Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane czasem dławi


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem nawracający. Mam meganke 1.6 8v 97r. Problem jest taki, jak nadchodzą zimne, wilgotne dni, może to zbieg okoliczności, meganka odpala od strzała, nigdy nie miałem z tym problemów. Ale właśnie w takie dni, gdy jadę zaczyna tak jakby brakować paliwa, dusi się szarpie. Jak wcisnę sprzęgło, mocno przygazuję na chwilę jedzie dobrze i znowu dusi ją coś. Rok temu miałem to samo, wylądowała w serwisie, niby zrobili, mówili, że zasyfiony jakiś filtr przed wtryskami, nic takiego nie mogę znaleźć.

Wymienione lub podmienione mam:

świece, cewki, przewody WN, przepustnica, filtr paliwa.

Co przychodzi mi na myśl to wymiana listwy wtryskowej z czujnikiem ciśnienia i pompa paliwa.

Dodam, że za usługę skasowali mnie 3 stówy, a problem widzę, że dalej aktywny, ale po roku.

pozdrawiam

 

Dodano: 17 sty 2017 - 17:58

Panowie litości !

Parę dni spokoju, dzisiaj znowu problem.

W domu odpalam od strzała, jadę 20 km, zostawiam auto i po 30 min odpalam od strzała

i jadę chwilkę i zaczyna przerywać, dusić się, wciskam sprzęgło przygazowuje max i jadę chwilę dalej, znowu dusi się,

wlałem specyfik do baku do czyszczenia wtrysków, dzieje się w takie wilgotne dni.

Wymienione świece, cewki, przewody, filtr paliwa, przepustnica z krokowcem....

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A map sensor sprawdzałeś? Sam wężyk idący do niego lubi się przecierać, dziura w nim powoduje właśnie duszenie się silnika. Piszę o tym dlatego, że sam miałem kiedyś przypadek w tym silniku, że wężyk miał dziurkę. Raz wężyk musiał się tak wyginać, że dziura się zasklepiała i było OK, a innym razem dziura się otwierała i był problem. Inna sprawa to zawory. Regulowałeś je kiedyś w tym silniku?

Edytowane przez droopy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam pytanko bo widzę że temat wałkowany,

 

jakiś czas temu scenic i k7m zaczął wariować na benzynie i na gazie nie ważne czy zimny czy ciepły tj obroty skakały strasznie, wyczyściłem silniczek krokowy i problem ustał na kilka godzin bo teraz przestał palić na jeden cylinder a jak pali to jest mułowaty (dodam że kable cewki świece ok) sprawdziłem przewody i też ok

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po zabawie z silniczkiem krokowym na pewno odpowiednio skręciłeś przepustnicę i dokręciłeś silniczek krokowy? Nie łapie lewego powietrza? Jak wyżej sprawdź też wężyk do mapsensora. Możesz spróbować też odłączyć czujnik podciśnienia i przejechać się. Wtedy powinno wywalić błąd na desce, ale silnik wchodzi w tryb awaryjny i powinno lepiej jechać, jeśli to mapsensor oczywiście.

Skąd wiesz, że nie pali na jeden cylinder? Sprawdzałeś czy jakieś świece są zalane paliwem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc tak iska przeskakiwała na świecę w której nie było zapłonu, a cewki więc ok (odłączałem po kolei każdą) a co było przyczyną.. po serwisie lpg źle wyregulowali i strzelał w tłumik przez co poszła uszczelka głowicy (diagnoza mechanika) aczkolwiek dziwna sprawa bo uznał też, że za szybko jeżdżone autem (nie ja jestem użytkownikiem już) no ale przecież jak raz na jakiś czas przejedzie się 140 obwodnicą nic mu nie powinno się dziać... rozumiem jak by cały czas tak jeździł no ale raz na jakiś czas...

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!