Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Abraxus

Użytkownik
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III 2009
  • Silnik
    1600ccm benzina
  • Przebieg (tys.km)
    35k

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, potrzebował bym namiar na kogoś do aktywacji tempomatu w megane 3

  2. Grosze. Płaciłem w Krk 300. Tylko u mnie trzeba było flashowac dodatkowo sterownik.
  3. Niestety nie mogę. Nie robiłem tego sam. Zrobił to dla mnie elektryk z salonu Renault w krakowie. Ja nie potrafię tego zrobić. Tu na forum jest człowiek który może będzie mógł Ci pomóc. Nazywa się cinas. On potrafi to chyba zrobić przez internet.
  4. Masz taki problem jak był u mnie. Trzeba wgrać skrakowane -nieoryginalne oprogramowanie komputera. Prosta sprawa ale pod warunkiem że masz człowieka, który to potrafi. Jest taki w Krakowie...
  5. Nie można jeździć na stałe. W instrukcji jest ostrzeżenie że długotrwała jazda może spowodować uszkodzenia lakieru. Od brudu może Ci przyrosnac do dachu. Jak ściągniesz to będą ślady. Ja jeździłem sezon rowerowy i na jesień ściągnąłem. Wszystko było ok. Nie zostały ślady. Na pewno ważne jest zakładanie na absolutnie czysty dach. Elementy bagażnika stykajace się z autem też musza być czyste. Wymyj auto i przed samym założeniem miejsca styku przetrzeć na mokro miękka szmatką z plynem do szyb. Zwróć uwagę czy nie ma żadnego pyłu.
  6. To kupisz bagażnik który przetrwa auto. Mało sensowne... Używany OEM tańszy od bagażnika z naklejka thule.
  7. Identyczny. Narzekalem na system nie na bagażnik. W peugeocie 307 miałem montaz w otwory w dachu. Wkrecales łapki śruba w dach. W megane zakładasz łapy i lapiesz za otwory pod framuga drzwi. Uwazam to za słabe bo uszczelki drzwi się odksztalacaja. I myślałem że to wina bagażnika ale. To po prostu wina idiotycznego sposobu montowania na aucie. Nie wiem czemu tak to wymyślono. Pewnie Renault sobie wmowilo że tak będzie dla nich taniej. Niestety większość współczesnych aut tak ma. Na pocieszenie dodam że po zdjęciu bagażnika po jakimś czasie uszczelki w końcu wróciły do poprzedniego stanu. Dlatego kupiłem oryginał OEM bo jest najlepiej spasowany i nie katuje uszczelek tak bardzo i system kontroli momentu dokrecenia też jest super bo nie uszkodzisz dachu. Jak za mocno krecisz to można zmiazdzyc dach i porobić leje. REGULAMIN pkt. 5.6 literki PL. - mireczek01
  8. Mam do sprzedania oryginalny bagażnik OEM Renault do megane 3 HB. Używany jeden sezon. Stan igla. Lepszy niż podróba bo wchodzi idealnie w miejsca fabryczne i przy dokreceniu masz widoczny odpowiedni moment tak żeby dachu nie zmiazdzyc. To jest ważne jak nie masz klucza dynamometrycznego bo za lekko źle a za mocno można narobić uszkodzeń. Nic nie odstaje. Pasuje doskonale. Cena 300. Aluminium nie koroduje tak szybko i jest odrobinę lżejsze. To jest jedyna różnica. Stal szybciej koroduje. Z tandety typu Amos już po pierwszym sezonie. Cruz niewiele lepszy. Bagażnik Amosa po dwóch sezonach wyglądał jakby miał 20 lat. Praktycznie nie było już na nim lakieru. Sama rdza. To fitma to największa tandeta z możliwych. Oferują jednorazowki na jeden sezon. Miałem opływowe wingbary i zwykła tania stalowa belkę i na jednym i drugim jest takie samo spalanie i taki sam hałas. Kwestia gustu czy wolisz aluminiowe belki czy stalowe. Stał jest tańsza i tak jak bagażnik może szybciej korodowac. Może być różnica w montażu. Na belce stalowej dokrecasz obejmą a na aluminium mogą być śruby wpuszczane w szynę. Moim zdaniem. Dla wyglądu nie warto dopłacać. Przy wyborze zadaj sobie pytanie ile lat będę jeszcze jeździł tym autem i jak często z bagaznikiem? Nieużywany bagażnik się ściąga bo bardzo pogarsza spalanie i zgodnie z instrukcją użytkowania nie można przekraczac prędkości 120 km/h więc łatwość montażu też jest ważna.
  9. Bagażniki od M2 nie pasują do M3. W M2 jest system mocowania na śruby wkręcane w dach. M3 ma kretyński system montażu na łapach zaciskanych imbusem do krawędzi dachu/drzwi.
  10. Daruj sobie diody i zmianę licznika. Szkoda zachodu. Zmieniłem licznik i to jest zwykły bajer. To nie służy niczemu.
  11. Może źle powtórzyłem po warsztacie. Jestem laikiem. Kierownica i przycisk założone. Tempomat aktywowany przez CLIP. Licznik zostawiłem stary bez ringów. Tempomat dalej nie działa. Kazali jechać do ASO Renault grzebać gdzieś jeszcze.
  12. Kierownica zmieniona. Przycisk założony. Tempomat aktywowany i kicha. Warsztat mówi, że trzeba jeszcze grzebać w komputerze silnika. Ktoś się orientuje w którym ASO w Krakowie mógłbym to zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!