Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MEGANE II 1.6 TURBO


pewexiusz

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

wydech zostaje calkowicie przelotowy 2 cale przynajmniej narazie.Obecnie powstał problem z wystrojeniem ponownym auta po naprawie kolektora wydechowego ale mam nadzieje że niedługo uda się wszystko wyprostować:mrgreen: dodatkowo auto testowane było na 0,6 bara i jeśli uda się wszystko dograć to przy tym doładowaniu bedę chciał zostac:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ma być to będzie :mrgreen: drugi silnik nie jest aż tak drogi raz się żyje... nie był sprawdzany na hamowni przy 0,6 bara ale różnica jest spora.. zobaczymy czy da się to wystroić na tym jak narazie bez poprawionej mapy raz idzie płynnie raz przerywa mam nadzieje że jutro wieczorem wszystko będzie już klarowne i jasne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja jeszcze nawiążę do SWAPu..na pewno nie było by taniej? Silniki 3.0 nie są super drogie no i przekładka i elektronika to i tak nie twój problem, bo i tak zleciłeś wszystko komuś? A może by podobnie wyszło?

 

Abstrahując od tego, to ciekawy projekt <ok> I życzę, żeby nic nie walnęło :mrgreen:

A te koszta, 7500zł, to już ostateczne, czy coś musisz ciągle dokładać?

 

Jeśli przy Swapie są problemy z elektronika, to tu dochodzi tez i mechanika? Bo coś nie pasuje, bo coś za krótkie itp. Na moje to chyba w obu wypadkach interes podobny, ale głowy nie dam :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 10k chłopy sprzedawały cały silnik z zawieszeniem i osprzętem od Rs. Moim zdaniem zabawa w uturbianie 1.6 bardzo kosztowna. Swap z RS też nie opłacalny, taniej wychodzi kupić sporta. Ale fakt faktem zadowolenie z własnego tune-up bezcenne <ok> ale i tak dla mnie jesteś mistrz :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Po długiej przerwie pora wrócić do wątku :) wiele się w aucie wydarzyło , powoli i ciągle coś się zmienia :) w aucie pojawił się drugi silnik 1.6 K4M po wybuchu poprzedniego silnika ( niestety zostaje wielkie ale do firmy która montowała i stroiła auto , firmy której już nikomu nie polece do tego typu modyfikacji).

Nowy silnik został odprężony uszczelką pod głowice o 2 mm grubszą od serii dodatkowo akumulator powędrował do bagażnika aby zrobić więcej miejsca w komorze silnika :)

obecnie montowana jest pompa walbro o wydajności 255l/h oraz regulator ciśnienia paliwa ( zdjęcia mam nadzieję będe mógł wstawić niedługo).

W domu czeka także już trzeci wskaźnik AFR jednakże mam problem z dostaniem słupka na 3 zegary do megane 2 przez co sprawa z montażem się przeciąga:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz wreszcie napisać kto ci uturbiał auto i kto stroił

i jeszcze jedno niby soft-turbo , ale ja zamiast wskaźnika afr wybrałbym egt

przecież przy strojeniu jak ktoś ma pojęcie i sprzęt to używa do tego typu spraw sondy szerokopasmowej i przy strojeniu wychodzi , czy jest za bogato czy za biednie

to takie 0,03pln ode mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że nie przejrzałeś całego postu po tym co piszesz... turbo boost i EGT jest zamontowane od początku w aucie co zaznaczone jest w opisie jak i na zdjęciach... w ostatnim poście także jest napisane wyraźnie że AFR jest jako trzeci dodatkowy zegar!! kolejna opinia "przecież przy strojeniu jak ktoś ma pojęcie i sprzęt to używa do tego typu spraw sondy szerokopasmowej i przy strojeniu wychodzi , czy jest za bogato czy za biednie " - PrzemoMCKP masz u siebie turbo? ja już jeden silnik zajechałem i na chwile obecną wiem że strojenie strojeniem a zmiany AFR to drugie i warto o tym wiedzieć mając soft turbo aby właśnie poraz kolejny nie pożegnać się z silnikiem!! i co znaczy to 0,03pln? może TY się pochwalisz czymś ciekawym i ambitnym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bałagan w topicu? Nie rozumiem Cie zabardzo. Jeśli masz Megane II K4M 1.6 turbo to w takim razie podziel się swoimi spostrzeżeniami i radami ze wszystkimi forumowiczami. 130koni i 170 niutów z 1,6 przy turbo to raczej nie jest rewelacja, mi wyszło 179 koni i 233 niuty ale i tak uwazam że mozna więcej. Komentarze "to takie 0,03pln ode mnie" itd zostaw sobie do zabaw w piaskownicy bo nie do tego służy to forum!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewexiusz, gratuluje wyników z poprzednim silnikiem, może do tego warto by pomyśleć o kutych rzeczach i dopiero wtedy podnieść ciśnienie ,a na razie zrobić jakiś lekki program np taki jak miałeś na początku 0,3 bara. Pomyśl o tym może to będzie jakieś rozwiązanie, nie wiem jaka była przyczyna wybuchu poprzedniego silnika ale wydaje mi się że mógł nie wytrzymać. Mój kolega też zaturbił swojego accorda coupe mu również silnik poleciał teraz czeka na nowy. Pozdrowienia czekam na dalsze relacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!