Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane F1 Team R26


raq

Rekomendowane odpowiedzi

Limitowana wersja Megane F1 Team R-26 to druga edycja sportowej wersji Megane z logo F1 Team. R-26 to seria, w której wykorzystano know-how marki Renault zdobyte na torach wyścigowych formuły F1. U każdego znawcy marki Renault słowa takie jak „sport”, „RS” czy „R26” powodują przyspieszone bicie serca… Przejażdżka jednym z tych modeli dostarcza niezapomnianych wrażeń…

 

Megane F1 Team R26 to najmocniejsza obecnie dostępna wersja Megane. Zmieniony wygląd (inne zderzaki, dwie końcówki wydechu, alumki 18 :mrgreen: ) to nie wszystko, R26 ma również wiele „smaczków” nie zauważalnych w pierwszym momencie:

 

Porównując do „cywilnych” wersji:

 

- umieszczona wewnątrz kabiny pasażerskiej tabliczka z numerem egzemplarza (napis .World Champion 2005 i 2006.). Dla przypomnienia : R-26 jest nazwa bolidu F1 Renault w 2006r,

 

- specjalne naklejki na dachu, z przodu, tyłu i boku (jako opcja brak naklejek, koszt opcji 0 pln),

 

- Fotele sportowe Recaro wyposażone w poduszki powietrzne boczne, połączone z czarną tylna kanapą,

 

- Pasy bezpieczeństwa w kolorze srebrnym,

 

- Zaciski hamulcowe Brembo (4)pomalowane na czerwono (wiadomo, czerwone hamuje szybciej :evil: ),

 

- Nowe parametry sportowego zawieszenia Cup oraz zmieniony układ kierowniczy ,

 

- Felgi i lusterka zew. w kolorze Szary Techno,

 

- Opony Michelin Pilot Sport 2 235/40 R18,

 

- Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (HLSD),

 

- Silnik o większej mocy niż w Megane RS (230 KM zamiast 224 KM).

 

Dostępne kolory:

- Niebieski Alp (RND)

- Czerwień Toro (NNF)

- Szary Platynowy (D69)

- Głęboka Czerń (GNA)

- Szary Makaha (F60)

 

Oraz zupełna nowość

[glow=orange:b3c89f12b5]Żółty Sirius (J37)[/glow:b3c89f12b5]

Jest to kolor z efektami specjalnymi. Wymaga on położenia potrójnej warstwy lakieru.

Przed położeniem każdej następnej warstwy lakieru samochód jest ręcznie matowany…

 

Megane F1 Team R26 dysponuje nowym tylnym zawieszeniem.

 

W porównaniu do obecnego sportowego zawieszenia zostały zmienione następujące

elementy:

- zwiększono sztywność skrętną karoserii o 20%,

- zwiększono sztywność skrętną stabilizatora : 80 mdaN/u zamiast 75 mdaN/u (+10%)

 

Efektem jest jeszcze lepsze "trzymanie się" drogi oraz większy komfort (hmmm pożyjemy, zobaczymy)

 

Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (HLSD)

W razie utraty przyczepności, system HLSD generuje tarcie, które pozwala na przekazanie części momentu obrotowego na koło, które ma większą przyczepność. Dla Megane wybrano stosunek przekazania momentów = 35%

 

Korzyści dla kierowcy: znacznie lepsza trakcja samochodu (przydatne szczególnie podczas pokonywania zakrętów, system pozwala na wcześniejsze przyspieszanie, a co za tym idzie szybsze wyjście z zakrętu, przy jednoczesnym ograniczeniu poślizgu. Również podczas gwałtownego hamowania mechanizm ten stabilizuje samochód, ponieważ działa szybciej od układu ABS. W porównaniu do systemów ESP/ASR przekazywany moment obrotowy nie jest ograniczany, ponieważ elektronika nie działa na układ hamulcowy. HLSD kontroluje poślizg mechanicznie.

 

 

 

[shadow=red:b3c89f12b5]Dane techniczne:[/shadow:b3c89f12b5]

Pojemność (cm3) 1998

Moc maksymalna kW (KM) 169 (230)

przy obrotach (obr./min) 5500

Maksymalny moment obrotowy Nm 315

przy obrotach (obr./min) 3000

Prędkość maksymalna (km/h) 240

0 - 100 km/h (s) 6"4

400 m ze startu zatrzymanego (s) 14"5

1000 m ze startu zatrzymanego (s) 26"7

 

 

Wyposażenia opisywać nie będę, bo jak się domyślacie jest prawie wszystko (jedyne co można domówić to xenon, lak metalizowany i koło zapasowe).

