Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Szarpanie na jałowym biegu Megane 3 coupe 2.0tce 180km


megi3gt

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem od pewnego czasu z szarpaniem mniejszym/większym na jałowym biegu przeważnie gdy stoję na światłach, wymieniłem już świece i cewki nie pomogło następnie była sprawdzana przepustnica jest jak nowa i działa prawidłowo, kolenie układ dolotowy czy jest szczelny i wszystko jest ok następnie sonda lambda 1 wszystko jest ok, była sprawdzana kompresja jest git 10.5/10.5/11/11, przy wymianie oleju były wymieniane również wszystkie filtry i dalej jest to samo 

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6 :!: - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, megi3gt napisał(a):

następnie sonda lambda 1 wszystko jest ok,

była sprawdzana kompresja jest git 10.5/10.5/11/11,

przy wymianie oleju były wymieniane również wszystkie filtry

i dalej jest to samo 

Konieczność;

  1/ pomiaru napięć na  I   i   II -giej  sondzie,

  2/ kąta wyprzedzenia zapłonu,

  3/ sprawności czujników wału i wałka rozrządu,

  4/ sprawności elektrozaworu par benzyny,

 

Poprawna kompresja dla tego silnika - to ;  13- 14 bar 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to szarpanie masz faktycznie mocne czy tylko cie to drażni ? 

Zalookaj na ten filmik - tu widać że przepustnica reaguje czyli ECU coś stara się kompensować. Rozwiązanie ma być niebawem

https://youtube.com/shorts/xpRQQg7Tanw?feature=shared

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, megi3gt napisał(a):

wszystie z tych rzeczy były sprawdzane i wszystko jest okej 

Generalnie ;

  - najbardziej podejrzana jest kompresja,

  - mechanik twierdzi, że jest OK!!!

 Zalecam ;

 1/ Kontrolę ustawienia poprawności rozrządu,

 2/ Następnie -podciśnienia w dolocie,

 3/ PR429  -   pozycje  przepustnicy,

 4/ Temperatura płynu chłodzącego w czasie jazdy - powinna być utrzymywana ok; 90 C,

 5/ Świece tylko ; denso,  ngk  –   produkcji  japońskiej,

 6/ Temperatury płynu i powietrza wlotowego ;

        - powinny być zbliżone, na zimnym silniku przed rozruchem,

 

  Dopóki nie zobaczę danych na wykresach;

     - to będzie to czarowanie  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!