Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

przeróbka przodu - MII phI na phII


MiKi_Coupé

Rekomendowane odpowiedzi

domyślam się, ze poruszany był ten temat ale pilnie muszę się dowiedzieć czy przeróbka przodu w MII z phI na phII jest możliwa i bezbolesna tzn.:

- czy zderzak od phII pasuje bez przóbek do phI (zaczepy itd...)

- czy kampy od phII pasuja (zaczepy, kostki) jesli sa różnice to czy przeróbka jest skomplikowana ?

- czy wystarczy zmienic zderzak i lampy czy błotniki również ?

z góry dziękuje i prosze jeszcze raz o wyrozumiałość :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błotników zmieniać nie musisz. Są takie same. Trzeba zmienić zderzak, kratki zderzaka z listwami osłona zderzaka od dołu z tego co pamiętam też jest inna, reflektory i chyba slizgi reflektora. Poza tym wszystko jest take same. Nie powinneś mieć wiekszych problemów. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grzebie w szukajce i grzebie, kilka tematów o tym znalazłem ale wszystkie takie bez konkretów :-?

Defcon5, dzięki za podpowiedź tylko:

i chyba slizgi reflektora

do końca nie rozumiem co to są te ślizgi :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ślizgi reflektora to takie wsporniki pod reflekrorem mocowane do samego reflektora na nity. Jeśli możesz poczekać do jutra to sprawdze to, bo takich megi ph I i ph II robiliśmy na warsztacie wiele. I co do samych kostek (wtyczek) reflektora też, bo na to nigdy nie zwróciłem uwagi czy one też sie różnią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla elektryka nie będzie problemu, ponieważ ilość pinów jest taka sama. Różnią się tylko kostki. A problemem jak już może być kupno kostek, chcociaż napewno nie tak duże jak kostek do xenonów. Wiem coś o tym.

 

Potrzebujesz 2 lampy, 2 hokeje pod lampe, zderzak z kratkami i ewentualnie halogenami i płytę pod zderzakiem.

77 01 063 220 prawa lampa

82 00 412 349 prawy hokej

77 01 063 218 lewa lampa

82 00 412 348 lewy hokej

Jeśli lampy będziesz kupował używane, może natrafisz na takiego sprzedawcę co sprzeda ci razem ze ślizgami, bo nie będzie zorientowany w temacie. Na alledrogo są z i bez zależy od sprzedawcy. Najlepeij kupić od kogoś kto ma całą Megane na części to przy okazji kostki wyrwiesz. Halogenowe są całe srebrne, xenony ciemne w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zderzak z kratkami i ewentualnie halogenami
A halogenki też są różne ?
przeróbka przodu w MII z phI na phII jest możliwa i bezbolesna

Skoro już wiadomo, że jest możliwa lecz nie bezbolesna, to może prościej byłoby zamienić zderzak przedni na taki od RS ? - był gdzieś taki temat na forum.

(O ile oczywiście masz duże "parcie" na zrobienie jakiejś zmiany) ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taką przeróbke ale zrobił mi to mechanik znajomy. Wszystko jest okey ale maska się troche różni tzn. jest troche za wysoko nad zderzakiem i tam gdzie się z nim łączy jest taka szparka na samym środku. Próbowałem to wyregulować ale średnio to wychodziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, ze nie da się go podciągnąć. Jak już to maskę opuścić. A zderzak dobrze jest spasowany z lampami? Nie ma dużych szpar nad lampą i pod lampą. Pokaż fotkę może. Jak ci się zgadza z nadkolem. Może hokeja nie ma? Ciężko powiedzieć co może być jak się nie widzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!