Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Krzycholl

Nowy użytkownik
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I CC
  • Silnik
    1,9 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    165

Osiągnięcia Krzycholl

Tajny współpracownik

Tajny współpracownik (7/14)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Tydzień pierwszy skończony
  • Miesiąc później
  • Po roku

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, ten drugi to ja:) jutro będę w krakowie z żonką na studiach- możesz opatrzeć samochodzik na swoim terenie je żeli tylko chcesz :!:
  2. Polecam moją CCjkę:) cena w ogłoszeniu wyższa- do negocjacji, ale masz 2 zestawy kół 16 i 17" + windshoot i jest na prawdę w fajnym stanie http://megane.com.pl/page/gielda/ogloszenia-sprzedazy.html/_/renault-megane-ii-coupe-cabrio-cc-19-dci-2kpl-kol-alu-r161
  3. U mnie problem rozwiązany:) elektrozawór regulacji turbo i zapchany katalizator...elektrozaworek wymieniony i KAT wycięty- auto idzie jak rakieta:)
  4. Witam, od pewnego czasu borykam się z problemem w mojej Megane CC 1,9 DCI 2005r... Nastąpił stanowszy spadek mocy (głównie na wyższych biegach auto nie chce iść do przodu), nie kopci chyba że mu się radykalnie dołoży to troche puści dyma. Prędkość max auta to ok 140-150km/h, lekkie falowanie na obrotach w okolicy 1900-2000 obrotów, cały czas jest uczucie jakby go coś trzymało, pali ponad 7 na trasie przy oszczędnej jeździe. Sprawdzone wtryski (korekcje 0,1-0,3), pompa ok, turbo pracuje (regenerowane ok rok temu), brak błędów na kompie, jedynie 3 świece żarowe z 4 niesprawne, nie słychać żadnych dziwnych dźwięków, EGR zaślepiony , przepływka sprawna, po podpięciu do clipa wszystko podobno bez odstępstw od normy - proszę o pomoc:( czy mieliście może taki problem?? dodam że jest to niezależne od tego na jakiej stacji paliwo zaleje, olej i filtry wymieniane regularnie, rozrząd też:( Dodam jeszcze że na dużych upałach w lecie kilka razy przy ostrym wyprzedzaniu rozłączyło mi turbo- po wyłączeniu i włączeniu samochodu wszystko wracało do niormy i turbo dalej pompowało. teraz jak jest zimniej nie ma już tego objawu.... Dodam jeszcze że czasem (nie wiem od czego to zależy) powyżej 2700 obrotów dostaje napływu mocy na 2/3 biegu jakby wystrzeliwało z procy. Czyli do 2700 zamulone powyżej wciska w fotel... nie mam pojęcia o co chodzi:/ Czy może to być wina zaworu/czujnika podciśnienia turbiny??????
  5. silniczki podpięte na krótko działają bez zarzutu- także to nie jest to:/ma ktoś może schemat okablowania mojej megi?? tak żeby wiedzieć gdzie szukać przyczyny w postaci mechanicznego jego uszkodzenia??:)
  6. jak przypominam sobie to na mierniku widziałem taką wartość.... ale jeżeli nie to mógłby być zwalony UCH czy może kable spróbować lewe puścić??? może któryś gdzieś się przetarł... jak zrobi się trochę cieplej to będe grzebał i poinformuję o efektach
  7. właśnie nie wiem czy może to być wina uch?? z przycisku do dachu też sziałąją tylko przednie szyby i raz na jakiś czas ta jedna tylna:( a wachlowanie nie robi roboty:( podpięcie na krótko- czytaj: z pominięciem mcentralek pamięciowych podpięcie wtyku silniczka do + i - z kostki dochodzącej do centralki....
  8. Witam, jestem posiadaczem megane IIph1 z 2005r CC i tak sie zastanawiam czy nie pasował by do niej licznik od megane III?? fajnie by wyglądało mieć coś takiego przed kołem kierownicy:) spotkał się ktoś z czymś takim?? ma ktoś może oba te liczniki żeby podać czy są jakieś różnice w wymiarach, uchwytach montażowych kostkach itd??
  9. Witam problem z elektryką szyb był wałkowany wielokrotnie na forum ale mój jest bardziej zagmatfany:( tzn: najpierw raz działała raz nie a w końcu przestała mi działać szyba tylna lewa, po tygodniu to samo się stało z tylnią prawą i zabrałem się do roboty.... włączniki są sprawne(sprawdziłem), silniczki na krótko działają(sprawdziłem), centralki pamięciowe śmigają, napięcie na kablach jest niby prawidłowe, czyściłem kostki w boczkach i pod przednimi siedzeniami i nic to nie dało... czasami z lewej strony coś odwali szybie i zadziała ale to sporadycznie i poźniej znowu to samo:O bezpieczniki dobre- czego może być to wina bo już błądze jak ślepy we mgle:/
  10. Posprawdzaj sobie też wiązkę- może kabel się przetarł!?
  11. Mój nr tel to 792195579- jak wyśle mi pan swój będe informował każdorazowo o spotach.... a w najbliższym czasie to najprawdopodobniej jutro o godz 20- parking podziemny TESCO

  12. Dziękuję za zaproszenie , może i bym się wybrał ale to zależy kiedy jest i czy reszta rodziny się zgodzi.

    Pozdrawiam

  13. Witam, zapraszamy na spoty renault odbywające się na terenie miasta Nowego Sącza:)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!