Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

CloNu

Nowy użytkownik
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Kontakt

  • Strona www
    http://www.021a.pl

Samochód

  • Auto
    Megane I phII
  • Silnik
    1.4 16V
  • Przebieg (tys.km)
    121

Profil

  • Zainteresowania
    komp, net
  1. Witam.\ -wymieniłem obie sondy lambda na nowe, mam problem z kontrolą emisji spalin (świeci kontrolka) po podłączeniu się przez OBD2 wyświetlane są dwa błędy dotyczące przedniej sondy lambda, pierwszy to brak zasilania grzałki sondy, drugi to brak odczytu napięcia samej sondy, wchodząc na LIVE parametry program diagnostyczny pokazuje wszystko w porządku, tzn. płynnie zmieniające się napięcie w zakresie 0,1 do 0,9V na obu lambdach, za pomocą multimetru wiem że napięcia na grzałkach są i mają pełne napięcie akumulatora, oraz same grzałki posiadają 7,9 oha na w pełni rozgrzanym silniku, przed montażem zimne miały nieco ponad 4 ohm Będąc zdziwionym sytuacją samodzielnie doprowadzałem do powstania błędów np. odłączając sondę, po zgaszeniu powstałe błędy można usunąć programem diagnostycznym ale wyżej opisane dwa zawsze zostają. Sprawdzone jest to dwoma programami i urządzeniami za pomocą złącza OBD2. (CLIP i ddt200) Podsumowując lambdy pracują płynnie w swoich zakresach Grzałki posiadają opór i jest doprowadzone do nich napięcie Komputer nadal widzi błędy, po czyszczeniu pamięci błędy są odnawiane. ECU to sirius32 Co proponujecie Dodano: 22 lip 2012 - 14:06 dziś zamieniłem sondy miejscami i nadal wyświetlany jest błąd przedniej sondy i zasilania jej grzałki więc sondy mniemam 100% sprawne każdy przewód sprawdzałem (mierzyłem) od styku ECU do samej sondy nie ma żadnych przerw
  2. Mam problem z sondą lambdą, zacznę od komunikatów w załączniku. Wiadomo że jest to któraś sonda, z tłumaczenia nie jasno wynika że może to być tylna (za katalizatorem) Chcąc skasować te błędy udaje się tylko tą pierwszą pozycję choć po chwili wraca. Może mi ktoś podpowie coś z tych komunikatów, którą sondę wymienić, może jakiś inny mam problem z autem, dane auta takie jak w profilu.
  3. Witam, używałem szukaj, all.. Znów świeci mi kontrolka oczyszczania spalin, Znów musiałbym jechać na komputer by powiedzieli mi co i jak, Zastanawiam się czy kable z softem do komputera sprzedawane na allegro by mi nie zastąpiły takich nie tanich odwiedzin, przykładowo coś w tym stylu http://moto.allegro.pl/interfejs-obd2-renault-nissan-dacia-ddt2000-clip-i2411086873.html podobno pasują do Megane I ph II. Jeśli macie jakieś doświadczenie prosiłbym o przykłady, linki. PS. podejrzewam sondę ale teraz znów nie wiem którą.
  4. Witam, Megane I PH II, 1,4 16V Na wstępie powiem że sprawdzałem auto na stacji diagnostycznej i nic nie znaleźli, sprawdziłem dodatkowo poduszki a tylną nawet wymieniłem. Objaw jest taki że podczas zmiany biegów, w górę jak i w dół dodatkowo jadąc np. na niskim biegu wyraźnie odczuwalny jest luz jakby na krzyżakach wewnętrznych, jest przy tym dosyć dużo hałasu (stuki). Stuki te są już od dłuższego czasu choć ostatnio narosły, nie dawno były wyjmowane półosie bo zmieniałem pierścienie ABS-u, nie zauważyłem uszkodzeń łożysk atakujących na krzyżakach. Mój post jest związany z waszymi doświadczeniami, może ktoś miał te przypadłości, co jest najczęściej spotykaną przyczyną. Czekam na ciepłe dni aby zanurkować pod auto, nie wiem jakie luzy są dopuszczalne, może tak się rozpadają skrzynie biegów?
