Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 3 zestaw hid


Rekomendowane odpowiedzi

Podstawą dalszych badań jest pomiar prądu jaki bierze twój zestaw. Potem dla porównania można zmierzyć pobór prądu żarówki H7 albo go wyliczyć z wzoru. Wnioski będzie można wyciągnąć porównując oba pomiary. Czy szukać lepszego zestawu, czy sterownik pod maską wariuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki seryjnej soczewce strumień światła jest identyczny jak na żarowce Osram która była wcześniej -

 

Ale nie masz homologacji reflektora na takie źródło światła i w razie kontroli albo stłuczki masz poważny problem.

 

omentujący koledzy nie mają pojęcia o budowie układu soczewkowego, rozkładzie światła, sile świecenia, co to jest CANDELA i jaka jest różnica między LUMENem, a LUX'em

 

Patrz, a ja mam z racji zawodu a i tak twierdzę, że inną homologację ma soczewka do H7 a inną do ksenonów. I są zbudowane z innego materiału. I to w pewnym celu. I że oślepiasz innych w złą pogodę i możesz sobie sprawdzać na stacji ile chcesz, bo to jest w tym wypadku nieprawidłowa metodyka pomiaru.

Edytowane przez Teg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam wsadziłem wpierw OSRAM Night braker a teraz mam OSRAM Hyper blu i jest ok. Co to zestawów to zastanawiam się nad czymś takim, tylko sam tego nie zamontuje: https://hidretrofit.pl/sklep/soczewki-koito-biled/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrz, a ja mam z racji zawodu a i tak twierdzę, że inną homologację ma soczewka do H7 a inną do ksenonów. I są zbudowane z innego materiału. I to w pewnym celu. I że oślepiasz innych w złą pogodę i możesz sobie sprawdzać na stacji ile chcesz, bo to jest w tym wypadku nieprawidłowa metodyka pomiaru.

Z całym szacunkiem, a jaki to zawód? No i z jakiego to innego materiału, sterydu węglowego? Żarty na bok <piwko> Chętnie wzbogadzę swoją wiedzę materiałową. :rolleyes:

Oczywiście, że jest inna homologacja na H7 i na fabryczny zestaw xenonów z serii D1,D2,D3,D4. To zupełnie inne układy! I raczej homologacja dotyczy całego układu modelowania światła, czyli lampy, a nie samej soczewki jako takiej. Nie ma i nigdy nie będzie kompatybilności i wspólnej homologacji dla serii H i D, choćby z racji zupełnie innych wydzielanych tempertur, zakresu pola świecenia, czy samego rodzaju emisii światła. :mrgreen:

 

Acha i jeszcze co do złych warunków pogodowych (jazda w deszczu), to właśnie HID'y oślepiają i będą oślepiały bardziej z racji większego natężenia światła odbitego od lustra wody na jezdni, oraz różnym załamaniom na spadających, czy już osiadłych kroplach deszczu na lampie. W naszych, polskich realiach z głębokimi koleinami, naszczęście już coraz mniej ich jest, mamy takich luster pełniutko. Zdrowie koledzy <piwko>

Edytowane przez Jwax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że masz auto nowe, salonowe, i już kombinujesz ze światłami... Twoja sprawa , Twoje auto, ale te reflektory są przeznaczone do żarówek a nie do jakichś innych wynalazków, i to wszystko co tu ludzie piszą krytykując takie zachowanie jest prawidłowe. Nie jesteś sam na drodze i najprawdopodobniej będziesz innych oślepiał a to już nie tylko Twoja sprawa. To forum służy ludziom, ale nie powinno służyć takim którzy zmniejszają bezpieczeństwo na drodze. Mam cichą nadzieję że coś Ci się zjara w tym aucie i stracisz gwarancję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, ale jesteś mądry. Xenonu nie ma, żaden z posiadanych zestawów się nie sprawdził, notorycznie wyłącza się lewa lampa. Pewnie jest jak układ który nadzoruje napięcie na lampie. Dalej nie grzebię, bo nie mam narzędzi ani czasu.

