Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana Silniczka Krokowego


bartlomiej84

Rekomendowane odpowiedzi

W przestrzeń mogę włozyć ręke ale nie śrubokręt.

Trzeba się zaopatrzyć w odpowiedni śrubokręt.

Poza tym śrubki są w systemie TORX więc standardowym kluczem imbusowym TORX wykręcisz i przykręcisz śrubki bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ładnie pięknie tylko że ktoś już kiedyś musiał w aucie wymieniać silniczek bo zamiast łebków torx mam zwykły krzyżak...

Odległość łebka śruby do blachy nad nią wynosi jakieś 7 cm.Tak więc kiepsko to wygląda jeśli chodzi o próbe bez odkręcania podszybia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, dla mnie to też nie problem. Mam mały śrubokręt krzyżakowy, ok 5 cm dł. (kupisz w każdym markecie budowlanym za ok 5 zł) i zestaw bitów z odpowiednią pokrętką 1/4 ".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak jest to problem. Łebki śrub są tak zjechane, że krzyżak się na nich obraca.

Zaatakuje z innej strony, a przy okazji wyczyszcze przepustnicę. Czy do demontażu przepustnicy muszę zdjąć podszybie?

Czy tak da rade ją wyciągnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Przepraszam że odgrzebuję temat ale mam mały problem.

Po wymianie silniczka obroty się ustatkowały po ok 10 min na poziomie 750 rpm wiec myślałem że wszystko jest ok.

Rano odpalam samochód i znowu obroty na poziomie 1750 rpm.

Czy to oznacza że silniczek jest uszkodzony?

Przed awarią na zimno miał obroty na poziomie 1050 rpm :/

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów.

Postanowiłem podpiąć się pod temat z moim problemem może ktoś podpowie o co biega.

Mam Renault Megane Scenica rocznik 1997 z silnikiem 1.6 90 KM.

Problem jest taki: moja Renia zaczęła świrować na biegu jałowym tzn. zawieszała się w okolicy 1500 obr. pomyślałem że to silniczek krokowy.Niestety czyszczenie nie pomogło więc wymieniłem na nowy a ona swoje.Czasem nawet gorzej niż przy starym potrafi zawisnąć na 2000, co najdziwniejsze zaraz po zapaleniu (na ciepłym silniku)potrafi stanąć na 750 żeby zaraz po ruszeniu zawisać co chwila na 1500 i tak w kółko zapalisz jest git ruszasz i po chwili zawieszka.Dodam że już nawet filtr powietrza wymieniłem na nowy i kicha. Będę wdzięczny za każdą pomoc.

Ps. Dodam że wymiany dokonałem wg instrukcji kolegów z powyższego tematu.

 

Dodatkowa obserwacja : dziś w trakcie jazdy do Wrocławia nie tyle zawisała co falowała sobie na luzie od 1500 do 1750 obr.

Edytowane przez tomisakis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

Mam identyczne objawy w K7M702. Krokowiec wymieniony,przepustnica umyta, czujniki pomierzone, zawory ustawione, MAP podmieniony i brak efektu.

Po odpaleniu na zimno trzyma 1200 obr, po zagrzaniu obroty spadają do 800. Problem zaczyna się w trakcie jazdy - obroty najpierw rosną do 1200, potem losowo - albo zacinają się na 1500, czasem 2000, a czasem jest dobrze.

Jeśli obroty się zatną i obciaże np. dmuchawą silnik, to po chwili spadna na 1200 i przez jakis czas tak zostaje.

Czasem buja obrotami w zakresie 1500-2000. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika jest ok do momentu kiedy auto zacznie jechac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!