Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

robaczek_p

Użytkownik
  • Postów

    87
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic
  • Silnik
    2.0 8V
  • Przebieg (tys.km)
    160
  1. Czy do wymiany uszczelki miski olejowej w silniku F3R 750 w scenicu potrzebne jest opuszczenie sanek czy się przeciśnie?
  2. kolego ja mam tak ze przy postoju auta temperatura spada czy po wcisnieciu sprzegła jada na luzie a jak jde temperature trzyma! zpalal sobie auta i zobcz reką kiedy ci sie otworzy termostat i w jakim połzeniu bedzie skazówka na liczniku! myśle ze to bedzie czujnik a nie termostat skoro dwa zachowója sie podobnie! a co do grzania to stawiam na nagrzewnice albo klapki sie niedomykją! Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
  3. nie wiem czy robienie dodatkowego oporu to dobry pomysł bo od regulcji i tak masz termostat! a wywolanie wiekszego cisnienia w małym obiegu no nie wiem ???? a to ze nagrzewnica jest nowa nie znaczy ze dobrze oddaje ciepło!!
  4. Cześć a wiec tak wyciągnołem nagrzewnice w scenicu jest to nadzwyczaj proste, ale niestety odgięcie blaszek i zobaczyć jak to w środku wygląda nie dałem rady wiec wsadziłem nagrzewnice do wanny odkręciłem słuchawkę od węża z prysznica i puściłem wodę pod ciśnieniem w nagrzewnice zimną potem ciepła i troszkę z niej wyleciało ! Jak podałem gorącą wode z kranu na nagrzewnice od razu się rozgrzała cała! Potem montaż i jest oki a klapki po wyciągnięciu nagrzewnicy już widać czy się domyka Pozdrawiam i powodzenia bo coraz chłodniej
  5. własnie chodzi o sprawdzenie ale do 2 litrówki idzie całkiem inny krokowiec dlatego cena w kosmosie :)
  6. ja mam podobny problem ale tylko na zimnym silniku potem jest w miare oki mysle ze to wina krokowca ale zastanawiam sie czy warto kupić taki z allegro za 75zł czy w sklepie ale tam cena kosmos ok300zł :)
  7. Problam polega na tym ze po odpaleniu auta na benzynie obroty spadaja do 500 ale po chwili rosna i ustawiaja sie w okolicach 750-800 i jest oki! I tak za kazdym razem czy zimny silnik czy ciepły gdzie jest problem dzieki za podpowiedzi Regulamin pkt. 5.6, 5.7 -Prezes
  8. a sprawdzałeś może czujnik temperatury? Przyczyna może być nie jedna proponował bym posprawdzać po kolei wszystkie czujniki i wtedy się wybrać do jakiego mechanika jak wali benzyną to go zalewa może iskry niema cewka padła
  9. wtyczka wypięta auto zgasło węzyk oki ale kupie na szrocie map sensor i założę go i sprawdze czy będzie gasł Dodano: 15 sie 2013 - 12:56 okazało się ze prawdopodobnie są wypalone zawory albo gniazda i robi się pod ciśnienie w kolektorze ssącym wtedy map je odczytuje i daje zadurzą dawkę paliwa i go zalewa! Moje pytanie jest takie jakie są koszty zrobienia głowicy?moze ktoś robił i czy wykonalne jest samemu?
  10. a przed wymianą rozrządu było lepiej ? ja w scenic ma wspomaganie może nie jest rewelacyjne ale nie trzeba ciągnąć na siłe a mam gume 205 ale nie słychać za bardzo pompy tym bardziej akumulatora
  11. co do pierwszej opcji to chyba wymiana samego łożyska jest mało opłacalna trzeba wycisnąć i wcisnąć to tez koszt jak ktoś niema czym!
  12. ja miałem podobnie jak dostawał benzynę i gaz jednocześnie zakręć butle i zobacz!
  13. A wiec tak zaczynając od początku mam scenica 1 2,0 8v rok 98 benzyna +gaz! Problem mam taki ze silni delikatnie drży ale trzyma obroty na biegu jałowym w czasie jazdy gaz w podłogę i nic prawie żadnej reakcji szczególnie na biegu 4 i 5 auto ma ciężko osiągnąć 130km/h !przy jeździe np. 100km/h nacisnę sprzęgło auto zgaśnie jak i na pb i lpg! W aucie padły cewki i od tego się zaczeło cewni wymienione, świece, kable, coś jest lepiej ale jeszcze nie to co było w serwisie renaulta stwierdzili ze prawdopodobnie sterownik silnika sterownik wymieniony efektu brak! Pan od lpg wpinjąc się w komputer od instalacji powiedział mi ze jest bardzo wysokie ciśnienie w kolektorze dolotowym! I ze cały czas jest zalewany silnik PB! I w czym tkwi problem dodam ze luzy w zaworach były sprawdzane nie jest książkowy ale jest ciśnienie sprężania też tylko ze jednemu mechanikowi wyszło 12 bar a drugiemu 8! Ale jest po równo na wszystkich cylindrach! W serwisie podobno podmieniane były wszystkie czujniki i nie dało to rezultatu! Po wpięciu z komputer brak jakichkolwiek błędów! Co jest grane to prosty silnik a niby wszystko wspaniale a nie chodzi? ;) ;) Dodano: 01 sie 2013 - 07:35 A co jeszcze mi sie przypomniało gazownik powiedział ze czas wtrysku benzyny jest taki jak w 3litrowym aucie i caly czas go zalewa fakt ze czyć zwłaszcza na zimnym silniku benzyne z wydechu!
  14. Znalazlem jakis kap ale niestety nie z tymi numerami tylko z koncowka 129A mogl by podejść taki? Wymiana die zajmie kolega co robi sie zajmuje taki zeczami ale z braku czasu musze sobie kompa znaleść sam:( Regulamin pkt. 5.7 - logika wypowiedzi P_r_z_e_m_o
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!