Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane I nie chce czasami odpalać


Rekomendowane odpowiedzi

pojawił mi się problem, otóż niekiedy gdy chce uruchomić samochód przekręcam kluczyk włącza się wszystko oprucz silnika... nie wydaje zadnego odglosu.. poprostu nie chce odpalac.. po kilku niekiedy kilkunastu albo wiecej probach wkoncu udaje sie go uruchomic.. ale dlaczego te uruchomienie się tak blokuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wydaje zadnego odglosu
rozrusznik kręci wtedy normalnie?

jak się zachowuje kontrolka Immo. Sprawdź czujnik położenia wału jeżeli rozrusznik kręci. Ewentualnie to padający zawór pompy wtryskowej. skorzystaj też z opcji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to immo to kontrolka powinna migać szybko lub palić się na stałe i wtedy wiadomo że są problemy z działaniem immo. Ja na początku bym poprawił przewody masowe silnika i zasilające rozrusznika (no i oczyścił klemy) a potem może po prostu to szczotki rozrusznika już są zużyte i dają taki efekt. Pomaga popukanie rozrusznika który po prostu się zawiesza. (eh pamiętne czasy malucha) Jednak bym stawiał na rozrusznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Witam

ja ma podobny problem ze czasem mi autko nie odpala tylko rozrusznik kręci, ale dodatkowo jest dziwny dzwięk tak jakby cos łapało ale jednak nie, nie potrafie tego lepiej wytłumaczyc, czy to moze byc czujnik wału? po odpaleniu na pych wszystko wraca do normy dzieje mi sie to tak z 2 razy na 2 tygodnie i przewaznie wieczorami?? i kolejne pytanko ostatnio jak pchalem auto przy wskakiwaniu zaczepiłem o smycz i zagiołem kluczyk mam tylko jeden:/ i bede zmieniał grot. i takie pytanie czy jak rozbiore ten kluczyk czy immo mi sie nie zresetuje i bede miał duzy problem? prossze o jakies info. Z gory wielkie dzieki i pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Podłącze się do tematu:

Mianowicie: jestem po remoncie silnika. Wszystko gra ładnie i pięknie oprócz odpalania. Na ciepłym silniku nie chce odpalić, ale gdy przekręcam kluczyk i dodaje gazu to odpala. Czasami jest tak, że załapie, ale bez obrotów tzn silnik zaczyna pracować na niskich obrotach, autem potrzepie trochę i po 1-2sek wszystko wraca do normy. Na zimnym silniku bez problemu. Kompresja jest ok, świece również. Styki wszystkie przeczyszczone.

Silniczek 2.0 8V.

Mechanicy od siedmiu boleści nie umieją znaleźć przyczyny ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam, mam problem kupiłem scenica 1998 rok silnik 1,6 i mam problem z odpalanie. Zastanawiam się czy to może być fabryczny immo, ale już sam zwariowałem bo kontrolka po przekręceniu stacyjki gaśnie, centralny również otwiera się i zamyka bez zarzutów. Autko czasami odpala a czasami nie, rozrusznik kręci normalnie tak jakby chciał odpalić, ale silnik nie zapala. Po kilku próbach samochód zapalił i było ok. Za jakiś czas ten sam przypadek klucz do stacyjki, kontrolki gasną słychać jak włącza się pompa paliowa i nic tylko kręci, nie odpala. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam. mam nadzieje że teraz moj post nie zostanie usuniety:(

 

Od pewnego czasu miałem problemy z odpalaniem mianowicie rano na zimnym silniku nie chciał odpalić ewentualnie odpalał jak dodawałem gazu za 5-6 razem chociaz mial problemy z wolnymi obrotami jak przygazowalem to obroty z 500 rosly na 1500 i po kilku min spadaly na 750 i bylo ok jak cieply chodził super , miałem wymieniane świece kable WN czujnik położenia wału usuwane błedy z komputera wymieniony aku i kazda operacja pomagała na kilka dni i od nowa;/ teraz samochód wogole nie chce zapalić na zimnym silniku nawet rozrusznik sie tak jakby zacinał nawet teraz na popych niechce zapalić :mrgreen: przed wymianą czujnika wału elektryk sprawdzał i mowił ze na zimnym brak iskry i ze to czujnik wymienil i przez tydzien byl spokoj teraz nic nie pomaga kreci ale nie zaskakuje wogole ma ktos jakis pomysl:( aaaa i jeszcze wczesniej tak ze 3 miechy mialem wymieniony elektro magnes bendix i szczotki w rozruszniku ;)

Kazda wskazowka , porada mile widziana ! pomocy:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczepiam sięz moją scenią, bo z nowwego wątku mnie wyautowano

Kręci ale nie pali; po nocnej przerwie zapala od ręki, potem w ciągu dnia im częściej gaszę i go zapalam to pali coraz gorzej, zaczyna chechłać, tzn. rozrusznik kręci ale nie odpala od reki, odpala dopiero za kolejną próbą a po kolejnym zatrzymaniu już nie odpala... odstoi z pół godziny i pali od ręki...i zabawa od nowa...na komputerze u przysłowiowego pana Kazia wyszedł tylko silnik krokowy. Wymieniłam silnik krokowy, poduszke pod silnikiem, świece, filtr paliwa... ... Efekt: żaden.

Pomóżcie kobiecie

Przebrnęłam w postach na forum przez szczotki na rozruszniku, czujnik położenia wału, czujnik położenia koła zamachowego, cewki zapłonowe, zawór pompy wtryskowej, akumulator i włącznik elektromagnetyczny w rozruszniku...jak widać...jest wiele możliwości...a moze ktoś ma jakiś inny pomysł ???

 

 

Ja mam inny pomysł, umówiłam się na poniedziałek do serwisu pod komputer...

Czy faktycznie wszystkie usterki on jest w stanie wychwycić, każdą choćby najmniejszą nieprawidłowość???? Podłączają i ..pach...jest :mrgreen: ???

Bo jak mi zaczną szukać na piechotę po tych rozrusznikach, czujnikach, włącznikach i zaworach...

 

[ Dodano: 2009-09-28, 09:37 ]

a propos; już mam - czujnik położenia wału... o jakie to proste...;) 141 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!