Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Trisha

Nowy użytkownik
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.6 LPG
  • Przebieg (tys.km)
    212 000
  1. To kup kadeta z gazem i bedzie "bez awaryjny"...a i dziewczyny pojeżdzą. Jeszcze jedno M I Mk1 to byly MEGA zgniłki niestety...
  2. Gdzie jest ten bezpiecznik ? Ja posprawdzałem wszystkie bezpieczniki w skrzynce koło silnika ale na tył bezpiecznika BRAK :-? znalazłem niestety to nie bezpieczniki wiec nie mam dalej pojecia gdzie szukać wogóle coś wariuja mi czasowe nie da sie ustawić jak nic nie pada :/
  3. skonczone !! tarcze wymienione, reczny rozruszany i hula swietnie wytestowany.. O dziwo jedna tarcza była o wiele mniej zużyta niż druga (czyżby ktoś wymieniał jedną ?). Jestem zadowolony nastepna robota to wahacze i drążek kierowniczy :D ps u mnie z recznym był też problem, że ten pancerz miedzy zaciskami dodatkowo był rozwalony i stawiał opór. pozdro
  4. Nie miałem pojęcia niby sporo osob tam jeździ bo to diagnostyka, on wiedzial że nie ma tej nakretki ale, powiedział ze nic sie nie stanie.
  5. Macie racje chłopaki to chodziło o nakrętke źle sie wyraziłem. Jeszcze mnie zastanawia fakt czy dała by rade na tych 3 tłokach wrócić no ale to juz historia...
  6. Witam Chcialem sie podzielic swoim doswiadczeniem z mechanikami i odnosnie uzytkowania tych aut.. Zakupilem(w 2008roku) swoja pierwsza Meganke I Mk1 1996 przejechalem nia 40 tys km. Z awarii jakie mnie spotkały to głównie czujnik polozenia wału i... zasadniczo to tyle klocki tarcze, oleje ble ble... Dodam ze zalozylem sekwencyjna instalacje LPG.. Od nowości auto miało jednego właściciela w niemczech (dziadka sprawdzalem ) bylem I wlascicielem w kraju. Od początku byl jedynie problem z stukającym zaworem było go słychac co mnie troche irytowało. Trasy jakie robiłem to nawet 1500 km w jedna dobe Norwegia, Holandia, Belgia. Wszystko było dobrze do czasu gdy pojechałem ustawić zbierzność a dodatkowo wymieniłem po 40 tys nowy pasek rozrządu olej itd. Zachciało mi się w końcu regulacji zaworów. mechanicy jak to zwykle bywa zaczeli ustawiać je po wykonanych wcześniej pracach od 0.5 litra No siedze mysle ok niech piją skoro tu standard a auto juz rozebrane... Najpierw zastanawiali sie czy to nie sa samoregulatory na płytkach po moich uwagach ze sa tu zwykle zabrali sie.. Okazalo sie ze niby jest juz troche wyrobione zawory itd podregulowali szczelinomierzem cos tam posprawdzali niby ok( potem jak sie okazalo zbytnio nie slyszalem roznicy) skasowali cale 30 zl OK. Skladaja klawiature itd i nagle im zaginela sróbka Dobra mowia ze gdzies tam spadnie itd nic nie zrobi w rozrzad pasek nie wpadla. Wyjazd do Holandii, jestem juz kolo 150km do Hannoweru i nagle zgaslo auto odpalilem z "5tki" i co sie dzieje ? Nie ma wogole powera chodzi na 3 tłoki. Zjechalem na parking sprawdzilem malo oleju !!! auto nie ma mocy a przedemna do przejechania polowa drogi (no mniejsza okolo700 km) Nie wiedzialem zupelnie co zrobic góry w okolicach Hannoweu do latwych nie naleza o czym sie przekonalem pokonujac je na 3 tłokach. Dojechalem auto do mechanika okazalo sie ze nie ma kompresji wogole. Trudno wiec na lawecie sie tego nie opłaca (przynajmniej tak kazdy mi radził) remont tam tez slabo ( z perspektywy czasu i potem zebranego doswiadczenia moglem to robić) Mechanik stwierdzil ze nie ma cisnienia na 3 tłokach (potem sie okazalo ze to kolejny mechanik polak dojący polaków) Sprzedałem za namową znajomych za 300 eu mialem chyba z 20 telefonów no i pozbyłem sie niby problemu.. Jeszcze inni doradzali mi powrót nia do kraju na 3 tłokach "raczej sie powinno udac" . Za jakis tydzien dwa zadzwonil do mnie chlopak z polski który wzial to auto(trafilo na lawecie jego kolegi do PL gdzies poznania) Rozebral silnik i co sie okazalo ? Ze tlok rozwalony a srubka wprasowana w niego !!!!! W