Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem po zamontowaniu sterownika centralnego zamka


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o pomoc. Padła stacyjka,miałem tylko 1 klucz radiowy, kupiłem używaną stacyjkę z 2 kluczami ale one nie otwierały zamka centralnego z pilota w kluczu, zrażony ceną programowania kluczy w ASO postanowiłem zakupić uniwersalny sterownik zamka centralnego BX 20 z 2 pilotami scyzorykami. Po prześledzeniu forum i po przestudiowaniu manuala z download forum dotyczacego montażu sterownika centralnego zamka zamontowałem go według wskazań z manuala. Wysterowałem go minusem(-) podłączonym do minusa z popielniczki, sterowaniem zamykania otwierania wpiołem się do przycisku sterowania centralnego zamka z konsoli, plus wziołem z plusa stacyjki z kostki 4 zyłowej grube przewody z przewodu koloru czerwonego, sygnalizacje swiatełami wpiołem do oświetlenia pozycyjnego świateł więc po otwarciu bądź zamknięciu mrugają pozycyjne i niby wszystko jest ok. Z pilota sterownika uniwersalnego poprawnie zamyka się i otwiera pojazd lecz po zamknięciu po około 10 minutach sam samochód się otwiera. Nie mam już siły nie wiem co jest grane. Proszę o porade i pomoc.Dziękuję.

Dodam iż samochód ma wywalone IMO.

Edytowane przez Alanos77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Chodzi ci o ten moduł UCH koło bezpieczników? Jak sprawdzić mam gdzie się tam wpiąć miernikiem?

Dodatkowo czy istnieje zakładając możliwość podmiany tego modułu UCH czy jakoś tak tego nad nogami kierowcy z bezpiecznikami na przykład od jakiegoś 2.0 czy diesla gdy w komorze silnika sterownik komputer silnika ma usunięte IMO? chodzi mi o taka podmianę gdzie ten moduł UCH mój ma tylko 1 kluczyk radiowy a ja chciałbym ze szrotu taki moduł kupić z 2 kluczykami radiowymi. Da radę taką przekładkę zrobić? Dziękuję.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Najpierw odłącz swój moduł i sprawdź, czy jeśli zamkniesz auto przyciskiem w kabinie będzie wszystko ok. (czy auto się nie otworzy).

Jeśli będzie wszystko dobrze błąd jest tylko i wyłącznie w podłączeniu dodatkowego modułu.

Chodziło mi o to abyś sprawdził, czy zasilanie nie zanika na Twoim dodatkowym module.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wyjmę bezpiecznik z mojego dodatkowego sterownika CZ i nie ma on zasilania to auto jak zamknę z orginalnego pilota w kluczyku nie otwiera się i nie zamyka samoczynnie, jest wtedy wszystko ok. Zasilanie do dodatkowego sterownika CZ puściłem z wiązki od stacyjki 4 kable dość grube na jednym jest cały czas + 12V a masa jest wzięta z popielniczki. Zastanawia mnie czy ta masa na zapalniczce nie jest kontrolowana przez UCH? czy aby nie jest wszystko po jakimś czasie przez moduł odłączane? Myślę wpiąć się bezpośrednio do plusa i minusa z akumulatora z zasilaniem dodatkowego Sterownika CZ.

Pytanie czy istnieje możliwość że moduł UCH kontroluje zasilanie po plusach i minusach w instalacji? Czy może on wyłączać masę np: na zapalniczce i radioodbiorniku? Bo tam miałem podpięte masy i zawsze było to samo auto po zamknięciu samoistnie do 30 min się otwierało?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Chyba się nie rozumiemy...

Wyjmij bezpiecznik swojego modułu i zamknij nie kluczykiem, a przyciskiem w kabinie i wtedy sprawdź czy będzie OK.

Jeśli będzie dobrze, włóż z powrotem bezpiecznik i siedząc w aucie zamknij zamek dodatkowym pilotem. Poczekaj te 30 minut, bez otwierania drzwi, i jak auto samoczynnie się otworzy, sprawdź, czy na Twoim module jest nadal zasilanie. Jestem prawie pewien, że to właśnie zanikające zasilanie jest powodem problemów.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez bhtom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc po sprawdzeniu podanej przez ciebie opcji wyszło co następuje:

Po zamknięciu auta czy z ori kluczyka pilota czy z przycisku na desce z wyjętym bezpiecznikiem z dokładanego sterownika CZ auto się nie otwiera.

Ale w tej pozycji po zamknięciu auta z ori pilota w kluczu czy na desce przycisku po wetknięciu bezpiecznika do dokładanego sterownika CZ nie da się pilotem od dokładanego CZ otworzyć auta słychać tylko bicie przekaźników w dokładanym sterowniku CZ.

Gdy ori pilotem otworzymy lub przyciskiem na desce otworzymy auto wtedy dokładanym sterownikiem CZ jego pilotami otworzymy auto i zamkniemy, niestety w tej pozycji po zamknięciu auta pilotem z dokładanego sterownika CZ auto otwiera się samoczynnie po około 20 min, następuje to w momencie gdy UCH chce samoczynnie zamknąć auto.

Dodaje iż zasilanie tj: 12V oraz masa z dokładanego sterownika CZ jest bezpośrednio wpięta w klemy Aku pod siedzeniem pasażera co eleminuje brak napięcia na tym sterowniku po jakimś czasie.

Myślę jescze nad jednym rozwiązaniem, tylko tu proszę o pomoc elektroników by łopatologicznie podpowiedzieli mi które kabelki z UCH chyba 2 są odpowiedzialne za CZ, myślę obciąć je przy UCH i wpiąć się w nie sygnałem z dokładanego sterownika CZ, wydaje mi się ze musiałbym wpiąć się tylko 2 przewodami od dokładanego sterownika CZ do dwóch przewodów które podają sygnał otwarcia i zamknięcia z UCH i to wyeliminowało by całkowicie sterowanie CZ z UCH a co za tym idzie nie mógłby on samoczynnie zamykać auta.

Jakieś wnioski? Co o tym sądzicie ? Proszę o pomoc?

 

Dodano: 06 mar 2017 - 12:56

Temat do zamknięcia - uporałem się.

 

Znalazłem przewody z CZ przy UHC we wtyczce PP1 nr 5 i 6 są odpowiedzialne za plus i minus CZ z UHC przeciołem przewody nr 5 i 6, tym samym nie ma już możliwości UHC sterować CZ więc co za tym idzie nie da się auta zamknąć i otworzyć z pilota kluczyka ori oraz przycisku na desce.

Do wyciętych przewodów nr 5 i 6 dolutowałem przewody z dokładanego sterownika CZ w konfiguracji sterowania silnikami CZ czyli zmienne na 2 przewodach +12V i Masa. Tym samym uzyskałem sterowanie wszystkimi siłownikami CZ w aucie za pomocą dokładanego sterownika CZ i nie ma już UHC możliwości odblokowywania mi siłowników i otwierania auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!