Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

rolkos

Nowy użytkownik
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III Grandtour
  • Silnik
    1.5 dCi 105KM
  • Przebieg (tys.km)
    20
  1. Z tą turbiną to nie ma co przesadzać. Po ostrej jeździe wystarczy ostatnie kilkaset metrów przejechać spokojnie wtedy też turbina się chłodzi.
  2. To mnie najbardziej zdziwiło w MIII wcześniej miałem MII rączka była prawie identyczna też dwuczęściowa, ale tam nic nie skrzypiało tutaj nie jest jakoś bardzo źle, ale jak się ciągnie to jednak trochę skrzypi, mała wtopa.
  3. Hmm, to ciekawe że twierdzą że koła wadliwe, 1.5 105 czy 110KM? Poprzednio miałem MII 1.5 105 i z kołem przez 35tyś. km było ok (później nie wiem sprzedałem samochód), teraz mam MIII ten sam silnik 1.5 105. Drgania minimalne na kierownicy były i w MII jak i w obecnym MIII.
  4. Tak swoją drogą czy jest sens montować tweetery przy fabrycznym radiu? Tzn. czy różnica jest zauważalna?
  5. Pavvel, w sumie jak 2 lata temu byłem w salonie Chevroleta to powiedzieli mi że do ceny muszę jeszcze doliczyć koszt gaśnicy, trójkąta i apteczki :).
  6. HTC Desire, Android 2.2 Działa bez zarzutu, kontakty się kopiują, dzwonić też się da :) PS. polecam ten telefon jest rewelacyjny.
  7. Racja metalik to kwestia gustu, ale ilość lakierów nie metalicznych jest dość ograniczony. Co do etui, popielniczki to czy to nie jest standard w ciągu 2 lat 2 razy kupowałem Megne z salonu i to zawsze dorzucali gratis, a no i jeszcze brelok Chociaż przy kwocie prawie 70000zł to gadżety za 100zł nie robią wrażenia
  8. U mnie można by zgodzić się z obydwoma opiniami. Podświetlanie jest biało niebieskie (widziałem kilka meganek i wszędzie było takie samo, wersje expresion i dymamiq). Jeśli chodzi o radio i klimę (mam radio z BT i dwustrefową klimę) to jest też bardzo ciemny granat/fiolet, ale to nie jest kwestia podświetlania tylko zaciemnienia, jest odwrotne niż zwykle czyli znaki są wyświetlane na biało, a reszta ekranu jest zaciemniona. Ponieważ wyświetlacze są podświetlane od tyłu (dokładniej krawędziowo, ale mniejsza o to) to zaciemnienie daje efekt częściowy czyli światło trochę przebija co daje efekt wspomniany wcześniej. Wyświetlacz nie jest czarny tylko ciemny niebieski/fiolet. PS. ostatnio jak odpaliłem samochód na mrozie to przed jakieś 3min. wyświetlacz mi lekko pulsował (przyciemniał się i rozjaśniał minimalnie). Po rozgrzaniu wnętrza wszystko wróciło do normy
  9. Jakie i gdzie kupić pasujące głośniki wysoko tonowe do Megane III? Okazuje się że w wersji Dynamiqe nie ma tych głośniczków :-?
  10. Koła zawsze możesz wymienić z lakierem większy problem [ Dodano: 2010-12-28, 20:02 ] pod koniec listopada 2010 dostałem rabat dokładnie 13870zł w tym dodatkowo opony zimowe Kleber 16"/205 za 500zł brutto, gwarancja na 4 lata za 1050zł (normalnie 2100) obniżka podobno za wierność marce- wcześniej też miałem Renault. Kupiona wersja to GT Dymamiqe + czujki parkowania tył, radio z BT (polecam), oczywiście normalne koło zapasowe, gratis alarm i dywaniki gumowe. Największa wtopa to to że nie dali głośniczków wysoko tonowych, podobno trzeba zagadać i wstawiają gratis.
  11. W M III jeszcze tego nie testowałem, ale w moim poprzednim M II nie musiałem uruchamiać silnika żeby otworzyć szyby, wystarczyło nacisnąć START bez karty.
  12. Byłem w serwisie, samochód został na 1 dzień, rozebrali całą klapę sprawdzili wiązkę, okazało się w przycisku w klapie była woda. Wymienili przycisk i jak dotąd jest OK.
  13. Witam! Kupiłem nową MIII GT Dynamic, wszystko pięknie do momentu 2 dni po odbiorze, zaczęła się otwierać sama klapa tzn. zamek zachowuje się tak jakbym nacisną przycisk otwierania w klapie. Dzisiaj rano jadę a tu komunikat że prawe tylne drzwi są otwarte. Co ciekawe jak był większy mróz (-10°C) to było ok, pewnie jakaś wilgoć zamarzła. Żeby tego było mało podjeżdżam dzisiaj po odbiór towaru, a Pani mi mówi "..o ma Pan ten awaryjny samochód.." okazuje się że zarówno jej mąż jak i szef mają MIII i też mają problemy z centralnym zamkiem chociaż inne (karty hands free). Zastanawia mnie to bo wcześniej przeglądałem to forum jak i czytałem wiele recenzji i wszędzie zachwycali się że to takie mało awaryjne auto. Ma może ktoś z was podobne problemu? PS. Poprzednio miałem MII ph 2 i było super prawie 40tyś. przejechałem w rok i zero usterek, to mi się zachciało zmiany i odliczenia VATu. Jak jest dobrze to nie trzeba psuć
  14. Kupiłem ostatnio MIII z 1.5dCi 105 bez FAP (wersja z kratką) jeszcze poruszam się MII też 1.5 dCi 105. Co do FAP sprzedawca zdecydowanie odradzał i stwierdził nawet że przez tą ekologię to nikt nie będzie chciał kupować Diesla. Podobno po mieście masakra, sprzedawca twierdził że był klient który w ciągu miesiąca 2 razy był na "czyszczenie" filtra bo jeździł tylko po mieście w korkach i FAP nie ma sie kiedy wypalić w przypadku takiej jazdy dodał że koszt takiej usługi to 700zł a samochód przyjechał oczywiście na lawecie. Z drugiej strony stwierdził że jeśli ktoś jeździ głównie na trasie to z FAP nie ma problemu. Ja wybrałem drugi raz 1.5dCi bardzo przyjemny silniczek, chociaż faktycznie MIII Grandtour jest jakieś 60kg cięższy od mojego dotychczasowego MII Sedan.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!