FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence: MODUL UCH (BSI) - FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence

Skocz do zawartości

  • 2 stron +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Megane I phI
MODUL UCH (BSI)

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   DruM 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 01-listopad 11
  • Skąd:Myślenice
  • Auto:Megane Coupe I
  • Silnik:1.6e 8v K7M
  • Przebieg (tys.km):177 777

Napisano 07 czerwiec 2012 - 20:52

Witam. Posiadam Reno Megane Coupe z 96r.
Siadało mi pokoleji co związane było z elektryką, m.in. otwieranie szyb, wycieraczki, itp. Stykało coś w przekaźnikach, gdy uruchamiałem poszczególne rzeczy. Okazało się że ktoś grzebał w module, więc kupiłem najtanszy aby wymienić przekaźniki, bo nie wiedziałem, że z tamtego modulu syf się zrobił. Elekrtyk przeprogramował zakupiony moduł podłączył i działało.. Po pewnym czasię kontolka od immobilajzera wogule nie świeciła, i moduł się rozprogramował. Próbowaliśmy 3 razy i trzy razy się jakoś rozprogramował i kazał mi kupić moduł bsi z podobnymi cyframi oprogramowania czy coś takiego, bo powiedział, że immo i tak siądzie. I właśnie mam pytanie, czego jest przyczyną, że przeprogramowany moduł, na którym tego samego dnia jeździłem, zamykałem auto, na drugi dzień siadł i już nic nie mogłem zrobić? Czy mogę usunąć immo i wszystko będzie grało? Czy centralny zamek będę mógł otworzyć przez kluczyk, gdy nie będzie immo? Bardzo potrzebuje pomocy.
Dołączona grafika
0

Sprawdź:

Zapleczowo.pl
Hosting www i email


Ogłoszenia motoryzacyjne Renault Megane, Scenic i Fluence


 

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   zawisza1980 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 04-grudzień 07
  • Skąd:Gdynia
  • Auto:Toyota Corolla Verso / Renault Clio II
  • Silnik:2,2 D4D 136KM / 1,9D 64KM
  • Przebieg (tys.km):199750

Napisano 07 czerwiec 2012 - 21:57

Jaki numer BSI potrzebny ;)
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   DruM 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 01-listopad 11
  • Skąd:Myślenice
  • Auto:Megane Coupe I
  • Silnik:1.6e 8v K7M
  • Przebieg (tys.km):177 777

Napisano 09 czerwiec 2012 - 08:08

jakbyś miał moduł o tych numerach to by było fajnie 7703297183G S103600300 J , lecz elekrtyk powiedział mi że potrzebny jest moduł o tym drugim numerze, pierwszy numer nie koniecznie musi sie zgadzać.

Co do starego modułu ktoś w nim grzebał i robił jakieś "lewe" przejscia. Porobiłem zdjęcia, może ktoś będzie wiedział (zaznaczyłem ktore częsci za pomocą kabelka się złączyły)
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

także przekaźnik pod okrągłym przekażnikiem był łączony z miejscem nad okrągłym przekaźnikiem
Dołączona grafika
Dołączona grafika
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   pasek 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 25-grudzień 11
  • Skąd:Kęsowo
  • Auto:Peugeot 406
  • Silnik:1.8 16V 110KM
  • Przebieg (tys.km):180 000

Napisano 09 czerwiec 2012 - 10:06

Ja mam ten sam moduł i kupiłem drugi o nr wyżej czyli 7703297184G S103600400 K i z tego co się zorientowałem powinien być ok (tyle wyczytałem i podpytałem) ale okaże się jak go zamontuje
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   zawisza1980 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 04-grudzień 07
  • Skąd:Gdynia
  • Auto:Toyota Corolla Verso / Renault Clio II
  • Silnik:2,2 D4D 136KM / 1,9D 64KM
  • Przebieg (tys.km):199750

Napisano 09 czerwiec 2012 - 13:37

Ja posiadam takie

Załączone pliki


Użytkownik zawisza1980 edytował ten post 09 czerwiec 2012 - 13:39

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Endrjus90 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 18-maj 12
  • Skąd:łódzkie
  • Auto:Megi I phI Coupe
  • Silnik:1.9 dTi
  • Przebieg (tys.km):270000

Napisano 21 czerwiec 2012 - 16:28

Ja mam inne pytanie, w jaki sposób rozebrać moduł? Mimo odblokowania zaczepów coś ciągle trzyma. Nie chciałbym nic popsuć. Mógłby ktoś wytłumaczyć krok po kroku? Z góry dzięki.
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   pasek 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 25-grudzień 11
  • Skąd:Kęsowo
  • Auto:Peugeot 406
  • Silnik:1.8 16V 110KM
  • Przebieg (tys.km):180 000

Napisano 21 czerwiec 2012 - 16:49

Na pewno odhaczyłeś wszystkie zaczepy ? przy wtyczkach w tym czarnym plastiku i po bokach też ?
Zaznaczyłem wszystkie (chyba) zaczepy
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Użytkownik pasek edytował ten post 21 czerwiec 2012 - 17:02

