Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

emefe

Nowy użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Reno Grand Scenik III ph1
  • Silnik
    1.4 tce LPG
  • Przebieg (tys.km)
    170

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. 1.4 TCE z LPG V generacji, jeżdżę głównie krótkie odcinki po kilka-kilkanaście kilometrów, w ciągu roku trochę ponad 10tys km. Jeżdzę normalnie, biegi zmieniam przy ok 2500obr, jak trzeba dodać gazu to zmieniam przy ok 4000obr. Spalanie średnio 12-13 l/100 (LPG). Minimum na trasie było 8 z hakiem.
  2. Teraz tego miniszarpania nie zauważam, jednak przy pierwszym hamowaniu do zera zaraz po starcie często gaśnie silnik. Objaw tylko na gazie. Poza tym git malina.
  3. Mam model Grand z 2009 i rozważam wymianę wszystkich 7 foteli lub przynajmniej przód i drugi rząd. Czy próbował ktoś włożyć do trójki fotele z wersji IV, jest to wykonalne?
  4. Zauważyłem to tylko na benzynie. Na gazie moim zdaniem jest bez tych objawów (lub dużo mniej).
  5. Mam auto z instalacją LPG od Vialle 5 generacji (ciekły LPG). Co może oznaczać na biegu jałowym regularne (co 5-10 sekund) "bulgotnięcie" (jakby coś przytykało dopływ paliwa)? Dodatkowo na niskich obrotach przy 1 i 2 bieg auto się dławi. Potem dostaje kopa i jest wszystko ok. O co może chodzić?
  6. LPG Zwróci się w 1,5 roku do 2 lat. Ale diesel chyba odpada. Z beznynowych 2.0 się nie nadaje, a o 1.4 i 1.2 tce są bardzo rózne opinie. lukwisz, jak Ci się jeździ Twoim 1.6? Czy dzisiaj też wybrałbyś ten silnik?
  7. Potrzebuję auta rodzinnego, które sprawi jak najmniej kłopotów w eksploatacji. Naczytałem się dużo i nie wiem jaki silnik wybrać do tego auta, bo każdy ma swoje wady i zalety. Najchętniej brałbym benzynę + LPG, ale te benzyniaki się niezbyt do tego nadają, podobno 1.4 tce najbardziej. Może też być diesel, tylko że auto będzie wykorzystywane raczej na krótkich odcinkach - 2x20km dziennie tereny miejskie i podmiejskie + codziennie wypady max 1-3km. Sporadycznie trasy 100km, no i czasem wakacje. Moje obecne auto pali ok 8L/100km benzyny i taki wynik spalania by mnie satysfakcjonował. I ostatnia rzecz: Jakie gadżety warto mieć w Scenicu, tzn na jakie wersje polować? Dodano: 26 kwi 2017 - 09:34 Patrząc na forum jest kilka osób co jeździ trójką, dajcie znać co jest dobre a co be.
  8. Wygląda na to że 1.5 dci to dobry silnik tylko trochę słaby. Jak on radzi sobie z chiptuningiem lub boxem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!