Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

esh0

Użytkownik
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Kontakt

  • Strona www
    http://kszalach.cba.pl

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I
  • Silnik
    1.5dci
  • Przebieg (tys.km)
    245

Profil

  • Zainteresowania
    Programista Android
  1. No widzisz, właśnie próbowałem wydłubać, ale się nie dało, więc poszedłem inną drogą :) Szlag by to trafił, bo właśnie żonie auto się zablokowało, tzn dobrze, że wyjąłem ten badziew, a źle, bo muszę wymyśleć jakiś sposób na naprawienie tego bez otwierania i poruszania wszystkim samemu... Nie wiem, może tam jakiś styk zaśniedział albo coś.
  2. Witam wszystkich, co prawda w temacie nikt nie udzielał się ok kilku miesięcy, ale ponieważ dzisiaj (znowu) spotkał mnie komunikat steering locked opiszę coś dla potomych. Poradziłem sobie z tą przypadłością już kiedyś - wyciągnąłem blokadę, otworzyłem, pokręciłem i się naprawiło. Teraz było tak samo, jednak tym razem przez przypadek wyciągnąłem ten metalowy element, w którym chodzi blokada. Oczywiście doprowadziło to do wypadnięcia zabezpieczenia anty(kradzieżowego ?) i zablokowania "dzyngla" na amen. Na szczęście analiza tegoż cuda pokazała, że wystarczy wyciągnąć sprężynkę przez taką szparkę o szerokości milimetra :) Mi udało się to zrobić pensetą do układów SMD, jednak teraz już ją mogę wyrzucić - polegał na polu walki. Potem już tylko wystarczy przechylić mechanizm w stronę tego czarnego elementu z którego wychodziła sprężynka, wpadnie tam taki mały trzpień, potem włożyć blokadę (taki mały czarny plastik z jednej strony szeroki i płaski, z drugiej długi i wąski) i voila - blokada dezaktywowana. Na zdjeciu zaznaczyłem czerwoną otoczką miejsce, w którym trzeba wyszarpać sprężynkę.
  3. Hej, niestety ale jak już wyżej napisałem aston76, mówimy o żarniku, czyli tym włóknie w żarówce. Jeśli dobrze zrozumiałem kolegę airbites, to chodziło, czy w może fabrycznie jest źle zamontowany żarnik. Co zaś tyczy się umieszczenia całej żarówki w reflektorze - oczywiście i naturalnie ma to wpływ na wiązkę światła :) Regulamin 5.13 – cytowanie - damiar
  4. Nie działa w obu. W tym prawym jest spalony układ w silniczku.
  5. Sprawdzałem, siedzi prosto. Żarnik akurat nawet jakby był na ukos to nie powinno wpłynąć na wiązkę - od tego jest lustro reflektora właśnie. Problem w tym, że ewidentnie widać, że właśnie całe lustro reflektora jest niżej niż np. lewy albo w innej megance...
  6. Dzięki, niestety jak już wyżej napisałem, nawet po podkręceniu śruby 1 na max, reflektor świeci ciągle za nisko (niżej od lewego).
  7. Dzień dobry Wszystkim. I u mojego bolidu pojawił się ten problem. Prawy reflektor świeci stanowczo nisko. Sprawdziłem silniczek - bolec jest okej, siedzi na miejscu. Niestety, nawet po maksymalnm jego wkręceniu, niewiele się zmieniło. Czy jest jeszcze jakaś inna regulacja wysokości świateł? Widziałem od spodu obudowy reflektora jeszcze jedną wystającą śrubę, ale czy ona też jest do tego? Dodano: 23 wrz 2013 - 09:27 Rozumiem, że nikt nie spotkał się z takim problemem, jak opisany przeze mnie?
  8. Cześć! Podpowiedzcie mi proszę, bo mechanik ze mnie jak z koziej d..y trąbka - czy można wymienić łożysko w tylnim kole bez wymiany piasty? Widzę na allegro, że są łożyska po około 100zł. Jednak jakiś czas temu wynieniałem w lewym kole, to mechanik wymienił mi razem z piastą i kosztowało to kilka ładnych stówek. Teraz hałasuje już strasznie prawa strona (co przy tym przebiegu mnie nie dziwi :D) - byłem u innego mechanika i on też coś tam o piaście przebąkiwał... Trochę to kosztuje, a jeszcze mam do wymiany drążki i końcówki, więc chciałem jakoś te koszta ograniczyć...
  9. No bo właśnie u mnie jest tak, że zbiera się od początku, ale od ~2700obr/min mam naprawdę odczuwalny skok mocy, który ciągnie tak do 4000obr/min.
  10. Cześć. Od jakiej prędkości obrotowej włącza się u Was w 1.5 turbina? U mnie jest to około 2700obr/min - czy nie powinno być to trochę szybciej?
  11. Mnie wymiana 4 zaworków kosztowała 1930zł, do tego 200zł cewka w jednym wtryskiwaczu. Problem miałem ten sam - rano odpalał za 2, 3, 5, 10 razem a potem już w ogóle. Po naprawie działa wszystko super, rano silnik uruchamia się od kopa :) Najtaniej znalazłem regenerację za 360zł/szt gdzieś w internecie.
  12. Ostatecznie zostawiłem auto u mechanika - uszkodzone wszystkie 4 wtryskiwacze, leją jak otępiałe. Pompa podczas rozruchu pompuje do 200atm, jednak przez zbyt duży przelew nie idzie dalej, komputer łapie błąd ciśnienia i klapa. Poprzedni właściciel dobrze wiedział, czemu sprzedaje... Jak tu komuś ufać Czy regeneracja w cenie 350zł zaworek + 30-50zł robocizna + 2x 23zł jakieś szpilki czy coś - za sztukę, to dobra cena? Swoją drogą, jeśli ktoś jest z okolic Malborka, to NIE POLECAM zakładu mechanicznego na stacji Lotos - 4 dni auto trzymali i doszli do genialnego wniosku, że może coś z wężykami nie tak jest... a nawet wtryskiwaczy nie sprawdzili...
  13. Być może nie powiedziałem najważniejszego: podczas jazdy nie odczuwam żadnych problemów. Po dłuższym postoju pojawiają się pęcherzyki powietrza w przewodach paliwowych.
  14. Czy od Meg III będzie pasowała? Tylko taką nową znalazłem na alledrogo http://allegro.pl/megane-iii-reczna-pompka-pompa-paliwa-1-5-dci-i1707450220.html
  15. Witam wszystkich Zakupiłem Meg II 1.5dci 2005r. No i mam problem z rozruchem gdy autko przestoi dłuższy czas (czyli zawsze rano). Odpalam autko, zaczyna kręcić, przestaje, komunikat INCJETION FAULT i STOP. I mogę tak kręcić kilka/naście razy i w końcu zaskoczy. Ale wystarczy że podpompuję taką gruchą po lewej stronie pod maską na przewodach paliwowych i rusza od razu. Przy pompowaniu ta gruszka robi się coraz bardziej twarda, tak jakby nabijało ciśnienia. Czy to możliwe, że po prostu układ ma gdzieś nieszczelność i na długim postoju nabiera gdzieś powietrza? Czy miał już ktoś coś takiego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!