Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane F1 Team R26


raq

Rekomendowane odpowiedzi

Limitowana wersja Megane F1 Team R-26 to druga edycja sportowej wersji Megane z logo F1 Team. R-26 to seria, w której wykorzystano know-how marki Renault zdobyte na torach wyścigowych formuły F1. U każdego znawcy marki Renault słowa takie jak „sport”, „RS” czy „R26” powodują przyspieszone bicie serca… Przejażdżka jednym z tych modeli dostarcza niezapomnianych wrażeń…

 

Megane F1 Team R26 to najmocniejsza obecnie dostępna wersja Megane. Zmieniony wygląd (inne zderzaki, dwie końcówki wydechu, alumki 18 :mrgreen: ) to nie wszystko, R26 ma również wiele „smaczków” nie zauważalnych w pierwszym momencie:

 

Porównując do „cywilnych” wersji:

 

- umieszczona wewnątrz kabiny pasażerskiej tabliczka z numerem egzemplarza (napis .World Champion 2005 i 2006.). Dla przypomnienia : R-26 jest nazwa bolidu F1 Renault w 2006r,

 

- specjalne naklejki na dachu, z przodu, tyłu i boku (jako opcja brak naklejek, koszt opcji 0 pln),

 

- Fotele sportowe Recaro wyposażone w poduszki powietrzne boczne, połączone z czarną tylna kanapą,

 

- Pasy bezpieczeństwa w kolorze srebrnym,

 

- Zaciski hamulcowe Brembo (4)pomalowane na czerwono (wiadomo, czerwone hamuje szybciej :evil: ),

 

- Nowe parametry sportowego zawieszenia Cup oraz zmieniony układ kierowniczy ,

 

- Felgi i lusterka zew. w kolorze Szary Techno,

 

- Opony Michelin Pilot Sport 2 235/40 R18,

 

- Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (HLSD),

 

- Silnik o większej mocy niż w Megane RS (230 KM zamiast 224 KM).

 

Dostępne kolory:

- Niebieski Alp (RND)

- Czerwień Toro (NNF)

- Szary Platynowy (D69)

- Głęboka Czerń (GNA)

- Szary Makaha (F60)

 

Oraz zupełna nowość

[glow=orange:b3c89f12b5]Żółty Sirius (J37)[/glow:b3c89f12b5]

Jest to kolor z efektami specjalnymi. Wymaga on położenia potrójnej warstwy lakieru.

Przed położeniem każdej następnej warstwy lakieru samochód jest ręcznie matowany…

 

Megane F1 Team R26 dysponuje nowym tylnym zawieszeniem.

 

W porównaniu do obecnego sportowego zawieszenia zostały zmienione następujące

elementy:

- zwiększono sztywność skrętną karoserii o 20%,

- zwiększono sztywność skrętną stabilizatora : 80 mdaN/u zamiast 75 mdaN/u (+10%)

 

Efektem jest jeszcze lepsze "trzymanie się" drogi oraz większy komfort (hmmm pożyjemy, zobaczymy)

 

Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (HLSD)

W razie utraty przyczepności, system HLSD generuje tarcie, które pozwala na przekazanie części momentu obrotowego na koło, które ma większą przyczepność. Dla Megane wybrano stosunek przekazania momentów = 35%

 

Korzyści dla kierowcy: znacznie lepsza trakcja samochodu (przydatne szczególnie podczas pokonywania zakrętów, system pozwala na wcześniejsze przyspieszanie, a co za tym idzie szybsze wyjście z zakrętu, przy jednoczesnym ograniczeniu poślizgu. Również podczas gwałtownego hamowania mechanizm ten stabilizuje samochód, ponieważ działa szybciej od układu ABS. W porównaniu do systemów ESP/ASR przekazywany moment obrotowy nie jest ograniczany, ponieważ elektronika nie działa na układ hamulcowy. HLSD kontroluje poślizg mechanicznie.

 

 

 

[shadow=red:b3c89f12b5]Dane techniczne:[/shadow:b3c89f12b5]

Pojemność (cm3) 1998

Moc maksymalna kW (KM) 169 (230)

przy obrotach (obr./min) 5500

Maksymalny moment obrotowy Nm 315

przy obrotach (obr./min) 3000

Prędkość maksymalna (km/h) 240

0 - 100 km/h (s) 6"4

400 m ze startu zatrzymanego (s) 14"5

1000 m ze startu zatrzymanego (s) 26"7

 

 

Wyposażenia opisywać nie będę, bo jak się domyślacie jest prawie wszystko (jedyne co można domówić to xenon, lak metalizowany i koło zapasowe).

