Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

mafiu15

Nowy użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic
  • Silnik
    1,9 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    142000
  1. Ok w środe wezme sie za to bo dziś zauważylem mała plamke w garażu, wiec sporo tego wycieka Edit: Jeszcze chciałem sie dowiedziec jedna rzecz. Czytałem sporo o zaślepianiu ale nie dowiedzialem sie czy to może spowodować jakieś usterki to zaslepianie?
  2. Czyli że nic nie robić z tym wyciekiem, czy może uszczelnic to jakos?
  3. zrobiłem foto http://img833.imageshack.us/i/dsc00468f.jpg/
  4. Witam! Zaślepilem dzis egr i samochod nie do poznania. Ale gdy otworzylem maske zauważyłem że po rurze (tej takiej złotej, co wygląda jak rulonik, nie wiem jak ona sie nazywa, ale tą rure zaślepiałem) wyciekają raczej spaliny cos takiego płynnego. To wina pewnie złego uszczelnienia, i nie wiem co z tym zrobic. Czy zalepic to silikonem wysoko temperaturowym? czy co zrobić? Prosiłbym o pomoc
  5. Witam! Sory że wracam do tego tematu, czytałem na forum posty ale nie znalazłem zadowalającej mnie odpowiedzi. Nie wiem co dokladnie mam zaslepić jaką rurę i dziurę?? Prosiłbym o opis jeśli to mozliwe bo mam duze problemy z tym zaworem od dobrego roku. Pozdrawiam
  6. mafiu15

    Turbina

    Witam! CZy ktoś może mi powiedziec jakie cisnianie prawidłowe powinna dawać turbina z silnika 1,9 dCi 102 KM. Musze zmierzyc ciśnienie gdyż to moze byc przyczyna moich utarczek z tym autem. Jak sprawdzić czy turbina siada? W moim aucie nie ma wyczuwalnego momentu mocnego przyspeieszenia nawet po zalaczeniu turbiny. Turbina gwizdze, nie wiem jak to określić.
  7. Był podpinany, i zawsze jest bład zaworu recyrkulacji spalin. Wymiana zaworu nic nie dała, dopiero wymiana przepływomiera, ale po 2 tygodniach to samo było:(
  8. Gwizd jest dobrze slyszalny od około 2500 tys obrotów. Edit: Ato w ogole nie kopci. CZytałem teraz sporo na forum, może to wina czujnika podciśnienia?? Co o tym myslicie?
  9. Ubytek oleju jest minimalny...sprawdze szczelności i napisze jak coś. Jak sprawdzić czy turbina padła? Sory ale jestem nowy na tym forum. Ale poszukam podobnych tematów
  10. Witam! CZytałem już wile tematow na ten temat. Ale nie moge dojść przyczyny. Komputer wskazuje na zawór egr. Ale po wymianie przepływomierza auto zaczeło nawet ładnie sovbie radzić. Lecz ten efekt trwał 2 tygodnie i znów zapaliła sie kotrolka świec zarowych i znów spadek mocy. Wczoraj jak jechałem z klimą to jakas masakra nawet na trojce nie bylo przyspieszenia. Wyczyściłem egr, dzisiaj albo jutro przegwintuje dziure w kolektorze bo jet egr na dwie śruby tylko rprzykrecony, ale przedmuchów nie ma. Nie wiem co się dzieje. Przypływę kupiłem oryginalną, zawór wyczyściłem. Co to może jeszcze być?? Jak sprawdzić czy ten zaweór sie do końca domyka? DZiękuje za pomoc:)
  11. Witam! Mam panowie taki problem, że dzisiaj, czyszczac egr pierwszy raz samemu zauważyłem ze jedna ze srub jest luźna, no to chce ja wykrecic a tu została mi w palcach. Wyjałem ją i patrze w środek a tam nie ma gwintu. Czy to że zawór przekrecony jest na tylko dwie śruby może powodowac nieprawidłową prace całego układu. Ostatniego czasu dużo zapala mi sie kontrolka świec zarowych i na komputerze mam bład zaworu egr. Czy to jest przyczyna?? Ogółnie samochód nie jest zbytnio zwawy. DZiękuje z góry za pomoc:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!