Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

problem z wilgocia na przdniej szybie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanownych Forumowiczow,

 

Jako nowy uzytkownik forum pragne sie przywitac i jednoczesnie chcialbym prosic o pomoc w drazniacej mnie kwestii, mianowice mam "zaparowany - zroszony" dolny fragment szyby przedniej tuż przy kontakcie z deska rozdzielcza. Na okienku z numerem VIN sa kropelki wody,a jak uda mi sie wcisna jakis cienki przedmiot miedzy deske a szybe to po wyciagnieciu jest on mokry - moze ktos mialpodobny przypadek, lub wie co moze byc przyczyna skad ta woda ?

Autko to Scenic II 1.6 16V - tegoroczny - dokladnie mam go od tygodnia - serwis twierdzi ze to wilgoc zgromadzila sie od dlugiego czsu jaki byc moze samochod stal na zewnatrz zanim go kupilem.

Z gogy dziekuje za pomoc Pozdrawiam Radek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis tak twierdzi?

Jaja sobie robią jak niby tam miała by się woda dostać? Oczywiście przy założeniu, że wszystko jest szczelne.

Ale mam propozycję spróbuj wysuszyć auto, otwórz go i zostaw na słońcu, po paru godzinach woda powinna odparować.

Jak odparuje i sprawdzisz, ze jest sucho to szlauch z wodą i lać po szybie, najlepiej jak wejdziesz do środka i będziesz patrzył czy czasami gdzieś się leje.

To taki pomysł na szybko, ale na Twoim miejscu pojechał do ASO - masz przecież gwarancję, nich to powycierają i sprawdzą co i jak, w końcu to nowe auto.

Tu nie ma nic do tego, że stało długo na dworze. Tam nie ma prawa być wody, jeżeli wszystko jest szczelne.

 

 

BTW

Witam kolegę z okolicy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupowałem swojego (komis) to też tak miałem, za specjalnie z tym nie walczyłem, kupiłem go na jesieni i z natury rzeczy jeździłem na ciepłym nadmuchu i się wysuszyło. Podejrzewam że pucowali go do sprzedaży i złapał wilgoci w środku. Nie przejmował bym się tym za bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cięcie.

 

Wiesz co dzis zrobilem test z myjka cisnieniowa - lalem kilka dobrych minut, przedtem to newralgiczne miejsce bylo suche -sloneczna pogoda pomogla - pierwszy efekt lania byl taki ze okienko z numerem VIN w dolnym robu zrobilo sie zaparowane od wewnatrz - ale wody nie bylo jako takiej w miejscu kontaktu szyby z karoseria - dopiero jak troxhe pojezdzilem zaczelo byc mokro, a jeszcze jedno - pokusilo mnie zdjac klapke przyslaniajaca filt przeciwpylkowy - ta ktora sie zdejmuje od komory silnika i zauwazylem ze jest tam troche wody - ma pawotam byc ?

 

[ Dodano: 2008-07-28, 20:23 ]

Serwis tak twierdzi?

Jaja sobie robią jak niby tam miała by się woda dostać? Oczywiście przy założeniu, że wszystko jest szczelne.

Ale mam propozycję spróbuj wysuszyć auto, otwórz go i zostaw na słońcu, po paru godzinach woda powinna odparować.

Jak odparuje i sprawdzisz, ze jest sucho to szlauch z wodą i lać po szybie, najlepiej jak wejdziesz do środka i będziesz patrzył czy czasami gdzieś się leje.

To taki pomysł na szybko, ale na Twoim miejscu pojechał do ASO - masz przecież gwarancję, nich to powycierają i sprawdzą co i jak, w końcu to nowe auto.

Tu nie ma nic do tego, że stało długo na dworze. Tam nie ma prawa być wody, jeżeli wszystko jest szczelne.

 

 

BTW

Witam kolegę z okolicy :mrgreen:

ja rowniez pozdrawiam PRZEMO - zastosowalem twoj sposob - i wysuszylem pieknie to miejsce - potem po dwoch dniach mykja karcherem potraktowalem przednia szybe i zaczelo byc mokro - szkoda ze nic nie widac bo deska zaslania ale wilgotno na kontakcie karoseria szyba jest - pozatym calye okienko z numerem VIN zrobilo sie zaparowane

 

Zapoznaj się z regulaminem. Właśnie złamałeś jeden z jego punktów. - lepper_pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...potem po dwoch dniach mykja karcherem potraktowalem przednia szybe i zaczelo byc mokro

Wal chłopie do serwisu i upieraj się, że po deszczu masz wodę pomiędzy szybą a deską.

Nie twierdzę, że tak może być, ale pewnie gdzieś jest jakaś dziurka przez która dostaje się woda. Być może źle zamontowali szybę i stąd problem.

Co do wody w okolicy filtra pp to trochę może być, ale nie wiem jak w scenicuII, chodzi o to, że na...

Kurcze nigdy nie wiem; parowniku lub skraplaczu zawsze wykrapla się woda, jak klima jest włączona, szczególnie przy takiej pogodzie jaką mamy teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!