Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane F1 Team R26


raq

Rekomendowane odpowiedzi

R26 to samochód, który pozwoli posmakować sportowej jazdy. Twarde zawiecho, precyzyjny układ kierowniczy i stosunkowo mocny silnik (ważne, że na turbince, w odróżnieniu od cieniutkiego Clio Sport).

 

Wygląd - wyróżnia się furmanka, oj wyróżnia - ale pozytywnie, bez "wiejskiego tuningu". Kwestię naklejek pominę, bo za darmo można ich nie mieć.

 

Wątpię czy R26 można pomylić z authentique 1.4 ;-) No chyba, że jest sie kompletnym laikiem, dla którego Misiek Evo czy Imprezka to zwykłe sedany (takie rodzinne autko...).

 

Ja osobiście chciałem [glow=blue:e5c4ab4ec9]niebieski[/glow:e5c4ab4ec9], ale stanęło na [glow=black:e5c4ab4ec9]czarnym[/glow:e5c4ab4ec9] (problem brudu znika sam - kiedy firmową myjnię mam...). Poza tym musimy kiedyś sprzedać naszego potworka - a w "prawie" sportowych furkach czarny jest popularny.

 

Jeszcze raz, jeżeli jest ktoś z forum (lub spoza) zainteresowany odkupem R26 za 6 mies to poproszę o wiadomość. Cena będzie na pewno konkurencyjna :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Clio jest lżejsze o 80 kg. A jednak wyżyłowane 2,0 ma moc na papierze tylko w zakresie szalonych obrotów. Oczywiście nie podważam 6,9 do 100.

w R26 jest turbina. Poprawia elastykę, i przez to autko się zbiera i rwie. Przeciwnicy powiedzą że ma turbo dziurę. Ma i co z tego. Ale masa w aucie jest szalenie istotna. Znajomy ma Tigre 1,4 16 v ma tylko 90 KM ale masa tego auta z tego co mówił jest w okolicy 700-800 KG czyli 300-500 kg lżejsze od Clio. I to jest sztuka zrobienie lekkiego auta z dużą mocą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale masa w aucie jest szalenie istotna. Znajomy ma Tigre 1,4 16 v ma tylko 90 KM ale masa tego auta z tego co mówił jest w okolicy 700-800 KG czyli 300-500 kg lżejsze od Clio. I to jest sztuka zrobienie lekkiego auta z dużą mocą.

 

Sztuka napewno jest stworzenie lekkiego i bezpiecznego jednoczesnie autka.

Ja to jednak wole aby auto bylo ciezsze a bezpieczniejsze...ciekaw jestem jak wygladaly by w/w autka po wzajemnej czolowce...poki co chyba ciezko znalezc konstruktorom kompromis miedzy masa auta a bezpieczna konstrukcja (w rozsadnej cenie). Jednak te ***** w NCAP troche waza :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Znajomy ma Tigre 1,4 16 v ma tylko 90 KM ale masa tego auta z tego co mówił jest w okolicy 700-800 KG

to twój znajomy ma nikłe pojęcie o swoim aucie, bo tigra 1,4 16v waży 980 kg (sprawdź w katalogu, w ASO itp)

 

rozumiem, że mowa o tigrze I, bo tigra II jest jeszcze cięższa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do dzisiaj podobaly mi sie te Meganki w kolorach niebieski, czarny i czerwony (kolejnosc nieprzypadkowa). Dzisiaj pod ASO Lyko w Krakowie widzialem zoltego z bliska. TEN KOLOR JEST NIESAMOWITY! Jak kameleon. Przechodzi z zaleznosci od padania promieni slonecznych z niesamowicie intensywnego, zywego zoltego w fioletowo-seledynowy. No cos nie z tej ziemi. Zakochalem sie!

 

Jezeli chodzi o roznice miedzy tym R26, a zwyklym niezwyklym RS, to oprocze tego co bylo juz napisane zauwazylem, ze z tylu tarcze sa nawiercane (w RS chyba nie?), sa inne fotele Recaro - jakby zamszowe no i chyba tyle, jak na moj rzut oka.

 

Btw. Zastanawiam sie, kto bedzie zainteresowany odkupieniem takiego samochodu DEMO? Przeciez ten samochod bedzie mial 1000 mniej lub bardziej doswiadczonych kierowcow, ktorzy bedza go katowac mniej, lub bardziej ekstremalnie... Biedne autko!

Jak ja bym dostal na jeden dzien taka fure, to przestalbym jezdzic, jakby z opon zaczely wystawac druty, z przegubow posypaly sie wiory, a sprezarka, tarcze i katalizator stanelyby zywym ogniem. W baku pewnie panowaloby niekonczace sie tsunami ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wierz mi DrNO, ze "znajomych" serwisu, znajomych poszczegolnych pracownikow i szefostwa, napalonych i wystarczajaco zdeterminowanych zeby sie przejechac sa setki...

 

pytalem czy da sie nim jezdzic, kobieta (...) sie dowiedziala, ze nie

:-)

Ale co, nie pali? ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Szkoda, że nie wpadliście w sobotę... Przynajmniej poznałbym Klubowiczów.

 

2. Samochód rejestrujemy dzisiaj i zaczynamy "docieranie" - i wierzcie lub nie, ale dopóki nie zrobimy "spokojnych" 1000 km (przede wszystkim na A4), żaden młody gniewny samochodu nie dostanie (np. mechanicy).

 

3. Znajomi znajomymi, ale większość jazd próbnych odbędzie się w towarzystwie Handlowca.

 

4. Jazdy próbne z Klientem mają się odbywać wg przepisów ruchu drogowego ;-) Nie wiem jak to wyjdzie "w praniu"

 

5. Kolor żółty jest faktycznie EFEKTOWNY (zresztą jak każdy prawdziwy "kameleon") - szkoda, że tak dużo kosztuje i jest tak trudny do nakładania (aż się boję pomyśleć co będzie, jak ktoś przytrze... )

 

6. Ostatni tydzień miesiąca to okres "dead line" więc raczej nie będę się udzielał na forum... do zobaczenia po majowym urlopie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!