Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

JacekP

Użytkownik
  • Postów

    170
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Clio
  • Silnik
    1.2 TCE 100KM
  • Przebieg (tys.km)
    40
  1. Cześć, mam pytanko - jest może w Radomiu jakiś dobry i niedrogi magik zajmujący się Megankami? Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

  2. To będzie raczej głośno. Mam 1.2, przy 3500 obr. robi się dość głośno, a prędkość wtedy to ok. 115. Fluence pewnie będzie lepiej wyciszony ale cudów się nie spodziewajmy.
  3. Wcześniej Megane II a teraz posiadam Renault Clio 3 PH1 z 2008 roku z silnikiem 1.2, turbodoładowanym o mocy 74 kW (100 KM). Chciałbym zamontować do niego gaz w Warszawie lub Radomiu (+ okolice). Forum Clio nie ma działu LPG dlatego uderzam tutaj Myślałem o sekwencji, butli w miejsce koła zapasowego, które znajduje się pod samochodem oraz wlew gazu w tym samym miejscu co benzyny (tuż obok) pod zaślepką. Chciałbym, aby instalacja była bezproblemowa, nowoczesna i nie powodowała utraty osiągów. Macie jakieś pomysły / sugestie co do podzespołów oraz / lub dobrego warsztatu, który zrobi to jak należy? Edycja: Będę zamieszczał odpowiedzi mailowe kolejnych warsztatów.
  4. Kleber Krisalp jeżdżą u mnie i jestem zadowolony, chociaż chyba jeszcze mam poprzednią generację. W każdym razie bieżnik inny.
  5. Kawał dobrej roboty. Gratuluję, sam się do tego przymierzałem ale teraz mam auto z pojedynczym otworem na radio więc rzeźba byłaby większa...
  6. Aż chce się powiedzieć... wreszcie! Na razie jednak asekuracyjnie pakują ją do silników z małymi momentami obrotowymi.
  7. Ale to nie zastąpi Megane ;) Będzie tylko pełniło funkcję sedana, a jest to przerobiony Samsung
  8. Toledo ma gorszy, skrzywienie kręgosłupa gwarantowane
  9. Auto naprawdę ładne, zwłaszcza jak na kombi
  10. Dla porównania dodam, że Laguna Coupe 2.0T którą jeździłem na jazdach próbnych tylko po mieście miała spalanie około 10 l/100km (na pewno poniżej 11), średnia z ostatnich 5 tysięcy kilometrów. Tyle, że to trochę inny silnik (tak twierdził gość z salonu). Dziwne to.
  11. Dziwię się, że 1.2 TCE nie jest podstawowym silnikiem w Megane. Ma co prawda mniejszy moment niż VW (~150 Nm vs ~170 Nm) ale moc praktycznie ta sama. Pewnie jest droższy w produkcji niż 1.6 100KM.
  12. Obie ręce na kierownicy, kiedy tylko się da. Wcale nie trzeba trzymać jej mocno. Trzymając ją lekko dwiema rękami trzyma się ją zawsze dwa razy mocniej niż jedną. Kiedyś miałem wystrzał tylnej opony przy 100 km/h na godzinę, zwłaszcza wtedy dwie ręce radziły sobie lepiej niż jedna. Może miałem dużo szczęścia ale za 15 minut jechałem dalej ze zmienionym kołem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!