Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Po uruchomieniu silnika kluczyk nie wraca do


Rekomendowane odpowiedzi

Ale nie chce wymieniać stacyjki, bo bede musiał wozić ze sobą 2 kluczyki, jeden do drzwi+bagażnika a drugi do stacyjki...

 

Czy nie da sie wymienić jakiegoś elementu (spężynka czy coś) żeby nie wymieniać stacyjki?

 

 

A jak juz mam wymieniać to dużo to roboty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w senicu z którym miałem wcześniej doczynienie padła też stacyjka i nie została wymieniona w porę tylko cofało się za każdym razem kluczyk ręcznie. Potrwało to tylko 2-3miesiące bo stacyjka padła dalej i nawet jak cofnąłem kluczyk to rozrusznik kręcił dalej przez co spaliła się instalacja elektryczna bo rozrusznik zaczął pracować prawie jak alternator. Napraw to jak najszybciej. W tym scenicu była wymieniona jednak cała stacyjka i chyba do tego potrzeba było zaprogramować immo ale dokładnie nie pamiętam. Możesz skoczyć do ASO to może sprowadzą Ci zastępczą stacyjkę na twój kluczyk. kluczyki mają zastępcze to może to też. jeżeli chcesz taniej to niestety będzie musiało być mniej wygodne. możesz też spróbować popytać w zakładach gdzie dorabiają klucze na podstawie stacyjek to może jak dostarczysz im inną na części to Ci naprawią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

pozwolę sobie podbić temat, bo mam ten sam problem.

Z tego co się orientowałem, to wymiana stacyjki wiąże się z wymianą immobilizera :-/

Koszty w tym przypadku sa bardzo duże w stosunku do wartości auta.

Może ktoś ma inny pomysł na naprawę tego?

 

[ Dodano: 2008-07-12, 10:03 ]

Pozwolę sobie podbić temat.

Cytując z innego wątku:

Rozruch silnika może nastąpić jedynie wówczas, gdy najpierw zamki drzwi otworzymy tylko i wyłącznie zdalnie. Jeżeli otworzymy je z klucza, to nawet jezeli włożysz kluczyk do stacyjki to i tak nie uruchomisz silnika bo nadal włączone jest odcięcie zapłonu. Grot klucza nie ma zadnego połączenia z układem elektroniczym i używany jest jedynie do mechanicznego przekręcania stacyjki.

 

Czyli jeżeli mam sprawne dwa piloty otwierające zamki przez IR (oryginalne), to wystarczy wymienić w takim przypadku stacyjkę? Odpalanie auta było by wtedy z nowego kluczyka do stacyjki, a otwieranie i dezaktywacja Immobilizera ze starego kluczyka?

 

Dobrze rozumuję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!