Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Elektryczne Renault Megane brak usług online w My Renault


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Użytkuję od 3 dni Renault Megan wersja elektryczna. Auto ze stycznia bieżącego roku, jestem jego drugim użytkownikiem. Pomimo zalogowania się w samochodzie do konta My Renault, zainstalowaniu aplikacji, zalogowaniu się i sparowaniu samochodu nie widzę w apce żadnych usług. 

 

Widzę jedynie przewodnik użytkownika i wyposażenia auta. tak jakby nie było połączenia online z samochodem. 

Samochód jest sparowany i mogę dokonać "rozłącz moje renault".

Nie miałem jednak opcji nadawania pinu

Usługi są aktywowane przez poprzedniego użytkownika - potwierdzone na infolini

Samochód ma połączenie online - nawigacja google bez telefonu działa, infolinia potwierdziłą, ze auto sie komunikuje z serwerem

 

Macie jakies pomysły co może pomóc aby usługi jak klimatyzacja, światła, drzwi itd działały z poziomu aplikacji?

 

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.7 :!: - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ciekawe. No renault nie lubi drugich właścicieli aut i zawsze ogranicza usługi. Tak jest w przypadku wszystkich aut które są obsługiwane przez aplikacje. Tylko 1 właściciele mają pełny dostęp do myRenault. To słabe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chyba nie to. W zeszłym roku jeździłem tym samym modelem tego samochodu i wpinałem apke jako pewnie >10 użytkownik i wszystko działało.

Infolinia tez nie widziała w tym problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba nie do końca tak jest, bo jak już się zarejestruje auto na siebie i poda się maila to auto jest przypisane do jednego konta. Z myRenault od początku są różne problemy. To już z 8 lat od kiedy ta strona nie działa prawidłowo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla potomnych: działa. Przyczyny naprawy moga być dwie
1) zgłosiłem sprawę na infolinii w środę i infolinia zgłosiła reset połączenia z serwerem. Reset miał trwać do 72h
2) odkryłem, ze pomimo rozłączania MyRenault, resetowaniu samochodu do ustawień fabrycznych to nazwa głównego profilu pozostawała ta sama, czyli nie wszystko się resetowało. Utworzyłem nowy profil, przeniosłem uprawnienia admina na nowy profil, stary profil usunąłem, zresetowałem do ustawień fabrycznych. Po połączeniu z MyRenault nadal nie działało, ale po 3h po resecie apki (nie odinstalowaniu, ale pełnym wyłączeniu) nagle wszystko się pojawiło i działa.
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!