Jeżeli UDA się trafić lampy od RSA z xenon to kupię.

Jeżeli komuś udało się założyć zestaw Hid i działa jak należy to proszę o info, założę specjalnie po to aby razić takich zawistników jak kolega z posta wcześniej, żeby przy następnych wyborach do parlamentu już nie głosowali na PIS

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekaj, czekaj, to nie było do mnie? :notacrook: Może jednak do mnie, to dodam trzy grosze od siebie.

A ja mam cichą nadzieje, że taki osobnik jak towarzysz Juras386 sam się zaraz zjara ze wstydu, jak przeczyta swój post jeszcze raz, a potem jeszcze raz. :bash:

Niestety, na to gwarancji nie ma. Stracone! :unsure:

 

W imieniu autora tematu, trzymajmy się proszę tematu. B)

 

No właśnie, a ten canceller nie zadziałał? Myślę że to dobry trop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze w tego typu tematach pojawia się mowa nienawiści. Jestem ciekaw czemu administracja nie zrobi z tym porządku? Kiedyś za offtopic i tego typu zachowania były ostrzeżenia !

Na forum angielskim ktoś wkładał hidy i mu to działało ale właśnie stosował te hid cancellery. Chodź przy dzisiejszej technologii ja bym spróbował LED

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodano: 22 paź 2016 - 23:21

Chodź przy dzisiejszej technologii ja bym spróbował LED

Dokładnie, ja ze swojego zestawu LED jestem moc zadowolony. Niestety instalacja wymaga trochę poświecenia, no i muszę rozwiązać jeszcze tylko jeden jesienno/zimowy problemik ;-p , który zapewne nie wystapi w HIDach.

Edytowane przez Jwax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety pojawia się delikatne zaparowanie od wewnątrz na obu kloszach. Ciekawostka jest taka, że nie ma zanczenia, czy układ był włączony, czy też nie. Nie przeszkadza to zupełnie w świeceniu ponieważ jest poza obszarem świecenia. Postaram się zamieścić fotkę. Jest to efekt zbyt słabego nagrzania klosza, ponieważ 95% ciepła idzie na radiator pasywny, który jest już u mnie poza lampą - moje celowe działanie i teraz zastanawiam się, czy oby na pewno to dobre rozwiązanie. I teraz wygląda na to, że rozgrzany silnik przekazuje tym samym radiatorem w druga stronę cieplo (układ wyłączony), ale nie nagrzewa wystarczająco klosza. I teraz jak pogoda jest deszczowa, mokro, wilgotno. Powietrze takie, prawdopodobnie zasysane jest do lampy wywietrznikami, osadza sie na kloszu i niestety delikatnie paruje. Brrr... gdyby nie to, było by idealnie.

Mam pomysła, aby do wywietrznikow doczepic elastyczne rurki i pobierać powietrze z innego miejca, ale na razie nie zdradze skąd. ;-) Druga opcja, to schować do lampy przetwornice, która też delikatnie się nagrzewa, ale to załatwi temat, gdy układ był używany podczas jazdy. Ufff to tyle. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przy czarnym wnętrzu reflektora zjawisko parowania jest dopiero widoczne i denerwujące. Mam oryginalne światła xenon w megane 2 i parę razy były zaparowane obie lampy tak 2 cm od dołu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co próbowałbym wsadzić, to H7 65W, 2000 lm zamiast 1500. Czyli tyle ile ksenosy bez spryskiwaczy, fabryczne w autach. Ale trzeba by zmierzyć średnicę przewodów instalacji, czy wytrzymają, sprawdzić przekaźmiki itp. Myślę że taka kombinacja by nie oślepiała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że taka kombinacja by nie oślepiała.

Oj ostrożnie! Ilość wydzielanego ciepła i UV może przyczynić się do szybszego zużycia odbłyśnika. No chyba, że jest filtr UV i temperatura pracy nie odbiega od zwykłej żarówki. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!