Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jwww

Nowy użytkownik
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.4 16v
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. dzieki za sugestie, jutro sprawdzę to dam znaka i jeszcze stawiam na skrzynkę bezpieczników. kolejny jazda 400 km żeby go odpalić. i jeszce pytanie czy blokada nie jest zakodowana do jednego auta, bo gdzieś sie do tego dokopałem.dzięki i pozdrawiam
  2. witam. mam to samo, tylko nic nie działa, nie kręci. już wszystko sprawdzałem i nic. muszę go odpalić bo czeka mnie 400 km holowania, a servis mnie zrujnuje. I jescze jedno pytanie, bo kumpel ma taki sam model, co przełożyc żeby ta cholera odpaliła, czy jak przełoże kom. z pod schowka to odpali? i oczywiście karta +czytnik, bo chyba to będzie to. dziękki za pomoc.
  3. wsadziłem 0-1v taka tylko znalazłem, na razie po przejechaniu około 1000km wszystko ok, spaliny też. pzdr
  4. przyuczałem też czujnik położenia wału, sprobuje dzisiaj jeszcze raz wszystko od poczatku. gdzieś w manualach jest o tym tylko o 4000 obr/min. tak wiec szukania ciag dalszy.
  5. tylko szkoda że po tak długim czasie. już mi się pomysły wyczerpały, bo wszystko przeglądnięte i wyczyszczone, o i bym zapomniał błędów w kompie brak, więc komputer nie widzi tego.
  6. z tego co wiem to II nie ma silnika krokowego
  7. witam wszysztkich. po niedawnym zakupie megi i oczywiście po szczegółowym przeglądzie i czyszczeniu przepustnicy i czujnika położenia wału, bo gasł pojawił się nowy problem tj. obroty są powyższone do około max 1500 i spadaja, ale po dłuższej chwili, czyli z 20-30 sec, ale tak jest zawsze. Czy ktoś się spotkał z czymś takim, bo praktycznie przy normalnym użytkowaniu start-stop nie maja czasu spaść do swoich 800, czyli jeżdże jakby na ssaniu, i przy zmianie biegów szarpie jakbym zmieniał bieg ze wciśniętym gazie. Świece filtry zmienione. co to może być, dzieki za sugestie. pzdr
  8. czy ktos wie o kasowaniu pamieci kompa za pomoca zworek? czy ktoś sie z tym spotkac w megane II, po odlaczenie akumulatora nie zawsze pomaga, a czasami pasowaloby skasowac bledy i nie palcic za kompa za kazdym razem. dzieki za info. gdzieś na forum wyczytałem ze po 40 odpaleniu jak komputer nie wykryje błędu to się kasuje, a jak 3 razy zdiagnozuje ten sam błąd to się zapisuje. czy to prawda?
  9. druga sonda, bylem na kompie. nie tylko moje przypuszczenia sie sprawdzily. dzieki [ Dodano: 2009-08-20, 11:13 ] druga sonda, bylem na kompie. nie tylko moje przypuszczenia sie sprawdzily. dzieki ps. czy moglo byc przyczyna spawanie tlumika? w sumie migomat daje napiecie na spawany element, bo w sumie pare dni po spawaniu padla.
  10. masz angola, ja tez tak mam- wczesniejsza laguna angol tez tak miala, jedynie spalanie chwilowe dziala w trybie test jak jedziesz.
  11. czy tylko clipem da sie to skasować? mam kawałek do reno, mechanik chce podłączyc ale.. i tu powstaje pytanie czy zdiagnozuje to wszystko jakimś universalnym programem? nie chce poraz kolejny placic za nic, a i tak powie ze wszystko trzeba wymieniac czyjnik po czyjniku az sie trafi. moj brat to przerabial z oplem poszły sondy, łącznie z uszczelką pod głowicą, a okazało sie że komputer miał dosyć.
  12. może linki są odwrotnie nawinięte, ja tak miałem, odwrotnie nawinąłem i jest ok. ale musiał ktoś wcześniej to naprawiac.
  13. a czy się wyświetla przy tym jakaś informacja na kompie w aucie? u mnie nie ma wiadomości i wszystkie testy ok? przy czym widzę że ta druga sonda była wymieniana, bo nie ma oryginalnej wtyczki.
  14. a kasowałeś póżniej błędy? czy servis samsię skasował?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!