Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zawieszenie przód i ugięcię sprężyn


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam pytanie odnośnie sprężyny z przodu. Nie dawno wymieniałem obie bo mi

jedna strzeliła i od samego początku coś mi nie pasowało, ale z czasem było

oki. Kupiłem sprężyny firmy D&D i po wymianie trochę dziwnie pukały o dolny

kielich, zdjęliśmy je, założyliśmy ponownie i było cacy, ale znowu pukają i

mnie wkurzają. Podczas przejażdżki w niedziele przy prędkości ok 50km/h przejechałem przez górkę nad strumyczkiem i jak nie trzasnęły... Teraz to walą jak szalone, nie wiem o co, ale wydaje mi się, że znowu o dolny kielich. Oglądając je dzisiaj zauważyłem, że te sprężyny są jakoś dziwnie mocno ugięte. Cały dolny zwój jest "zamknięty" tzn, całą powierzchnię opiera

się na kielichu i leży na końcówce sprężyny, a drugi zwój jest przy samym kielichu i to chyba on puka, trochę mi się to ugięcie mocno dziwne wydaje, i dzisiaj na dodatek zaczął mi amor szumieć jak się samochód nadusi. Też tak macie? Sprężyny wyglądają identycznie jak ta stara dobra, były sprawdzane szczegółowo. Samochód też wydaje mi się że stoi normalnie. Sprężyny wyglądają jak te http://moto.allegro.pl/item371150753_sprez...ezyny_nowe.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprężyny zawsze się układają po założeniu i z czasem wskakują na swoje miejsce

u mnie też tak przez pierwsze 100km stukały a potem był trzask i już cisza :)

 

z drugiej strony to czego wymagać po sprężynie, która kosztuje 68 zł, może jest odrobinę inne niż być powinna i w zamek nie wskakuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krisrem, zaparkuj auto prawym tylnim kołem na wysokim krawęzniku - wtedy lewy przód będziesz miał mocno dociśnięty, wejdź pod auto i zobacz jak mocno jest ściśnięta i dociskając przód sprawdź czy jeszcze sie ugnie - powinien mieć jeszcze rezerwe amortyzacji.

Możesz też unieść lewy przód i spojrzeć gdzie są obtarcia.

Generalnie czytając forum widze problemy ze spręzynami ale do tej pory najczęściej był problem że za wysoko siedzi po wymianie. Czy aby na pewno masz założone właściwe spręzyny do swojego modelu?

Ciekawi mnie ten dźwięk u Ciebie bronius. Wymieniałem sprężyny w CC, fieście i nigdy nic takiego nie miałem jedynie w malcu po wymianie pukały ale wynikało to z faktu że były za miękie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!