 

Nie mogę się doczekać, aż wypróbuję osobiście tego "potworka" (bo Clio Sport raczej mnie rozczarowało)...

post-183-1173703250_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megane F1 Team R26

 

Podaję ceny w pln :mrgreen: brutto

Cennikowo: 110 000

Rabat Renault: 10 000

Cena Klienta: 100 000

 

Ceny opcji:

lak metalik: 1 850

lak specjalny (żółty sirius) 6 250

Xenon 3000

Koło zapasowe 700

bez naklejek 0

 

My zamówiliśmy metalik+ xenon.

 

W kwesti "wersja limitowana", to nie jest ona aż tak limitowany, żeby mieć odgórnie narzuconą ilość sztuk. Jedno jest pewne - w Polsce dużo tych aut nie będzie, a 90% R26 to będą nasze DEMO ;-)

 

Nasz R26 będzie do sprzedaży za 6 miesięcy, jeżeli jest ktoś chętny to zapraszam na Priv Message

 

pozdrawiam

 

PS. Pogonimy chłopaków z Bamarko, będzie się działo na śląskich ulicach :-)

post-183-1173715432_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  raq napisał(a):
Cena Klienta: 100 000

 

Propozycja jest fajna. Niewiele więcej od 1,9.

 

  raq napisał(a):
Ceny opcji:

lak metalik: 1 850

Mi się najbardziej podoba czerwony... Taki typowy laskowóz...

 

  raq napisał(a):
Koło zapasowe 700

 

Jak się nie kupi koła zapasowego to co jest w środku??

 

To jest naprawdę fajny samochodzik. Chciałbym się kiedyś takim przejechać.

 

A czym różnią się hamulce tej wersji od standardowej. Większe tarcze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  raq napisał(a):
"wersja limitowana", to nie jest ona aż tak limitowany, żeby mieć odgórnie narzuconą ilość sztuk. Jedno jest pewne - w Polsce dużo tych aut nie będzie, a 90% R26 to będą nasze DEMO
ciekawa dlaczego :-)
  Hadson napisał(a):
Jak się nie kupi koła zapasowego to co jest w środku??

miejsce na LPG :-) :) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 6 miesięcy samochód będzie do sprzedania. Natomiast DDK (dostawa do koncesjonera) planowana jest na początek maja... Oczywiście zrobię wszystko, co w mojej mocy, żeby termin przyspieszyć ;-)

 

W kwestii koła - macie zupełna rację. Zamiast zapasowego koła Klient dostaje "zestaw naprawczy" (standardowo stosowane w megane CC oraz grandscenic`u).

 

LPG do R26 ??? Profanacja :evil:

 

Jak furka się pojawi to powklejam trochę zdjęć.

 

Ps. Dobrze, że mamy autostradę A4 - w sam raz na test drive

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M II Sport - To mnie mobilizuje do ciężkiej pracy...

 

A czym się różni to 2,0 T od tego w wersji GT? Oprócz ilości koni?

Inna turbina i inny stopień sprężania? Czy jeszcze coś??

 

Jeszcze jedna rzecz mnie martwi. Że w tej wersji Sport napęd jest na przód, lepiej by było gdyby zrobili na 4 koła. Za duża moc jak na jedną ośkę... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja ex wymyśliła kiedyś żebym kupił auto które miało potężny silnik coś koło, albo ponad 300 KM i chciała założyć do tego LPG. :-/ Dlatego min. jest moją ex że takich rzeczy się nie robi!! To jak Lepperowe "zgwałcenie prostytutki".

 

Z tą małą różnicą ze MII R 26 pomimo wielkiej mocy i 6,5 sek do 100 pali nieco więcej jak 2 Litrowy samochodzik.

 

Jedynie co to w tym aucie trzeba by było pomyśleć o napędzie 4WD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Hadson napisał(a):
Jedynie co to w tym aucie trzeba by było pomyśleć o napędzie 4WD.
chyba pomyśleli - tylko nie wiedzieli co tam wsadzić :roll: dobrze ze jest szpera bo inaczej byłby to przerost formy nad treścią i to auto poprostu by nie jeździło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eej przecież w Głąbie na Kościuszki mają taką żółtą a wy tu mówicie o jakimś słabym metaliku!! jak to auto zobaczyłem to chyba z 5 przepisów złamałem żeby je dogonić :-) oczywisćie odjechał bo cóż to jest marne 82KM do 230KM :-):):) potem jadę sobie ulicą Kościuszki w Kato i własnym oczom nie wierzę :mrgreen::)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!