Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Skontrolu układ wtrysku paliwa - MEGANE IV


Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za odpowiedź. Generalnie zgadza się, jest taki sterownik. Czy to szukając lupką czy wybierając z listy MEGANE IV PH2 czy MEGANE IV wybieram ten sterownik.

Jednak gdy klikam na "serce" otrzymuję komunikt "Nieprawidłowa odpowiedz dla komenty DTC".

Co może być powodem?

 

Dodam tylko że zalezy mi na skasowaniu wyłącznie tego błędu.

Edytowane przez dvd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz Elm 327 na BT to zainstaluj na telefonie program pyclip i tym programem czytaj i kasuj błędy. Jest prostszy w obsłudze. Poszukaj na forum tematów o ddt4all i pyclip. Może masz problem z połączeniem i stąd taki komunikat. Gdy klikniesz na lupkę to program powinien wykryć kilkanaście modułów.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się odpalić program. Zrobiłem skanowanie pojazdy. Błędy pojawiły się w 2 modułach. W jednym było ich 21 i ich skasowanie poszło bez problemu. Niestety w drugim module ten konkretny błąd o który mi chodzi nie kasuje się. Nawet jak kliknę clear errors to pokazuje done ale błęd nadal jest na desce rozdzielczej. Silnik jest wyłączony, zapłon włączony.

Nie wiem już jak do tego podejść.

Błąd z którym nie mogę się uporać to: 

DF1356 (DTC 008866) FONCTION REGULATION DE PRESSION RAIL

Edytowane przez dvd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopóki nie usuniesz przyczyny zbyt wysokiego ciśnienia paliwa to błędu nie usuniesz. Do sprawdzenia dwa elementy.

1 - czujnik ciśnienia paliwa na końcu listwy CR - odczytuje ciśnienie w listwie wtryskowej

2 - regulator ciśnienia na pompie wtryskowej - ustawia ciśnienie według żądania sterownika

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca tak. Okazuje się że skasowanie błędu powinno być możliwe bez problemu. Po odpaleniu silnika ewentualnie ponownie wyskoczyć. Takei info również otrzymałem w serwisie. Problem w tym że w moim sterowniku coś się zawiesiło i konieczne wyło "zaadoptowanie" ponowne kilku elementów. Błedu już nie ma, problem wyłącznie softwarowy, 2 h w serwisie, i szczuplejszy portfel. Szkoda że nie dało się skasować samemu, no ale cóż....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, dvd napisał:

Okazuje się że skasowanie błędu powinno być możliwe bez problemu. Po odpaleniu silnika ewentualnie ponownie wyskoczyć

Zgadza się. Błąd powinien się skasować i ewentualnie ponownie wyskoczyć po uruchomieniu silnika. Najważniejsze, że problem rozwiązany <ok>

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!