Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MEGANE II 1.6 TURBO


pewexiusz

Rekomendowane odpowiedzi

megi wreszcie wkroczyła w faze nabierania nowego oddechu czyli wszystkie kwestie organizacyjne zostaly wreszcie zakonczone :mrgreen:

w megi pojawi się:

turbina kkk K03s

kolektor wydechowy spawany od podstaw

IC robiony pod wymiar

blow off HKS

stożkowy filtr powietrza K&N

komputer ecu master

wskaźnik egt oraz boost turbo AUTO GAUGE

 

będę informować jak prace dobiegna końca:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boost turbo AUTO GAUGE
Weź wersję ze stepperem. Przy okazji, jeśli możesz, podpytaj się, gdzie powinno się zamontować rurkę/czujnik podciśnienia. Bo mam zamontowany budzik, ale mam tylko wskazania dodatnie, a chciałbym, żeby pokazywał też wartości -0.X :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

moje autko juz robi się od 2 tygodni i niestety jeszcze tydzień to potrwa :D była obsuwa z pospawaniem kolektora i wydechu podobno i przez to troche wszystko sie przeciąga. ja też jestem ciekawy co pokaże hamownia:) wstępne ustalenia są aby wystroić go na ok 160-170 koni jednakże nie przekraczając 0.5 bara jak to wyjdzie okaże się w sobote 23.05.09 bo wtedy już ostatecznie jestem umówiony na odbiór.

w pon może będa jakieś nowe foty bo jade dalej spoglądać na rozwój prac nad autem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewentualnie hemi :D nie no swap nie wchodził w gre z powodu kosztów i w późniejszym czasie usówania ewentualnych usterek. gadałem z wieloma osobami znającymi się w temacie i w nowszych samochodach do których zalicza się megane II za dużo rzeczy trzebaby przerzucić i potem bawić się z elektorniką jak coś bedzie nie tak a w tych motorach jest tego pełno

 

[ Dodano: 2009-05-18, 15:32 ]

obraz029.jpg

 

[ Dodano: 2009-05-18, 15:34 ]

obraz014a.jpg

 

[ Dodano: 2009-05-18, 15:41 ]

turbina już jest

 

[ Dodano: 2009-05-18, 16:04 ]

obraz037p.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziałem twój topic na RF.pl

nie chce już tam zabierać głosu , wiem , że u ciebie jest mało miejsca i rzeźba z baranem

raz , że byłaby pewnie kosztowna , dwa zajęłaby sporo czasu

po drugie nawet jak masz ten kolektor skrzynkowy , to moim zdaniem , ktoś mogł bardziej się przyłozyć do jego wykonania

jak przekopiesz projekty na Rf.pl to zobaczysz parę takich sztuk

dzisiaj to może już nie , ale jutro postaram ci się zrobic jakiś w miare uproszczony rysunek , żebyś wiedział o co mi biega z tym wykonaniem

 

Proszę zapoznać się z zasadami pisania postów na forum - tu nie GG :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i właśnie robi się dylemat odbyłem rozmowe z 2 mechanikami zajmującymi się przerabianiam takich rzeczy i mówia że 1 cylinder powinien się schodzić z 4 i 2 z 3 i wtedy dopiero iść do turbo ewentualnie 4 zbiegają się razem ...:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie zaszkodziłoby :D ewentualnie może iść 4 w 1

zobacz sobie gotowe kolektory żeliwne np http://www.atpturbo.com/

i jak one wyglądają :D to troche wyluzujesz

kolektor skrzynkowy jest takim , który zajmuje bardzo mało miejsca

zobacz sobie na stronie tomsona projekt leona 1.8T ile zajmuje tzw.baran

i wtedy zastanów się gdzie byś go chciał umieścić

nie wiem kto ci robi ten kolektor i jedyne co mogę powiedzieć , to to , że ja wolałbym , żeby zejście z 2 i 4 kanału było bardziej skierowane/zakrzywione w strone turbiny

ale może sie nie dało , albo ktoś poszedł troche po łatwiźnie , nie wiem , to tylko moja teoria

i naprawde , nie stresuj sie tak strasznie , zawsze będziesz mógł reklamować , o ile weźmiesz jakiś papier za usługe i życze powodzenia

 

Proszę zapoznać się z zasadami pisania postów na forum - tu nie GG :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się z Toba całkowicie ale może inna strona rozważań nad tym kolektorem mianowicie cena .. ile może być warty ten kolektor który zamontowany jest u mnie? napewno nie podchodzi pod koszta sięgające ok 1000pln i stad moje rozważanie nad tym ile taki kolektor jest wart bo płace nie małe pieniądze i wole nie mieć najprostszych rozwiązań a chciałbym mieć te dobre które się dobrze sprawdzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

flansza pod głowice pewnie koło 400 cięta laserowo ( ja tyle placiłem za swoją ) , pod turbine pewnie ze 100 , kolanka i rura z nierdzewki to poszukaj sobie na aledrogo + do tego spawanie i planowanie flanszy po spawaniu i ktoś musiał na tym jeszcze zarobić :D

nie chce cie straszyć , ale jaka jest pewność , że świnia ogarnie twojego kompa :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!