Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane Coupe 1,6 pomoc w ocenie


smoooke

Rekomendowane odpowiedzi

lampy jednohalogenowe <czerwona>

z tyłu brakuje zaślepki na wycieraczce, wydech trochę mocno wystaje.

Dwa znaczki na masce pomijam, poza tym nie jest to pełen pakiet elektryki bo nie ma z tyłu elektrycznie uchylanych szyb. Urwany uchwyt do odchylania oparcia kierowcy.

Kierownica i gałka zmiany biegów może być wyjechana przy takim przebiegu.

Nie jestem pewien co do ESP czy było w phI.

Ogólnie nie jest chyba aż tak źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewy napinacz jakoś nisko siedzi, ale to może tylko złudzenie, reszta detali ok, źle nie wygląda

  meganecoupe02 napisał(a):
lampy jednohalogenowe
jednokomorowe - pisz po ludzku!!
  meganecoupe02 napisał(a):
wydech trochę mocno wystaje.
bo jest od htb
  meganecoupe02 napisał(a):
Urwany uchwyt do odchylania oparcia kierowcy
to nie problem - 90% coupetek tą usterkę zaliczyło - koszt elementu 30 zł
  meganecoupe02 napisał(a):
Nie jestem pewien co do ESP czy było w phI.
nie było
  meganecoupe02 napisał(a):
Kierownica i gałka zmiany biegów może być wyjechana przy takim przebiegu.
jak ty chcesz kierę oceniać jak ona jest obszyta jakimś kawałkiem skóry? <czerwona>

 

meganecoupe02, następnym razem poczytaj co piszesz, bo często zdarza się pisać rzeczy mijające się ze stanem faktycznym. Tylko ludzi w błąd wprowadzasz, albo piszesz, że popierasz Robak w jego twierdzeniu, a dwa posty niżej zmieniasz zdanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bronius, wskaż mi gdzie wprowadziłem w błąd to przeproszę. Zwróciłem uwagę na to co nie pasuje a Ty to tylko potwierdziłeś. Co do lamp to różnie na to się mówi, widać że nie miałeś styczności z giełdami samochodowymi i częściami. Jak spojrzysz na gałkę zmiany biegów to zobaczysz że się błyszczy - świadczy to o przebiegu.

Zdjęcia wszystkiego nie pokazują, ale już będzie łatwiej komuś, kto nie miał styczności z coupe zwrócić uwagę na różne pierdoły.

Pozdrawiam.

 

P.S. Co do zdania Robaka, napisałem to z dużym uśmiechem, jeśli nie zrozumiałeś to już nie mój problem.

[to nie miejsce na tego typu dyskusje, po prostu twoje posty w dziale "zakup megane" nie zawsze są zgodne z tym w jakich specyfikacjach wychodziły meganki i to tylko tyle, chcesz coś jeszcze wyjaśnić to napisz mi pw, bywanie na giełdzie nie jest wyznacznikiem profesjonalizmu - bronius]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  bronius napisał(a):
jednokomorowe - pisz po ludzku!!

 

A co to znaczy? Dobrze czy źle? <czerwona>

 

  bronius napisał(a):
bo jest od htb

 

Co to za skrót?

 

Sorry że może zadaję tak głupie z waszego punktu widzenia pytania ale dopiero "wchodzę" w ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. że prawdopodobnie były wymieniane poczytaj ten temat: [KLIK]

 

HTB:

Hatchback (ang. hatch – właz, drzwi; ang. back – tył) – typ zamkniętego nadwozia samochodu osobowego, o dużej tylnej pokrywie (klapie) przestrzeni bagażowej stanowiącej trzecie lub piąte drzwi. Jest to nadwozie jedno- lub dwubryłowe. Część bagażowa samochodu jest dostępna z zewnątrz po podniesieniu do góry tylnej klapy schodzącej z linii dachu do bagażnika. Klapa zawiera tylne okno i część tylnej ściany.

 

Podobnymi do hatchbacka typami nadwozi są: kombi i minivan. Jednak typ hatchback jest stosowany do określania mniejszych samochodów. Auta klas wyższych, wyposażone w pokrywę bagażnika podnoszoną wraz z tylną szybą określa się mianem liftback. Podział pomiędzy hatchbackiem i liftbackiem jest dość umowny i płynny.

 

Samochody typu hatchback często posiadają składane tylne siedzenia, co pozwala znacząco zwiększyć przestrzeń bagażową.

 

[center:0267f95204]Przykłady:

megane_hb_03.jpg

[/center:0267f95204]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hatchback czyli wersja 5 drzwiowa megane posiadała dłuższy zwis tylny przez co rura za tłumikiem była dłuższa i jeśli ktoś zakładał tłumik do coupe od htb to właśnie tak brzydko wystawał (tłumik do coupe droższy i trudniej dostępny)

 

kolejną rzeczą jest mniejszy rozstaw osi w coupe względem htb, przez co coupe jest krótsze od htb o około 15 cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!