Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Car audio piszczy


Rekomendowane odpowiedzi

W moim aucie zamontowałem car audio: wzmacniacz First i głośniki 16cm first w drzwi(jeszcze dojdą dwa niskotonowe w półkę)...z fabrycznego radia kumpel(elektronik)wyprowadził rca...gdy silnik nie chodzi to wszystko gra dobrze, gdy uruchomię silnik zaczyna piszczeć w głośnikach. dodam że kable sygnałowe i głośnikowe są odseparowane od kabli zasilających(po dwóch stronach auta). Później spróbowałem podłączyć wzmacniacz poprzez high input z tylnych kabli po standardowych głośnikach, przez kilka dni działało dobrze, a teraz znowu piszczy.

 

ps. proszę nie dyskutować nad jakością sprzętu jaki kupiłem, to mój wybór...

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wzmacniacz First i głośniki 16cm first w drzwi

 

i pozamiatane. Dalej nawet nie czytam bo nie ma po co. First to firma ktora pisze na wzmacniaczach po 1000W, robi wszystko od tosterow, suszarek po wzmacniacze audio. To jest problem. Znajac zycie RCA to pewnie tez jakis first czy inny azjatycki znajd. Ja bym zaczal od wymiany kabli i kondensatora na element zaklocajacy [obstawiam alternator]. Jesli nie pomoze bedziemy walczyc dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajac zycie RCA to pewnie tez jakis first czy inny azjatycki znajd. Ja bym zaczal od wymiany kabli i kondensatora na element zaklocajacy [obstawiam alternator]. Jesli nie pomoze bedziemy walczyc dalej.

 

rca jest wyprowadzone ze standardowego radia philips. Kable są nowe i dość grube(zasilające: 6,7mm2, głośnikowe 4,5mm2), a mógłbyś podpowiedzieć gdzie dokładnie trzeba dać ten kondensator i jaki najlepiej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcinwaw, na początek też się doczepię tej firmy gdyż kiedyś kupiłem głośniki do malucha ale nawet nie zamontowałem bo to była niegramotna kiszka.

W ramach testu zapytam czy kabel zasilający idzie bezpośrednio z akumulatora. (w przypadku CB radia zmniejsza to zakłócenia które idą od alternatora, cewek, przewodów WN)

Skoro kable są odpowiedniej grubości to tylko ten wzmacniacz pozostaje sprawdzić bo to katorga. Nie lepiej kupić używane ale firmowe niż się męczyć. Przecież Lepsze radio da na wyjściu taką moc co ten wzmacniacz :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobimy test, wywal wzmacniacz, podepnij glosniki pod samo radio i powiedz czy tez sa te zaklocenia. Bo mozliwe ze sam wzmacniacz albo ma ubytki masy i pierdzi ale wtedy latwiej bedzie to okreslic. Najlepiej by bylo miec samochod przy sobie i posluchac jak to "piszczy". Mi kiedys w hondzie gwizdaly tweetery a okazalo sie ze to kabel w drzwiach sie przetarl. Szukania bylo duzo ale doszedlem, po 2 dniach rozbierania i skladania samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robiłem taki test: do kabli sygnałowych które są podciągnięte do radia podpiąłem przejściówke na jacka i podłączyłem odtwarzacz mp3...nie piszczało...a do radia wciąż są podłączone fabryczne tweetery i tylne głośniki obok półki(bo na razie przyszły mi głośniki w półkę)i one nie piszczą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba mnie nie zrozumiałeś...mam bezpośrednio pod radio podpięte 4 głośniki orginalne(dwa tweetery i dwa z tyłu)więc jak wzmacniacz jest wyłączony to grają te 4 głośniki i przy właczonym silniku nic nie piszczy. Dopiero jak włącze wzmacniacz to zaczyna piszczeć w dwóch głośnikach w drzwiach które NIE SĄ podłączone do radia, tylko do wzmacniacza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli lecisz ze sprawdzaniem:

1) kable zasilajace do wzmacniacza szczegolnie masowy

2) kable sygnalowe do glosnikow od wzmacniacza

3) kable RCA

4) te dorabiane wyjscia rca w radiu

 

Do czego podpieta jest masa dla wzmacniacza? czy kable RCA to cos sensownego typu dietz czy inny chinski znajd typu vocekraft?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!