Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

artursekowski

Nowy użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.9 dci 2003
  • Przebieg (tys.km)
    86
  1. Witam wszystkich. Chciałem się dowiedzieć czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem:podczas jazdy nie ważne z jaką prędkością zapala mi się trójkącik od esp i serwis bez sygnalizacji dzwiękowej o raz na wyświetlaczu komunikat "esp/asr uszkodzone:.Ewentualnie czy ktos może wie co jest przyczyną takiej sytuacji.Po wyłaczeniu silnika i ponownym jego uruchomieniu komunikatu nie ma.Proszę o pomoc.
  2. odłączenie akumulatora nic nie da ponieważ jest to komunikat alarmowy.jesli chodzi o inny interfejs to powiem szczerze że tego to juz nie wiem.napewno trzeba to wykasować.
  3. być może siada ci czujnik kąta skrętu który znajduje sie w kolumnie kierowniczej.miałem podobne objawy.
  4. witam wszystkich posiadaczy Renault
  5. Miałem podobny przypadek jak opisany wyżej.Wymieniłem wszystkie kłocki oraz płyn hamulcowy i trujkącik nadal się świecił.Wczoraj byłem w ASO z tym problem i okazało sie że: 1-że by zgasić komunikat serwisowy nalezy podpiąć samochód pod klipa ,2-miałem uszkodzony czujnik położenia sprzęgła który jest odpowiedziałny za wyłączenie hamulca postojowego.Jest to takie plastikowe ustrojstwo przy pedale sprzęgła (jak na zdjęciu)
  6. Z tego co się dowiedziałem to Karlino koło koszalina.Trzeba by było skontaktowac się z tym człowiekiem i on poda namiary gdzie wysłać rezystor.Co do bezpieczników to żeczywiście jest to nie udane rozwiązanie ale nie do wykonanie.Ważne jest to że jak się otworzy skrzyneczkę to trzeba ją dobrze zamknąć żeby się woda nie dostała ponieważ są tam jeszcze przekaźniki które są bardzo wrażliwe na wodę (chyba to sie nazywa modół zabezpieczeń i połączeń).Służę wrazie czego obszerną instrukcją.
  7. jest to typowy objaw uszkodzonego rezystora.u mnie też tak samo się działo (raz działało a raz nie).Jeśli chcesz to dam Ci namiary na człowieka który regeneruje takie cudeńka (koszt 120 zł.)
  8. Witam.Parę dni temu byłe w serwisie z podobnym problemem.Diagnoza była taka że padł rezystor dmuchawy (koszt z robocizną 350 zł.)Raczej nie polecał bym Ci samemu demontować schowka.Widziałem jak to robili w serwisie i rozkręcania trochę jest zanim wyjeli schowek.Sam rezystor znajduje się z lewej strony schowka ( za nim) w górnej części.Jest to takie małe urządzonko z radiatorem.
  9. Witam wszystkich. Od pewnego czasu zacząłem mieć problem z klimatyzacją. A mianowicie przy przełączaniu funkcji z max. nawiewu na minimalny wiatrak nadal dmucha jak oszalały. Zauważyłam że po wyłączeniu sinika wentylator nadal się kręci a nie powinien. Dopiero po wyjęciu karty wszystko się wyłącza. Sytuacja ta trwa nawet kilka godzin po czym wraca do stanu jaki się mu zadało to jest do obrotów minimalnych.Proszę o jakąś rade jeśli się ktoś spotkał z takim problemem.Nadmieniam że sterowanie klimy działa poprawnie.Samochód to Scenic 2 ,1.9 dci z 2003r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!