Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane F1 Team R26


raq

Rekomendowane odpowiedzi

R26 to samochód, który pozwoli posmakować sportowej jazdy. Twarde zawiecho, precyzyjny układ kierowniczy i stosunkowo mocny silnik (ważne, że na turbince, w odróżnieniu od cieniutkiego Clio Sport).

 

Wygląd - wyróżnia się furmanka, oj wyróżnia - ale pozytywnie, bez "wiejskiego tuningu". Kwestię naklejek pominę, bo za darmo można ich nie mieć.

 

Wątpię czy R26 można pomylić z authentique 1.4 ;-) No chyba, że jest sie kompletnym laikiem, dla którego Misiek Evo czy Imprezka to zwykłe sedany (takie rodzinne autko...).

 

Ja osobiście chciałem [glow=blue:e5c4ab4ec9]niebieski[/glow:e5c4ab4ec9], ale stanęło na [glow=black:e5c4ab4ec9]czarnym[/glow:e5c4ab4ec9] (problem brudu znika sam - kiedy firmową myjnię mam...). Poza tym musimy kiedyś sprzedać naszego potworka - a w "prawie" sportowych furkach czarny jest popularny.

 

Jeszcze raz, jeżeli jest ktoś z forum (lub spoza) zainteresowany odkupem R26 za 6 mies to poproszę o wiadomość. Cena będzie na pewno konkurencyjna :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Clio jest lżejsze o 80 kg. A jednak wyżyłowane 2,0 ma moc na papierze tylko w zakresie szalonych obrotów. Oczywiście nie podważam 6,9 do 100.

w R26 jest turbina. Poprawia elastykę, i przez to autko się zbiera i rwie. Przeciwnicy powiedzą że ma turbo dziurę. Ma i co z tego. Ale masa w aucie jest szalenie istotna. Znajomy ma Tigre 1,4 16 v ma tylko 90 KM ale masa tego auta z tego co mówił jest w okolicy 700-800 KG czyli 300-500 kg lżejsze od Clio. I to jest sztuka zrobienie lekkiego auta z dużą mocą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale masa w aucie jest szalenie istotna. Znajomy ma Tigre 1,4 16 v ma tylko 90 KM ale masa tego auta z tego co mówił jest w okolicy 700-800 KG czyli 300-500 kg lżejsze od Clio. I to jest sztuka zrobienie lekkiego auta z dużą mocą.

 

Sztuka napewno jest stworzenie lekkiego i bezpiecznego jednoczesnie autka.

Ja to jednak wole aby auto bylo ciezsze a bezpieczniejsze...ciekaw jestem jak wygladaly by w/w autka po wzajemnej czolowce...poki co chyba ciezko znalezc konstruktorom kompromis miedzy masa auta a bezpieczna konstrukcja (w rozsadnej cenie). Jednak te ***** w NCAP troche waza :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Znajomy ma Tigre 1,4 16 v ma tylko 90 KM ale masa tego auta z tego co mówił jest w okolicy 700-800 KG

to twój znajomy ma nikłe pojęcie o swoim aucie, bo tigra 1,4 16v waży 980 kg (sprawdź w katalogu, w ASO itp)

 

rozumiem, że mowa o tigrze I, bo tigra II jest jeszcze cięższa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do dzisiaj podobaly mi sie te Meganki w kolorach niebieski, czarny i czerwony (kolejnosc nieprzypadkowa). Dzisiaj pod ASO Lyko w Krakowie widzialem zoltego z bliska. TEN KOLOR JEST NIESAMOWITY! Jak kameleon. Przechodzi z zaleznosci od padania promieni slonecznych z niesamowicie intensywnego, zywego zoltego w fioletowo-seledynowy. No cos nie z tej ziemi. Zakochalem sie!

 

Jezeli chodzi o roznice miedzy tym R26, a zwyklym niezwyklym RS, to oprocze tego co bylo juz napisane zauwazylem, ze z tylu tarcze sa nawiercane (w RS chyba nie?), sa inne fotele Recaro - jakby zamszowe no i chyba tyle, jak na moj rzut oka.

 

Btw. Zastanawiam sie, kto bedzie zainteresowany odkupieniem takiego samochodu DEMO? Przeciez ten samochod bedzie mial 1000 mniej lub bardziej doswiadczonych kierowcow, ktorzy bedza go katowac mniej, lub bardziej ekstremalnie... Biedne autko!

Jak ja bym dostal na jeden dzien taka fure, to przestalbym jezdzic, jakby z opon zaczely wystawac druty, z przegubow posypaly sie wiory, a sprezarka, tarcze i katalizator stanelyby zywym ogniem. W baku pewnie panowaloby niekonczace sie tsunami ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wierz mi DrNO, ze "znajomych" serwisu, znajomych poszczegolnych pracownikow i szefostwa, napalonych i wystarczajaco zdeterminowanych zeby sie przejechac sa setki...

 

pytalem czy da sie nim jezdzic, kobieta (...) sie dowiedziala, ze nie

:-)

Ale co, nie pali? ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Szkoda, że nie wpadliście w sobotę... Przynajmniej poznałbym Klubowiczów.

 

2. Samochód rejestrujemy dzisiaj i zaczynamy "docieranie" - i wierzcie lub nie, ale dopóki nie zrobimy "spokojnych" 1000 km (przede wszystkim na A4), żaden młody gniewny samochodu nie dostanie (np. mechanicy).

 

3. Znajomi znajomymi, ale większość jazd próbnych odbędzie się w towarzystwie Handlowca.

 

4. Jazdy próbne z Klientem mają się odbywać wg przepisów ruchu drogowego ;-) Nie wiem jak to wyjdzie "w praniu"

 

5. Kolor żółty jest faktycznie EFEKTOWNY (zresztą jak każdy prawdziwy "kameleon") - szkoda, że tak dużo kosztuje i jest tak trudny do nakładania (aż się boję pomyśleć co będzie, jak ktoś przytrze... )

 

6. Ostatni tydzień miesiąca to okres "dead line" więc raczej nie będę się udzielał na forum... do zobaczenia po majowym urlopie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!