Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problemy z silnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Od dłuższego czasu borykam się z kilkoma problemia w Megane I Classic (2000rok; 1,4l 16V; 95KM; +LPG; typ silnika K4J 750; przebieg 175000km).

 

Mianowicie, od jesieni obroty silnika na biegu jałowym są bardzo niespokojne. Delikatnie falują, a czasem potrafią podskoczyć do 1200RPM po czym spaść poniżej 500RPM. W związku z tym wymienionych kilka elementów:

  • silnik krokowy (nic to nie zmieniło),
  • sonda lamba (nic nie zmieniło),
  • uszczelki przepustnicy (nic nie zmieniło),
  • świece (nic nie zmieniło).
  • filtr paliwa (nic nie zmieniło),
  • filtr powietrza(nic nie zmieniło),
  • czujnik położenia wału (pomogło tylko na gasnący silnik podczas zatrzymywania się).

 

Jakiś czas temu doszedł problem z brakiem mocy silnika podczas jazdy. Silnik pracuje normalnie, po czym spada mu moc.

Występowanie problemu jest nieregularne. Czasem zdarza się tylko raz po odpaleniu i przejechaniu około 1km, czasem kilkukrotnie na większych dystansach, czasem nie zdarza się to przez 200km.

Mechanik stwierdził, że na pewno wina katalizatora (jeśli co powyższe było wymienione) i dlatego został on wymieniony na strumienice. Problem nie zniknął.

 

 

Kręcę się po mechanikach w Szczecinie. Wymieniają elementy, jednak bez żadnych efektów.

Czy ktoś może polecić mechanika w Szczecinie lub okolicach który mógłby rozwiązać problemy? A może ktoś z Was miał podobne problemy?

 

Dodam, że autko jest w gazie, jednak nie czy na gazie czy na benzynie problemy są takie same.

Od niedawna pojawił się problem 'drgania' auta na gazie, jednak nie jest to jeszcze zdiagnozowane.

Edytowane przez luk2504
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!