calej tej historii jedyny plus jest ze sie nic nie stalo przy 130 km/h wylaczyl sie silnik sic! \i zze nie narazilem sie na jakies monstrualne koszty. Niestety nie moglem nic udowodnic tej stacji diagnost-mechanicznej bo pozbylem sie auta .. i tak moja niezawodna Megi zostala pozbawiona zycia Rozmawialem z kilkoma mechanikami i jedni mowia ze srubka zadna nie mogla wpasc inni mowia ze mogla zastanawia mnie to do dzis skoro NIE MOGLA WPASC to skad wziela sie w tłoku ?? przed wyjazdem zainwestowalem w nia jeszcze 1000 zl rozrzad tarcze klocki oleje przeglad i cos tam jeszcze ... Dzis jezdze M2 mk1 jeszcze troche trzeba zeby ja doprowadzic do stanu w jakim byla tamta ale pokolei ... ciekawe czy w przyszlosci bedzie znosila takie trasy bez problemu jak jej starsza kolezanka ? Napewno nie oddam juz jej w rece tamtym "fachowcom" pozdro ps mam nadzieje ze was nie zanudzilem a moja intencja bylo to jak wazne jest dobre dobranie mechanika... A moze jej obecny wlasciciel jest na forum ? :D
  7. Czeka mnie wymiana tulei w zwz tym zastanawiam sie czy nie szybciej mechanikowi będzie wymienić wahacze, dodatkowo istnieje ryzyko ze rozleci sie sworzeń + problem ze tuleje trzeba uzyć prasy. Mam pytanie czy jest sens kupić coś takiego : http://moto.allegro.pl/wahacz-renault-megane-ii-2003-scenic-ii-2003-i2433619500.html ? A te stare wahacze kiedys w wolnym czasie zregenerować sobie. Najgorsze jest to ze nie wiem jaki w koncu rozmiar sworznia czy 16 czy 18 mm zauwazylem ze od 2003(chyba czerwiec?) r byly 18mm ... a wczesniej 16..
  8. Ja juz sobie z tym poradzilem wystarczy zedrzec ta 1 warstwe papierem sciernym. Nastepnie polerowac wodnym na koncu bez malowania sprobowalem PLAKIEM i przejechac sciereczka efekt super tylko trzeba raz na jakis czas to plakowac, ale nawet bez tego wyglada ok. Duzo lepiej napewno niz to co bylo.
  9. Szczerze mówiąc nie sprawdzalem gdyż jeździ nią teraz żona jak wróci to zajże moze to faktycznie banał że aż wstyd. !! Dodano: 04 lip 2012 - 15:25 Witam po długim czasie nieobecności wirtualnej.. Powodem był brak płynu w układzie który uciekał(chyba) przez wąż. Na pierwszy ogien sprawdziłem ten środek uszczelniający chłodnice i ... jest ok ! :) czasem najprostsze rozwiązania są najlepsze... Aston76 dzieki za podpowiedź nie spodziewałem sie ze to bedzie taki banał, w wolnym czasie wymienie tego węża. pozdro
  10. Ehh ten ręczny... Po woli zaczynam dochodzić do wniosku ze po udanej M1 ph1 przesiadłem sie w potwora M2 ... U mnie z kolei problem ze reczny z lewej strony nie odbija jak zaciągnąłem kiedys to musialem sie kłaść pod auto zeby wcisnac z tyłu ten zacisk dopiero odpuscilł... W weekend wymiana tarcz i klocków spróbuje przesmarować może coś pomoże.
  11. Witam Szukałem na forum i znalazłem podobne tematy jednak nic co można by zakwalifikować do mojego problemu. Mianowicie auto raz grzeje a raz nie, z tym ze ostatnio zaczelo grzać "czasami" (doslownie w trasie potrafi sie to zmienic raz albo potem juz wcale nie grzeje) tylko na 27C. Dodatkowym problemem jest to że nawet jak dzis bylo 8 C na zewnatrz po zatrzymaniu i zgaszeniu auta dlugi czas pracuje jeszcze wentylator. Kolejnym problemem, który myślę iż jest związany z grzaniem jest to że skacze bardzo temperatura (wskaźnik) silnika ( potrafi wejść na przedostatnią kreskę i doslownie w sekunde lub dwie zejść na środek). Sam nie wiem czy to termostat czy może czujnik temp. czy też może czujnik temp. zewnętrznej(nie wiem czy to coś znaczy ale na wyświetlaczu pokazuje właściwą temp. zewnętrzną otoczenia). Dziekuje za pomoc !
  12. Pisalo powyzej że papierem 150-180, ale na moje oko wydaje sie ze jest za gruby myle sie ??? nie rysuje ?
  13. o to brzmi optymistycznie ;] musze jak wroce do Polski sprawdzic jeszcze cisnienie na tlokach. Jakie powinno byc przy 1.6 K7M ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!