Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana czujnika powietrza 2.0 8V Megane phI


Szczawik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Dawno temu padł mi czujnik ciśnienia powietrza/bezwzględnego w mojej Megance.Jak ten czujnik jest podpięty, to auto przerywa,gaśnie,nie chce jechać a gdy go odłącze, to zapala mi się pomarańczowa kontrolka od sterowania silnika i ailnik trzyma na jałowym biegu obroty około 1250tys obr/min, a po dodaniu gazu np. do 3 tys obr/min to te ni utrzymują się w tym miejscu a falują i to przeszkadza w jeździe.Pożyzyłem taki czujnik od znajomego(u niego wszystko dziala do tej pory) i gdy go podłączyłem, to kontrolka zgasła, ale silnik po chwili gaśnie lub nie trzyma obrotow i pracuje jakby na 3 cylindry...Nie wiem co jest grane, czy ktoś by mi mógł pomóc z moim problemem?? Przed awarią wszystko było ok z praca silnika!!

post-904-1210003416_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewki były wymieniane...świece i przewody także-oryginalne! Silnik krokowy nie ma nic do tego, bo on jest tylko od wolnych obrotów, a obroty falują w każdym zakresie, a w przepustnicy,to niby co się mogło zepsuć??Na gazie nie jeżdże,wiec strzału nie miała.......Ta awaria czujnika miała miejsce, jak go odłączyłem na właczonym zapłonie.Od tamtej pory jest lipa.Mój czujnik jest zepsuty na 100%, ponieważ wkładałem go do innego auta.Jako ciekawostka-identyczny czujnik znajduje się w Daewoo Nexia 1.5 8v...oznaczenia się zgadzają....silnik chwile chodzi na tym od nexii j jak u twgo z megany też zaczyna po chwili wariować.............Czy to moze też być wina komputera??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak sprawa wyglada w silniku 2,0, ale w moim 1,6e (K7M) tez mialem podobne objawy, samochodem szarpalo itd. Odpialem wiec czujnik i jezdzilem w trybie awaryjnym, ze swiecaca lampka. Az w koncu znalazlem pekniecie w wezyku laczacym kolektor z czujnikiem - naprawilem to przy pomocy termokurczki i wszystko dziala jak nalezy. Ciekawa sprawa jest fakt, ze te wezyki sa po prostu za krotkie i wczesniej, czy pozniej trafia je szlag.

 

Pozdrawiam

KJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ppo twoim poscie kamilos przejrzałem mój wężyk i w razie czego zamieniłem na chwile na inny, lecz to nie było to......czy są moze jakieś inne pomysły?? Może jednak w komputerze mogło coś się popier****niczyć i źle oblicza mieszanke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

nie wiem czy rozwiązałeś swój problem.

u mnie maiłem takie objawy jak miełem nieszczelnośc na kostce z ktorej wychodził wężyk do tego czujnika, taki plastikowy siusiak byłnadłamany.

wyskoczyłem zdrowo na leżacym policjancie - nie zauważylem go, i widocznie to zerwało króciec. Zapaliła się kontrolka silnika, obroty 1250-1300 tak jak piszesz .. za Nowy element dalem 50 pln i za zamiane 10 .. wsio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!