Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Witam Wartość - pozostałoś... Ile to warte??


PATS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nie wiem czy dobrze trafiłem z działem, ale nigdzie nie znalazłem podobnego pytania <czerwona>

 

Z samochodu zostało tyle.... wiem że zdjęcie nie oddaje wszystkiego, ale pytanie ile moze być warta ta pozostałość ;)

 

W środku wygięte podłuznice, i prawdopodobnie puściły spawy w momencie uderzenia przy przednich elementach... nie jestem mechanikiem i ciężko mi coś pisać ale sądząc po zdjęciach uszkodzenia nie mogą być chyba duże, wszystkie wnętrzności ok (do sprawdzenia chłodnica), poducha wystrzeliła

 

silnik przejechał prawdziwe 117tys czyli jak na rocznik 97 igiełka

 

Naprawę wycenili na minimum 6 tysiaków

 

Ubezpieczyciel twierdzi że pozostałość to 3tys warsztat moze by i kupił ale za nie wiećej jak 2tys...

Zabierać go stamtąd i sprzedać gdzie indziej czy....mieć problem z głowy??

 

Ile za coś takiego??

post-11006-1221674077_thumb.jpg

post-1-1221674077_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm nie wiem jak wygląda pod maską ale chyba silnik nie może być uszkodzony co najwyżej chłodnica,reszta tzn.maska,reflektor i dolny błotnik napewno nie są do naprawy za 6 tyś,w/g mnie chca cię wydymać,najlepiej gdybyś miał jakiegoś sprawdzonego/zaufanego mechanika który by ocenił koszta naprawy

 

ja bym go spokojnie naprawiał,chyba ze masz coślepszego na oku i nie zalezy ci na tym cupe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawę wycenili na minimum 6 tysiaków

kto? warsztat czy ubezpieczalnia? kto za to płaci? czyja wina?podpowiedz troche,bo jeżeli ktoś za to placi to mozesz troszke zarobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach