Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

hrehor

Nowy użytkownik
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    70000
  1. Przyczyną był wtrysk paliwa króry był uszkodzony, po jego wymianie autko chodziło jak lala . Niestety pożegnałem się z nim i zamieniłem go na VW TOURANA 1.9 TDI 2006r.
  2. Jeśli sytuacja będzie ci się powtarzać po wymianie filtra paliwa to przyczyną prawdopodobnie jest reculkulator spalin. Miałem takie same objawy jak ty w mojej megane 1,5 dci fachowcy lub pseudo fachowcy już chcieli mi sprężarkę wymontować, ale na szczęście mam kolegę w serwisie i na kompie okazało się, że to właśnie recylkulator był przyczyną straty mocy.
  3. miałem podobny problem przy silniku 1,5 dci i oczywiście okazało się że padł recylkulator spalin , po wymianie auto jeździło jak nowe.
  4. może się komuś z kolegów przyd a .pozdrawiam Pozdrawiam i myślę, że ktoś skorzysta. ;) ;) ;)
  5. :-( :) :) Po wymianie koła na alternatorze samochód zaczął dziwnie się zachowywać przy odpalaniu raz odpala do razu a następnym razem za 2 albo 3 razem . Czy ta może być czujnik ciśnienia paliwa?????? Jak tak to ile będzie kosztować mnie wymiana. P.s. awaria koło na alternatorze wydarzyła mi się tydzień temu jak wracałem z Chorwacji na szczęście pasek spad z niego za Kłodzkiem . Nadmieniam iż tankowałem samochód w Słowenii i może to paliwo jest przyczyną złego odpalania. [/b]
  6. [Cięcie] Ja wracałem w niedzielę z Chorwacji i już w Dubrowniku słyszałem dziwne piski przy skrętach ale awaria wyszła dopiero na szczęście za Kłodzkiem strzeliła mi rolka alternatora i spad z niej pasek ładowania akumulatora . Do /domu wróciłem na lawecie 1,5h godziny trwało oczekiwanie na lawetę i 3 h holowanie do serwisu we Wrocławiu. Miałem wszystkiego dość bo jechałem już 1300km. Pozdrawiam posiadaczy Megane II 1,5 DCI.
  7. Prawdopodobnie klocki hamulcowe,miałem to samo,przyczyną są klocki ze względu na ich twardość i to, że nie mogą producenci dodawać do nich azbestu jak było kiedyś. Taką informację otrzymałem od znajomego Machnika z Renault. Piszczenie w megane II to normalne szczególnie przy małych prędkościach.
  8. zdecydowanie tak jak nie chcesz uszkodzić silnika i autko oddać na złom. :roll:
  9. witam serdecznie i mam pytanie czy ktoś montował box do megane II ? czy ktoś jechał megi z boxem? ile spala na 100km megi z boxem na dachu? czy występowały jakieś problemy podczas jazdy? :) :)
  10. filt powinien znajdować się koło lewej nogi pasażera siedzącego obok kierowcy około 5/10 cm nad podłogą [ Dodano: 2007-06-27, 10:13 ] włożony jest tam w pozycji poziomej a zasłonięty czarną zaślepką.
  11. ja miałem orginalne 2 tygodnie a potem miał moje ktoś inny , gwildneli mi je we Wrocławiu w 30 minut bo na tyle zostawiłem samochud pod szpitalem. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
  12. bardzo ładnie to wykonane no i megi piękinie wygląda :-o [ Dodano: 2007-05-23, 07:38 ] ja swoją nie przerabiam , natura ją tylko ozdabia.
  13. jak w przyszłości nie chcecie mieć takich problemów z imobilaizerem to po prostu z pompy wtryskowej trzeba go wymontować i podpiąć przewody na krótko , czyli obejść . jest to bardzo proste do zrobienia. Solidny mechanik zrobi to w 30 minut. :lol:
  14. witam serdecznie i pozdrawiam wszystkich :lol: :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!