzanym silniku ( w 100 % jeżeli wymiana oleju była co 30000 km) ,

-Profilaktyczne sprawdzenie panewek - jeżeli wymiana oleju była co 30000 km ,

-Ciśnienie sprężania w cylindrach,

-Najkosztowniejszą czynnością jest Kontrola Punktów Bazowych Geometrii Nadwozia (zadzwoń do ASO i wszystko jasne)

-Korzystnym rozwiązaniem jest zakup auta od dilerów ASO Reno, od prywatnego właściciela danej renówki lub wyjazd po upatrzony(e) egzemplarz do Niemiec z osobą znającą

niemiecki i mającą wiedzę na temat auta.

-Mówią,że właściciel auta cieszy się dwa razy:jak kupuje oraz bardziej jak sprzedaje auto.

-Na rynku dużo większy wybór jest z silnikiem 1,6 benzyna lub 1,5 diesel. Poczytaj ; http://megane.com.pl...-krotkie-trasy/

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszedłem na olx.pl dla całej Polski i wyniki;

rocznik 2009 - 25600 zł - prywatna oferta ,

rocznik 2009 - 26800 zł - firma,

rocznik 2009 - 28900 zł - firma,

rocznik 2010 - 27900 zł - firma

rocznik 2011 - 29500 zł - prywatna oferta,

rocznik 2011 - 33900 zł - firma,

Wniosek nasuwa się sam;

- O cenie auta decyduje rocznik ,a auto z firmy jest znacznie droższe niż z oferty prywatnej.Twoja oferta wygląda obiecująco i nie ma się do niczego doczepić.Trzymaj się zaleceń powyższych które zaproponowałem a będziesz zadowolony z zakupu .

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!