Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana linek lewarka biegów?


Conneus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z niewracająca gałką biegów. Otóż zazwyczaj z rana pracuję wszystko ok, po "rozgrzaniu" niestety muszę nakierowywać biegi, gdyż lewarek niechętnie wraca pomiędzy 3 i 4. Dodam, iż nasmarowałem kulkę i tulejkę po lewej stronie jak i odłączyłem linki. Dodam, że po odłączeniu lewej linki (ta, która się porusza wraz z ruchem lewarka na lewo prawo) lewarek chodzi jak po maśle. Ta linka ma również widoczny większy opór w ręcznym przesuwaniu względem tej 2. Kanał dopiero będę mieć za tydzień dostępny, a mam urlop to myślę co by tu można zrobić. 

Sprzęgło, wysprzęglik wykluczam 100%. Olej w skrzyni ma 1-2tys. km przejechany, jest zalany valvoline gl4 z API m.in. tranself TRJ I TRZ.

Dodam jeszcze zdjęcie, o która linkę mi chodzi.

58dc25a858cc2_Zdjcie0349.jpg.c140930886835c4001856c9c68e8ec14.thumb.jpg.a73101d3d7579924897194fea4ed8b55.jpg

 

1: Co by tu jeszcze można przesmarować na skrzyni?

2: Czy linki da się rozebrać i przesmarować? 

3: Jeśli będą linki do wymiany czy jest to w miarę proste?

4: W razie jakby to był wybierak w skrzyni (odpukać, w sumie skrzynia nie wydaję żadnych dźwięków) to czy da się go wykręcić z zewnątrz czy niestety trzeba zdejmować skrzynie?

 

Dodam, że problem narasta wraz z czasem, nie wystąpił od razu.

Pozdrawiam

 

PS. Skrzynia ND0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

x

dołączam się do tematu, znających to zagadnienie proszę o porady.

Pozdrawiam

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Możesz wyjąć linki i spróbować przesmarować smarem silikonowym w sprayu. Może na jakiś czas pomoże. Ja osobiście zmieniałem linki zmiany biegów, bo zimną przymarzały. Smarowanie pomagało na krótko. Linki ca 350 zł (nowe), wymiana we własnym zakresie. Kanał, najazd lub podnośnik kolumnowy raczej niezbędny. Sama wymiana niezbyt skomplikowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!