Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Na przeglądzie poinformowano mnie że lewy tył słabo trzyma i że mam się udać do mechanika. Wcześniej zablokował mi się tylny lewy zacisk i przysmażył klocek (czerwony TRW stał się czarny). Sprawdziłem u mechanika lewy tylny zacisk nie odbija po ręcznym rozruszaniu puścił, jednak nie wraca płynnie jak prawy. Wraca skokowo nie do końca. Mechanik rekomendował wymianę zacisku i przy okazji tarcz bo przysmażony klocek przypalił tarczę miała inny kolor (teraz po odblokowaniu już tego nie widać, starło się). Auto ma już 90tyś KM więc postanowiłem zmienić obie tarcze, klocki no i lewy zacisk. Przystępujemy do wymiany a tu zonk. Przewód hamulcowy zapiekł się i przy próbie wykręcenia go metalowa rurka wygląda tak jakby miała się ukręcić. Niby można rozgrzać ale strach bo to cienka rurka i można ją osłabić - z hamulcami nie ma żartów. Zatem muszę kupić lewy tylny przewód.

I tutaj zwracam się do szanownych forumowiczów gdzie można dostać takie części? Szukam i szukam w necie tylko elastyczne przewody są do kupienia. Nie mogę znaleźć sztywnego (znalazłem jedynie jakieś używki).

Gdzie to można dostać? Czy może zła diagnoza i można to w jakiś cudowny sposób odkręcić? :) (temat dotyczy M3 Grandtour 1.5 KZ1G 110KM)

 

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ma już 90tyś KM więc postanowiłem zmienić obie tarcze

Jeżeli grubość tarcz jest w normie dla Twojego modelu, nie ma rantów, to nie widzę konieczności wymiany tarcz. Pamiętaj, że są razem z łożyskami.

Przewód hamulcowy zapiekł się i przy próbie wykręcenia go metalowa rurka wygląda tak jakby miała się ukręcić.

To normalne i często się tak dzieje. Jak się ukręci to trudno, trzeba kupić nowy przewód.

Jakiś czas temu sam tak miałem. Kupiłem zarobiony przewód miedziany o odpowiedniej długości za kilkanaście złotych w sklepie motoryzacyjnym. Wystarczyło go tylko odpowiednio powyginać.

Przy Twoim przebiegu nie wieżę, że zacisk jest do wymiany. Trzeba go zdjąć wyczyścić, założyć nowe gumowe uszczelnienia i powinien być jak nowy.

Dziwne, że Twój mechanik o tym nie wie i naraża Cię na koszty.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem zarobiony przewód miedziany o odpowiedniej długości za kilkanaście złotych w sklepie motoryzacyjnym.

Wiesz może jaką długość tego kupić jaką końcówkę?

Tył się składał z części stałej i elastycznej całość wywaliłeś i zastąpiłeś stałym kawałkiem?

 

założyć nowe gumowe uszczelnienia i

Te gumy się kupuje w ASO? Nie widziałem zestawów naprawczych z gumami przeciwpyłowymi do tylniej części zacisku (mechanizm ręcznego)?

 

Dodano: 12 cze 2017 - 22:14

Dobra dorwałem nr. części 463160004R z tego co się dowiedziałem kupuje się ten przewód w całości.

W ASO to 150zł a w necie można dostać za 95.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!