Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

motolukasz

Nowy użytkownik
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1,6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    160

Ostatnie wizyty

454 wyświetleń profilu
  1. dziś jest na serwsiie. Prawdopodobnie czujnik położenia wału

  2. Witam. Co było przyczyną gasnięcia samochodu

  3. odłączałem akumulator i to nie pomaga (chyba, że trzeba odłączyć na dłużej). Tak na chłopski rozum - jeśli reset błędu pomaga to chyba nie jest to awaria konkretnej części? Jeśli cewka byłaby walnięta to objaw by wrócił zaraz po zresetowaniu błędu. Przynajmniej taka jest moja logika.
  4. Cześć, mam problem z odpalaniem Megane II (1.6 beznyzna, 2003 rok). Po odpaleniu auto gaśnie po ok 8 sekundach. Potem odpalę je po raz 2 i jest ok ale nie jedzie płynnie. Świeci się kontrolka spalin + service. W serwisie byłem dwa razy i za każdym razem pomogło resetowanie komputera. I tu mam pytanie - czy można zresetować błędy komputera w domowych warunkach bez podłączania pod CLIPa? dzięki
  5. Hejka, ostatnio miałem bliskie spotkanie z wózkami sklepowymi - pan, który je odprowadza do sklepu nie dostosował prędkości do warunków i wykurzył mi w zderzak na tyle skutecznie, że pękł. W sumie był już i tak przetarty więc zastanawiam się nad wymianą całego (wyjdzie to raczej taniej niż klejenie i malowanie). I stąd moje pytanie - czy tylny zderzak od wersji 3d będzie pasował do 5d? Mam Megane II phI, rok 2003 Dziękuję za odpowiedź.
  6. Wymontowałem dziś koło, wrzuciłem auto na lewarek i wygląda na uszkodzone łożysko amortyzatora - tzn. łożysko znajdowało się na dole i widać było kuleczki :/ Pozostaje chyba wymiana pęknietej sprężyny + poduszki + łożyska - a jak myślicie, co z amorkami? Ostanio na przeglądzie nie było problemów i tak się zastanawiam, czy warto. Dzięki,
  7. czy jest jakaś możliwość, aby sprawdzić to przed oddaniem auta do mechanika? Myślicie, że mogę przejechać z tym ok 20 km do sewisu?
  8. Witam, dziś rano przywitał mnie niemiły trzask przy parkowaniu. Po sprawdzeniu okazało się, że część sprężyny z prawego przedniego koła leży obok. W związku z tym mam pytanie - co należy wymienić? Wystarczy tylko sprężynę (oczywiście na 2 kołach) czy do tego również amortyzator ew. jakies elementy mocujące? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Łukasz
  9. wymieniałem koło pasowe 1,5 roku temu, przy przebiegu ok 120k km. Teraz mam ok 160k, nic się nie dzieje. Robiłem to w aso w Czechach, zapłaciłem ok 750 PLN z paskiem i regeneracją alternatora. Nie jestem zwolennikiem drożyzny w ASO ale czytając o jakości zamienników czasami warto dopłacić.
  10. Koledzy mam problem z tylnym prawym kołem - w kwietniu założyłem praktycznie nowe oponku Good Year, spisywały się świetnie ale tylna prawa się zadziwiająco szybko zużyła. Lewa jest w idealny stanie, tak samo jak przednie a lewy tył zjechany (trochę bardziej od zewnętrznej strony). Zbieżność ustawiałem. Miał ktoś podobny probmem? Pozdrawiam, Proszę uzupełnić profil
  11. Tomik 1970, to jest zdecydowanie z układu kierowniczego. W momencie szybkich ruchów kierownicą to słychać i leekko czuć na kierownicy, jakby luzy były.
  12. wopa, dzięki, na to wygląda. Orientujesz się, czy to droga sprawa?
  13. Ma ktoś może rysunek, zdjęcie miejsca, w którym drążek kierowniczy idący od kierownicy łączy się zdrążkiem poprzecznym? Jak nazywa się miejsce, w ktorym się łączą? Z tego co pamiętam, to jest tam taka biała puszka (ale pewien nie jestem)
  14. Robert251, opony nie piszczą. Jak auto było na podnośniku ze zdjętą osłoną to widziałem mniej więcej, w którym to miejscu stuka. Wyglądało jak biała puszka (gdzieś tam w układzie kierowniczym) Nie wiem niestety czy jest to części drążka kierowniczeko czy jeszcze coś innego. Może było to miejsce, w którym drążek (ten, który idzie bezpośrednio od kierownicy) łączy się ze poprzeczym drążkiem (ten co kieruje kołami).
  15. Witam serdecznie, w ostatnim czasie zaczęły dochodzić dziwne odgłosy z układu kierowniczego. Końcówki drążków były wymieniane i wydaje mi się, że będzie to coś z drązkiem kierowniczym. Słychać to szczególnie jak na postou zaczniemy energicznie ruszać kierownicą w lewo i w prawo. Ostatnio również dzwięki pojawiły się nierównościach. Zna ktoś ten problem? Wiecie, co trzeba wymienić i jakie są orientacyjne koszta? Serdecznie dziękuję za pomoc, Pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!