Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Misha

Użytkownik
  • Postów

    93
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I
  • Silnik
    2.0
  • Przebieg (tys.km)
    180 000

Ostatnie wizyty

577 wyświetleń profilu
  1. To jesteśmy dokładnie w tej samej sytuacji bo ja pierwszą wymianę robiłem przy 110 tys. km. Przejechałem też 70 tys. i teraz kolejna:) Z KZFR chyba faktycznie się wstrzymam bo w razie czego wymienię jak będą jakieś objawy.. poza tym zanim objawy zaczną byc przykre dla życia to też trochę czasu minie:D A co z wymianą oleju? Można przed zmianą rozrządu czy raczej zrobić to jednoczasowo.
  2. Witam. W tym tygodniu będę zmieniał II raz rozrząd (megane II 2003r. 2.0 benz. 180 000km). Czy w przypadku braku jakichkolwiek objawów powinienem profilaktycznie mimo wszystko zmienić KZFR przy wymianie rozrządu, czy z racji braku objawów odpuścić? Czy można zmienić olej przed wymianą rozrządu czy raczej zrobić to jednoczasowo. Pozdrawiam.
  3. Qrcze przeglądnąłem pół samochodu pod maską.. o ile czujnik położenia wałka rozrządu jest banalnie znaleźć (koło cewki) o tyle czujnik położenia wału już nie bardzo:/ nigdzie go nie widać a z załączonego obrazku nie bardzo mogę się wyznać:/ Czy on jest gdzieś w pobliżu przepustnicy?, czujnika temperatury cieczy? czy może z durgiej strony. Aha i czy dostęp do niego lepszy jest z góry czy z dołu. Pozdrawiam.
  4. A czy ktoś się do niego dobierał? dużo jest odkręcania? Bo z tego co widze to kolektor trzeba zdejmować??
  5. Czy istnieje jakaś różnica pomiędzy czujnikiem położenia wałka rozrządu a czujnikiem położenia wału korbowego? Czy w silniku F4R w MII phI 2.0 (136KM) znajdują się oba te czujniki? Czujnik położenia wałka rozrządu zlokalizowałem i jest nad korkiem wlewu oleju umocowany śrubą z IV cewką. Czujnik wału korbowego według schematów powinien być gdzieś w okolicy klemu "+" akumulatora na bocznej ścianie bloku silnika.. ale w silniku 1,4 i 1,6.. dla 2.0 wogole nie znalazłem lokalizacji:/ Nikt nie wie?;/
  6. Temat nieaktualny .. już znalazłem:) Myślę że wątek można usunąć PS. w sumie może komuś się przyda.. W MII phI z silnikiem 2.0 (136KM) benzyna czujnik temperatury cieczy chłodzącej znajduje się na termostacie (pomiędzy obudową przepustnicy a klemem "+" akumulatora i troszeczkę poniżej). W razię wątpliwości mogę zrobić foto;)
  7. 1.2 (75KM) benzyna, przebieg 37 000km przez 4,5 roku.
  8. Póki co zdemontowałem dzisiaj i wyczyściłem przepustnicę. Było trochę nagaru.. ale bez szału (w sumie samochód ma zrobione 37 tys. km po mieście w ciągu niecałych 5 lat). Po wstępnym odpaleniu i przegazowaniu obroty przestały wariować.. ale nie miałem czasu rozgrzać silnika więc próba generalna będzie jutro;) Zauważyłem za to że mam oleju ponad kreske max.. czy możliwe że ma to jakiś wpływ na obroty? (Dla uściślenia nie ja lałem olej:) O swoją Meganke sam sobie dbam i jest super.. o clio dbał serwis.. i jak widać nawet z olejem mają problem:)) Dzisiaj był dłuższy test.. po 3 km ostrej jazdy i rozgrzaniu silnika obroty w dalszym ciągu świrowały. Myślałem że to może czujnik temperatury cieczy ale wtedy by były raczej kłopoty z zapalaniem i wiatrakiem.. a nic takiego się nie dzieje. Obstawiam jednak ten olej:)
  9. Jeszcze wprawdzie nie miałem czasu zerknąć na przepustnicę ale jechałem dzisiaj w nocy i zauważyłem że na zimnym silniku obroty utrzymują się na poziomie prawidłowym. Na ciepłym spadają do 500 i zauważyłem że znacznie przygasają światła.. jak dodam gazu i zwiększą się obroty światła na nowo świecą jaśniej. (co dziwne radio w tym czasie pracuje normalnie:)
  10. Witam. Mam Clio III jako drugi samochód i od jakiegoś czasu zauważyłem dziwny objaw:/ Po zapaleniu samochód startuje z 500 obrotów i po jakichś 10 sek. wyrównuje się do 750. Przy gwałtownym hamowaniu albo dłuższym postoju na biegu jałowym samochód dochodzi do granicy 500 obrotów (albo nawet 450) zaczyna lekko wibrować tak jakby był na granicy zgaśnięcia potem jakby wskazówka obrotomierza "odbija się" i wskakuje na 750 - 800 obrotów. Tak jest za każdym razem:/ Co to może być i gdzie szukać problemu. Pozdrawiam.
  11. A ile w tym punkcie płacisz za litr oleju? i jaki to olej? Regulamin forum zdało by się sobie przypomnieć
  12. Nowe oponki. Wymiana z Goodyearów Eagle NTC-5, na Goodyeary Eagle NTC-5:) Z drobną różnicą.. jakichś 7 lat;)
  13. Tym znajomym jest mój teść więc raczej nie ma opcji żeby zerwać z nim znajomość:) Co do filterka to dzięki za odpowiedź. Już zamówiony nowy:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!