0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   Endrjus90 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 18-maj 12
  • Skąd:łódzkie
  • Auto:Megi I phI Coupe
  • Silnik:1.9 dTi
  • Przebieg (tys.km):270000

Napisano 21 czerwiec 2012 - 17:08

Jak je wszystkie odhaczę to mogę ciągnąć, żeby rozdzielić na dwie części? Nic się tam w środku nie wyrwie?
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   pasek 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 25-grudzień 11
  • Skąd:Kęsowo
  • Auto:Peugeot 406
  • Silnik:1.8 16V 110KM
  • Przebieg (tys.km):180 000

Napisano 21 czerwiec 2012 - 17:09

Gniazda w czarnej części trzymają delikatnie je wciśnij do środka
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   Endrjus90 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 18-maj 12
  • Skąd:łódzkie
  • Auto:Megi I phI Coupe
  • Silnik:1.9 dTi
  • Przebieg (tys.km):270000

Napisano 21 czerwiec 2012 - 18:12

Dzięki serdeczne, biore się do roboty.
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   tkrz 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 18-listopad 11
  • Skąd:Sosnowiec/Ruda Śląska
  • Auto:Megane Coach '96
  • Silnik:1.6e
  • Przebieg (tys.km):223000

Napisano 28 czerwiec 2012 - 10:32

Witam,

Też mam problem z bsi, teraz szukam informacji na temat co muszę zrobić po przekładce, dodam, że mam działające (na razie immo) w obecnej skrzynce, chciałem zmienić tylko bsi bez kluczyka... da się później zgrać jakoś kluczyk z nowym bsi?

Wszelkie informacje z zakresu przekładki tego ustrojstwa mile widziane :)

Tomek
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   pasek 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 25-grudzień 11
  • Skąd:Kęsowo
  • Auto:Peugeot 406
  • Silnik:1.8 16V 110KM
  • Przebieg (tys.km):180 000

Napisano 28 czerwiec 2012 - 11:04

Jak masz immo to musisz kupić skrzynkę z elektroniczną częścią kluczyka inaczej nie odpalisz lub kupić zestaw do uruchomienia (na alle... za 300-400zł) i przekładasz wszystko co w zestawie i odpalisz auto bez problemu wszystko już jest opisane na ten temat użyj tylko :)
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   sirmichu 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 20-luty 12
  • Skąd:Gdańsk
  • Auto:Megane I phl
  • Silnik:1.6e
  • Przebieg (tys.km):255855

Napisano 31 sierpień 2014 - 10:30

hey,
Nie jestem elektrykiem samochodowym a chciałbym uniknąć za wszelka cene niepotrzebnych kosztów.

Mam problem z nawiewem. Mam wypalony pin w jednej z kości ww. obraku. Próbuję otworzyć skrzyneczkę ale chyba nie mam cierpliwości i boję się że coś urwe i rozwalę. Przeczytałem parę postów i doradzono mi abym zasilanie wentylatora nawiewu pociagnął, przez bezpiecznik, prosto ze stacyjki- "piętnastki".
pytanie moje jest takie:
Czy do tej skrzyneczki (Ucebik) dochodzi albo wychodzi owa "piętnastka?, gdzie jej dokłądnie szukać? Kt to przewód?
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   Kreciq 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 22-grudzień 09
  • Skąd:mazowieckie
  • Auto:Volvo S40 II ph2 Automat
  • Silnik:2.4i 170 KM + LPG
  • Przebieg (tys.km):63

Napisano 03 wrzesień 2014 - 18:25

Kolego, jak będziesz ciągnął prąd do wentylatora ze stacyjki, to ją usmażysz. A możliwe, że i z auta zrobisz ognisko.
Wentylator ciągnie dosyć dużo prądu, na który stacyjka nie jest zaprojektowana.
A ta "piętnastka", to chyba chodzi o bezpiecznik 15 Amper...
Było Megane, jest Volvo S40
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   krzychu73 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 03-listopad 13
  • Skąd:Pabianice
  • Auto:Scenic II,Fabia,T4
  • Silnik:1.9dci
  • Przebieg (tys.km):165000

Napisano 03 wrzesień 2014 - 19:17

Można by dać przez przekaźnik, koniecznie też bezpiecznik,ale jak spartolisz to tak jak kolega wyżej napisał możesz autko puścić z dymem.
0

Udostępnij ten temat:


  • 2 stron +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Ostatnie artykuły




Forum motoryzacyjne megane.com.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Renault, a w szczególności posiadaczy modeli Megane, Scenic, Fluence oraz modeli Clio Laguna Vel Satis Latitude i innych. Forum megane.com.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Renault. Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Wszelkie naruszenia praw autorskich należy zgłaszać pod adres: naduzycia@ruzam.pl. W sieci od 2006-09-04.

Renault Forum :: Fiat Klub Polska :: Hosting w Polsce :: Hosting SSD z Memcached :: Symfony2 developer