Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

DZIWNA SYTUACJA !!!!


wilos

Rekomendowane odpowiedzi

Może wysiadałeś i wcisnąłeś przez przypadek i nie zwróciłeś uwagi, że mruga. W dzień tak nie widać, choć powinno być słychać.

 

 

To jest niemozliwe - samochód mam pod nosem - nie ma takiej mozliwości że wcisnałem i wyszedłem. Zresztą samochód obserwuje z okna - 20 min wcześniej nic nie mrugało

 

 

Może ktoś to normalnie wytłumaczyc czy tylko ksiądz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no u mnie bym podejrzewał psa (z kiwającą głową). Dobra już koniec jaj. napisz jak sytuacja się powtórzy bo to na pewno przez nie uwagę. Ja też zostawiłem auto na światłach i nawet brzęczyk nie pomógł. tak więc poczekaj znów na złego duszka który chce Ci rozładować aku i wtedy o tym napisz a my się znów pośmiejemy bo takiego ubawu nie miałem od dawna. Cały temat Humor to kiszka przy tym.

aha. jak by zły duszek okazał się nie kumaty to wyciągnij przycisk od awaryjnych(w końcu dobre technicznie auta tego nie potrzebują) a to parę minut roboty. aha a jak to złodziej to powiedz mu że jak do zielonego przewodu który tam znajdzie podłączy 12V to będzie miał ułatwienie w kradzieży :) (ale nie będę pisał co sie stanie dokładnie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie róbcie sobie jaj - nie pisałbym posta. Jestem troszkę przestraszony - bo jest to sytuacja niestamowita,

I powtarzam autentyczna i nie robie sobie żartów.

Tylko pomóżcie mi ją wytłumaczyc. Czy jest możliwe aby przycik sam zosta wycisnięty.

 

Po co złodziej miałby wciskać awaryjne - zreszta mam zabezpieczony samochód DIPOLEM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

złodziej nie wchodził by do samochodu i nie wciskał by AWARYJNYCH i wychodził i zamykał samochód.

Chyba że wszedł zobaczył blokade skrzyni i się zdenerwował i włączył na złośc awaryjne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padłem, poległem, ROTFLOLowałem przez 5 min, buhahahahahah ;-D Co do sytuacji - to duchy, to duchy, to duchy łakomczuchy ;-D Co do Dipola - skończ już pisać o tym, że Ty masz takie zabezpieczenie, bo przyjdzie 2 złodzieji, jeden wciśnie sprzęgło, a drugi odholuje i będziesz miał swojego super DI DI DIPOLA ;-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słońca :) to jest teoria mówiąca o słabych plastikach w renaulcie które pracują pod wpływem temperatury do takiego stopnia że wciskają aż przyciski. wilos, dlaczego nie przyjmujesz do wiadomości że zostawiłeś samemu przez przypadek. to przecież ludzkie zapominać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wilos, musisz mieć bezstresowe życie by zajmować się takimi detalami :)

 

my tak nie mamy :cry:

 

Bronius - ciekawe jak Ty byś zareagował jak by sie taka sytuacja zaistniała w Twjej Reni

 

[ Dodano: 2008-06-26, 10:00 ]

cięcie

 

 

Leperek - powaznie, wiem że nie zostawiłem, oglądając mecz obserwowałem samochód, po 23 wychodząc zapalic ponownie - ujrzałem migające kierunkowskazy.

 

Zaraz ide na dół zobaczyc i przeprowadzić badanie organoleptyczne samochodu. Wyniki napisze na forum

 

Sprawdziłem samochód - nic nie było ,,majstrowane" przy zamkach, samochód był 100 % zamknięty - przycisk chodzi dosyc mocno także mało prawdopodobne aby się odcisnał sam z siebie ale niewykluczone. Przecież mało możliwe aby kros z sasiadów(dobrych ludzi) widział ze sa otwarte drzwi wycisnął przycisk aby powiadomić właściciela samochodu. Ta dziwna sytuacja jest w dalszym ciagu niewyjaśniona i pozstaje dalej zagadką. :shock: :shock: :shock:

 

Nie cytujemy posta w całości, pisząc bezpośrednio pod nim. Ponownie naruszasz regulamin. - gojgien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!