  5. Witam Mam problem polegający na tym że po odpaleniu zupełnie zimnego silnika bardzo długo silnik pracuje na ssaniu, wcześniejszą zimą po przejechaniu do 1-2 km silnik był już na wolnych obrotach a wskaźnik temperatury jeszcze się nie podnosił, dziś przejadę 6-8km dopiero obroty spadają do swych wolnych prawidłowych, a wskaźnik potrafi już podnieść się do połowy wskazań nagrzanego silnika. Zeszłą zimą po 30 sekundach pracy nigdy nawet przy najwyższych mrozach nie było na silniku 1500RPM a teraz po przejechaniu 3-4 km mam nawet 2000RPM i pamiętać należy że nie ma jeszcze mrozów. Co do spalania wzrosło o 2 litry /100km przy odcinkach do pracy rzędu 10 km. Jakie kroki wykonać?
  6. Zakładałem ten temat już dość dawno, problem ustąpił jakieś 6 miesięcy temu po drugim czyszczeniu gniazda czujnika położenia wału korbowego (nad zamachem)
  7. Nie pytam na jakie sposoby można zamknąć tylną klapę tylko jak ją zamknąć ręcznie, bez akumulatora, bez pilota?
  8. Cześć Wyjąłem aku z auta a potem kapłem się że go nie po zamykałem. Drzwi zamknąłem ręcznie z osobna ale jak zamknąć tylną klapę?
  9. Zacznę od opisu zdarzenia W trasie zaczął mi silnik szarpać, Po przejechaniu około 40 km zaświeciła się kontrolka awarii silnika ta bez znaczka stop. Wymieniłem uszkodzoną cewkę W.N. i silnik został naprawiony wszystko w porządku ale kontrolka nadal świeci. Szukając na forum znalazłem że wystarczy zdjąć klemę więc: Zdjąłem klemę i zwarłem je ze sobą by pozostałości napięcia w kondensatorach rozładować, dodatkowo włączyłem stacyjkę by nie zostało nigdzie prądu, zostawiłem odpiętą klemę na całą noc. rano założyłem klemę i kontrolka dalej świeci. auto pracuje prawidłowo. co mogę jeszcze samodzielnie spróbować.
  10. cześć mam Megi I ph II z 2001 roku na 1,4 16v czasem oświeca się mi ABS a ostatnio więcej świeci niż gaśnie kontrolka poduszek, mam też sporadyczny problem że samochód nie pali choć wszystko wydaje się w porządku. Czy ten ELM 327 jest prawidłowym sprzętem który mi pomoże w tych przypadkach i zadziała prawidłowo?
  11. Witam mam dziwny objaw, zdarzyło się to dopiero 2 razy za to w ciągu dwóch dni lecz z wieloma postojami, silnik po prostu nie zapala, wszystko jest jak powinno, wszystkie kontrolki gasną, nic się nie oświeca, rozrusznik kręci jak powinien a silnik nie zapala, pierwszy raz zapalił może po 30 kręceniu rozruchem, za drugim razem może za 20-stym lecz pod maską ruszałem wszystkimi kabelkami - kostkami połączeniowymi, w obu przypadkach nie było wspólnych czynności które wykonałem podczas gdy samochód odpalił. Jedynie co przychodzi mi do głowy to blokująca się pompa paliwa ale czy jest to możliwe w tym modelu to nie wiem, nigdy jeszcze jej nie słyszałem, nawet jak samochód zapalał, więc nie jestem na słuch w stanie powiedzieć czy to ona nie startowała. aha, wciskałem czerwony wyłącznik wypadkowy i nic to nie pomagało.
  12. miałem coś takiego że nie blokowało mi koła a pompa abs popuszczała prawe przednie kolo, mimo że się nie blokowało, winą był uszkodzony pierścień zębaty na przegubie
  13. pierwsze pytanie czy tylna klapa z przed liftu to ta sama co po lifcie - muszę kupić całą a te sprzed liftu są łatwiej dostępne drugie pytanie to: jak rozbroić instalacje elektryczną tylnej klapy, gdzie są jakieś złączki trzecie to: czy zaślepki śrub mocujących tylną klapę do dachu są na gwincie czy na wcisk - nie chce ich uszkodzić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!