Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane III 2.0 Tce


p_poznan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Oglądałem już kilka aut z tym silnikiem i generalnie marnie to w PL wygląda. Zainteresowałem się tym ogłoszeniem i jestem po wstępnej rozmowie ze sprzedającym, jest nawet na forum zarejestrowany z tego co widze. Mam jednak daleko do tego egzemplarza i chciałbym zapytać czy ktoś się interesował tym egzemplarzem lub go oglądał ? Sprzedający mówi wprost, że póki co nikt auta nie oglądał na żywo. Wydaje się byc konkretnie, sprawdziłem VIN w ASO, przebieg sie potwierdza, gość zdaje się znać w temacie a i serwis auta imponujący - nie ma oporów przed kontrolą w ASO czy warsztacie. Na co zwrócić uwagę ?

Megane

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

220KM z rocznika 2010? Nie przypominam sobie żeby takie wtedy były. Raczej 180KM, tylko że wymienione wdwumasa i sprzęgło "oryginał Renault RS/GT220" na pewno nie pasują do TCe 180 więc nie wiem czy to jakiś swap czy faktycznie GT220. W ogóle dla mnie ogłoszenie dziwne, z jednej strony rok produkcji 2010 a zaraz potem, że to jednak model z 2010 a produkcja 2009, sprowadzony z "Lichtensteinu (Szwajcarii)" - to w końcu skąd? Może się czepiam ale jakoś irytują mnie na siłę wyciągane zalety typu "woskowane co 3 miesiące, myte wyłącznie ręcznie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak się składa, że to mój samochód. Samochód to Tce180 po chiptuningu jeszcze w szwajcarii z papierami wskazujacymi na 220PS. Sprzęgło jak i dwumasa pasują zamiennie z GT220/RS do Tce, identyczny jest nawet wysprzęglik. Auto przyjechało z Lichtensteinu kraju tak małego jak dzielnica Warszawy stąd dla lepszego zobrazowania mowa o Szwajcarii do której kilka kroków. 2010 to rok modelowy auta o czym mowa nawet w serwisie a listopad 2009 to konkretna data rozpoczecia jego ekslopatacji. A fakt mycia i dbania o auto to dosc istotny szczegol w mojej ocenie podczas zakupu i dobrze jest wiedziec, ze ktos kto samochod uzytkuje dba o niego i wie chcociazby jakie czesci zamienne do niego pasuja....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

auto obejrzałem osobiście w zeszły weekend.

 

jesli chodzi o mechanike to samochod zostal przeswietlony przez mojego mechanika oraz warsztat i nie znaleziono nic do czego moznaby sie przyczepic. Jedyną rzecz którą serwis i moj mechanik znalezli to delikatne zapocenie w okolicy elektrozaworu w glowicy (serwis twierdzi ze to typowe dla tych aut i swiadczy o tym ze silnik nie byl myty a wymienic nalezy oring na zaworze. blacharsko auto mialo malowany powtornie lewy tylny blotnik i cieniowane drzwi czujnik wskazywal na jakas obcierke (sprzedawca poinformowal mnie o tym), lakier bardzo zadbany delikatne odpryski na masce, szyby w oryginale, samochod bardzo zadbany, zdecydowanie wiem skad roznica w cenie pomiedzy tym co ogladalem dotychczas a tym konkretnie egzemplarzem. wlasciciel okazal sie rzeczowym i konkretnym gosciem - jazda probna trwala ponad 30 min i wykazala ze auto jest bardzo szybkie. (srednie spalanie na komputerze z ostatnich 3000 km wynosilo 8,1 litra/100km)

 

samochod byl dla mnie zarezerwowany do wczoraj, jednak do transakcji nie doszlo z mojej strony gdyz nie dam rady zmiescic sie w moim budzecie z montazem LPG

 

pozdrawiam

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez p_poznan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym brał, jak stan jest dobry, to najważniejsze. Spalanie nie jest kosmiczne, pojeździsz trochę km spokojnie, odłożysz na gaz i wszystko się ułoży :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!