Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kręci, ale nie chce odpalic


Rekomendowane odpowiedzi

jw, problem powtórzył się 2 raz wczoraj odpaliłem autko, przejechałem z kilometr i zgasł, odpoczął ok.15 minut i zapalił za 1 razem. Dziś rano niespodzianka, wsiadam do autka i nic, kręci rozrusznik, ale auto nie odpala, gdy wyłączam zapłon, w ostatnim momencie jakby chciał załapac. Nie wiem czy to wina kabli Wysokiego Napięcia, czy pada pompa paliwa, albo zważywszy na pogode jest za wilgotno i gdzies zbiera się woda. Czekam na pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być i pompa zwłaszcza jak lubisz pojeździć na pomarańczowej lampeczce :-P . Mi niedawno padła i objawiało się to podobnie. Musisz sprawdzić na sam początek czy jak przekręcasz kluczyk to słychać pompkę. W mojm przypadku raz ją było słychać i odpalał, a raz nie było słychać, mogłem go kręcić i nic. Poprostu zatarła się. Jeżdze na gazie i różnie jest z tym paliwkkiem w zbiorniku. Z resztą czas już też swoje zrobił. Wymieniłem i jest wszystko ok.

 

Jeżeli chodzi o kable to możesz sprawdzić czy pali na wszystkich świecach, może wykręcić i zobaczyć ich stan. Jeżeli jeździsz na benzynie to myśle że kable nie maja większego wpływu. Nawet jeżeli na gazie to i tak odpalany jest na benzynie, tak? Moim zdaniem na początku sprawdził bym pompkę.

 

Może ktoś ma jakiś jeszcze ciekawy pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem najpierw ręce włożyłbym w czujnik położenia wału. Temat dość częsty : jak sie zabrudzi to właśnie jest kai efekt (nie widzi obracającego wału, nie daje impulsu i ECU nie da zapłonu). Znajduje sięon na górze obudowy skrzyni, między skrzynią a silnikiem ....przynajmniej u mnie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz moglo byc tak ze np nie padla calkiem, znajomy dzis mi opisywal mondeo, ojciec sprzedaje i tu nagle pali na dwa gary, odpieli jedna fajke, pali na 3 :mrgreen: cewka byla tak wyjechana ze max jedna swiece mogla napedzic :-) jak dwie tak leza... to wiadomo :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mialem to samo przez pare tygodni, identyczne objawy. Pomogla wymiana czujnika polozenia walu odpala teraz bez mrugniecia. Koszt ok 130 zl mozesz sprawdzic na http://sklep.intercars.com.pl/ szukaj po haslem "Generator impulsów wału korbowego" czyli potocznie czujnik polozenia walu. Smialo wymienisz go sam. Dwie sruby i po sprawie.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Iskara jest i wszystko cacy ;-) tak jak pisałem wcześniej dzieje się tak przy rozgrzanym silniku, przy zimnym odpala od pierwszego. Ps. Czy w waszych :) reniach :-D po zgaszeniu silnika wyłącza się wentylator ????? u mnie tak jest troszkę dziwne bo wcześniej miałem :) uniaka :P i nawet jak wyjąłem kluczyk ze stacyjki to wentylator pracował do momentu wystudzenia silnika a w reni tak nie ma dziwne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie popsute. Mi po zgaszeniu silnika wentylator pracuje, ale tylko podczas upałów i długim staniu w korkach. Czujniki temperatury silnika masz dwa (jeden na komputer, a drugi na licznik). Sprawdź czy nie szwankuje ten od komputera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo u mnie jak wyłącze zapłon to wentylator przestaje pracować

 

Kiedyś toczyła się dysputa na ten temat na liście Pikura. Wyszło na to, że zachowanie wiatraka zależy od rodzaju silnika i rocznika.

Tak po prawdzie to kręcenie wiatrakiem po wyłączeniu obiegu wody to na wiele się nie zdaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!