Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane II 2.0T 225 KM Sport Luxe 20


DeeSeL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam zamiar a raczej same rozterki czy kupować w/w 'żelazko'. Chciałbym kupić z salonu zostawiając stare megi.

No i mały problem, jeśli trwałość/jakość turbo sprężarki w tym silniku jest jak cewek zapłonowych i wszelakiej elektroniki z mojej megi z 2004r. to chyba sobie odpuszcze.

Miał ktoś z was do czynienia z wersjami sportowymi Meg II albo słyszał lub czytał. Ja nic konkretnego na 'gugle' nie mogę znaleźć :/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

zadzwon 997 - oni jeżdżą takimi (dostali kilkadziesiąt sztuk z videorejestratorami w tym roku) może coś powiedzą :)

a na poważnie: jak będzie Cie stać żeby nakarmić 225 konną beznynę to co się martwisz o części :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie astra classic.... reno wycofuje stary model jak wchodzi nowy - może wyjątkiem jest clio storia ale nie sądzę żeby tłukli równolegle 2 modele megane. A nawet jeśli to będą robić podstawowe modele a nie te z "końca" cennika w szczególności sport. Poza tym jak ktoś ma kaskę zeby kupić model topowy to nie kupi starego modelu w momencie gdy nowy jest juz w sprzedazy.

 

Ja osobiście nie kupiłbym w chwili obecnej ani MII ani też MIII gdyż MII to schodzący model więc za chwilę człowiek będzie jeździł "starą wersją" a MIII jak wejdzie będzie miało wady wieku dziecięcego jak każdy nowy model...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli 1000 czy 2000zl to jest "strasznie" no to moze. Wiecej nie zejda.

Tak tez bylo w przypadku Clio 2 - w momencie wprowadzenia Clio 3 nieco zeszli z ceny ale to byly pojedyncze tysiace.

A poza tym to dostepne pewnie beda tylko najslabiej wyposazone wersje M2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostają Megane II ph II w tych dwóch ostatnich wersjach. Schodzi w zapomnienie Alize i Business line. Przy Clio Storia jak wchodziło Clio II była obniżka 8 000 plus można było cos wynegocjować. Mój kumpel kupił Fairway za 28 000 zeta z silnikiem 1.2

A i zapomniałem. Dostał wtedy automatyczną klimę alufelgi i elektryczne szyby z tyłu przeciwmgielne i radio z oddzielnym wyświetlaczem gratis. Jedyne czego nie ma to elektrycznie regulowanych lusterek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchajcie, zalezy na czym komu zalezy. Jesli ktos chce miec nowe auto z salonu i nie martwi sie, ze za rok bedzie nastepca (BTW, pewnie MIII Sport nie bedzie od poczatku...), natomiast umie liczyc pieniadze, to patrzac na te wszystkie rabaty i promocje jakie sa teraz na Megane, to w szczegolnosci przy najdrozszej wersji mozna niezle ponegocjowac. Zakladam ze Sport mozna by dostac za jakies 90tys, moze nawet ciutke mniej. Jak wyjdzie nowy model, to ceny juz takie fajne nie beda...

 

Alternatywa jest dorwanie czegos uzywanego, oczywiscie w odpowiednim stanie (choc turbine i sprzeglo to mozna zarznac dosc szybko i trudno to sprawdzic). Widzialem ostatnio w gdansku Sporta F1 rocznik 07, jakies 14tys przebiegu, z polskiego salonu, ogolnie wszystko cacy za 65tys. Jesli nie ma jakiegos haczyka, to wydaje mi sie ze zawet gdyby miala mu pasc turbina nieco szybciej itp, to i tak sie oplaca. Ale kto kupuje auto za stowe, zeby ja za rok sprzedac za 65% wartosci....?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!