 

Nie mogę się doczekać, aż wypróbuję osobiście tego "potworka" (bo Clio Sport raczej mnie rozczarowało)...

post-183-1173703250_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megane F1 Team R26

 

Podaję ceny w pln :mrgreen: brutto

Cennikowo: 110 000

Rabat Renault: 10 000

Cena Klienta: 100 000

 

Ceny opcji:

lak metalik: 1 850

lak specjalny (żółty sirius) 6 250

Xenon 3000

Koło zapasowe 700

bez naklejek 0

 

My zamówiliśmy metalik+ xenon.

 

W kwesti "wersja limitowana", to nie jest ona aż tak limitowany, żeby mieć odgórnie narzuconą ilość sztuk. Jedno jest pewne - w Polsce dużo tych aut nie będzie, a 90% R26 to będą nasze DEMO ;-)

 

Nasz R26 będzie do sprzedaży za 6 miesięcy, jeżeli jest ktoś chętny to zapraszam na Priv Message

 

pozdrawiam

 

PS. Pogonimy chłopaków z Bamarko, będzie się działo na śląskich ulicach :-)

post-183-1173715432_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena Klienta: 100 000

 

Propozycja jest fajna. Niewiele więcej od 1,9.

 

Ceny opcji:

lak metalik: 1 850

Mi się najbardziej podoba czerwony... Taki typowy laskowóz...

 

Koło zapasowe 700

 

Jak się nie kupi koła zapasowego to co jest w środku??

 

To jest naprawdę fajny samochodzik. Chciałbym się kiedyś takim przejechać.

 

A czym różnią się hamulce tej wersji od standardowej. Większe tarcze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"wersja limitowana", to nie jest ona aż tak limitowany, żeby mieć odgórnie narzuconą ilość sztuk. Jedno jest pewne - w Polsce dużo tych aut nie będzie, a 90% R26 to będą nasze DEMO
ciekawa dlaczego :-)
Jak się nie kupi koła zapasowego to co jest w środku??

miejsce na LPG :-) :) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 6 miesięcy samochód będzie do sprzedania. Natomiast DDK (dostawa do koncesjonera) planowana jest na początek maja... Oczywiście zrobię wszystko, co w mojej mocy, żeby termin przyspieszyć ;-)

 

W kwestii koła - macie zupełna rację. Zamiast zapasowego koła Klient dostaje "zestaw naprawczy" (standardowo stosowane w megane CC oraz grandscenic`u).

 

LPG do R26 ??? Profanacja :evil:

 

Jak furka się pojawi to powklejam trochę zdjęć.

 

Ps. Dobrze, że mamy autostradę A4 - w sam raz na test drive

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M II Sport - To mnie mobilizuje do ciężkiej pracy...

 

A czym się różni to 2,0 T od tego w wersji GT? Oprócz ilości koni?

Inna turbina i inny stopień sprężania? Czy jeszcze coś??

 

Jeszcze jedna rzecz mnie martwi. Że w tej wersji Sport napęd jest na przód, lepiej by było gdyby zrobili na 4 koła. Za duża moc jak na jedną ośkę... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja ex wymyśliła kiedyś żebym kupił auto które miało potężny silnik coś koło, albo ponad 300 KM i chciała założyć do tego LPG. :-/ Dlatego min. jest moją ex że takich rzeczy się nie robi!! To jak Lepperowe "zgwałcenie prostytutki".

 

Z tą małą różnicą ze MII R 26 pomimo wielkiej mocy i 6,5 sek do 100 pali nieco więcej jak 2 Litrowy samochodzik.

 

Jedynie co to w tym aucie trzeba by było pomyśleć o napędzie 4WD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eej przecież w Głąbie na Kościuszki mają taką żółtą a wy tu mówicie o jakimś słabym metaliku!! jak to auto zobaczyłem to chyba z 5 przepisów złamałem żeby je dogonić :-) oczywisćie odjechał bo cóż to jest marne 82KM do 230KM :-):):) potem jadę sobie ulicą Kościuszki w Kato i własnym oczom nie wierzę :mrgreen::)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!