Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

adamn998

Nowy użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane Grandtour
  • Silnik
    1,4 16V + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    170000
  1. Sorry, że się podłączam ale u mnie podobny objaw wystąpił w piątek. Komunikat "Check injection" i lamka Service, tryb awaryjny co oznacza prędkość auta max. 50 km/h. Obroty wzrosły do 1900 - 2000 i cały czas były na takim samym poziomie. Po wyłączeniu silnika i odczekaniu ok. pół godziny samochód odpalił normalnie. Chłopaki z serwisu Renault Lubin po podpięciu stwierdzili błędy DF078 - obwód sterowania przepustnicy z serwomotorem i DF038 - moduł elektroniczny. Generalnie trochę się zdziwili bo ponoć takie usterki pojawiają się raczej w dieslach. Mechanik stwierdził, że nie wygląda to za ciekawie bo ponoć mieli podobną sytuację ale z Laguną. Wymieniono w niej przepustnicę, ale i to nie pomogło i trzeba było przeprogramować komputer. Czyli 50/50 przepustnica lub komputer. Wymieniono piny we wtyczce do przepustnicy ponieważ nie wyglądały zbyt dobrze. Pomogło to na 400 km. Wczoraj znowu ten sam problem co w piątek, do tego zaczęła mrugać kontrolka "Check engine" ale przestała. Auto zostało w Krakowie, gdzie czeka mnie pewnie jutro wizyta w serwisie. Proszę pomóżcie.
  2. Ludzie ratujcie! Dzisiaj rano przy temp. ok. -6 stopni odpaliłem normalnie bez problemu samochód. Podjechałem do jednego sklepu, drugiego, silnik zapalał bez problemu. Po czym następnym razem niestety już nie odpalił. Przy włączeniu przycisku start/stop wskazówka od paliwa podnosi się, gasną wszystkie kontrolki tylko oprócz akumulatora. Światła działają, cała elektryka też tzn. radio, cb, szyby. Później po kolejnej próbie odpalenia zaczął wariować centralny zamek tzn. przy wyłączeniu zapłonu. Próbowałem przytrzymać przycisk dłużej ale też to nic nie dało. Blokada kierownicy odblokowuje się, natomiast jak przyłożyłem ucho do kierownicy to słychać tam takie brzęczenie i przy ruszaniu kierownicą tak jakby coś trzeszczało, przerywało. Podjechał do mnie elektryk ale niestety bez komputera bo mu padł. Sprawdził akumulator, bezpieczniki i połączenia te, które mógł sprawdzić pod chmurką ale nic nie znalazł. Mówi że trzeba podpiąć się lub też spróbować mechanicznie rozrusznik spiąć na krótko i zobaczyć czy kręci. Ja wcześniej próbowałem zapalić na kablach zapłonowych ale oczywiście nic to nie dało. Ratujcie! Na poniedziałek muszę mieć sprawne auto bo robię teraz 1000 km na tydzień i nie mogę zostać bez auta. Mam nadzieję, że to jakaś pierdoła.
  3. Dzięki Wszystkim za pomoc. Skończyło się na wizycie w serwisie, gdzie okazało się, że była uszkodzona wiązka w drzwiach.
  4. No właśnie gdzie mam je sprawdzić bo koło kierownicy nie dopatrzyłem się odpowiedzialnego bezpiecznika za sterowanie lusterkami.
  5. Witam Wszystkich forumowiczów. Parę tematów na temat elektrycznych lusterek znalazłem na forum ale nigdzie nie doczytałem się o podobnej usterce. Dzisiaj złożyłem elektryczne lusterka pokrętłem. Gdy chciałem je przed wyjazdem rozłożyć niestety nic nie zadziałało i zmuszony byłem rozłożyć je mechanicznie. Czy mogłem coś uszkodzić poprzez mechaniczne rozłożenie? Nie było jakiegoś wielkiego oporu. Poza tym co może być przyczyną, że lustreka nie działają? Nie działa też sterowanie lusterkami. Proszę o pomoc.
  6. U mnie 2-3 razy podczas zimy (podczas opadów śniegu) przestała działać wycieraczka tylnej szyby w moim kombi, ale po jakimś czasie tzn. kilkanaście - kilkadziesiąt minut przeprosiła się i wszystko było ok. Niestety 3 dni temu chyba na dobre coś się popsuło i nie chce wogóle działać. Sprawdziłem bezpiecznik w kabinie, moim zdaniem jest ok, rozkręciłem klapę bagażnika i mechanicznie też chyba wszystko ok. Elektryki nie mierzyłem bo nie znam się i nie mam jakiegokolwiek przyrządu. Jeszcze jedno, jak przekręcam przełącznik przy kierownicy na działanie wycieraczki to od czasu do czasu jest takie "tyknięcie". Jak daję na spryskiwacz to działa. A i jeszcze przy podnoszeniu klapy bagażnika tak jakby coś w niej stukało czy przeskakiwało. Kompletnie zielony jestem Proszę Was wszystkich o pomoc i z góry serdecznie dziękuję!
  7. Szukałem na forum ale za wiele nie ma na temat mojego problemu. Otóż 2-3 razy podczas zimy (podczas opadów śniegu) przestała działać wycieraczka tylnej szyby w moim kombi, ale po jakimś czasie tzn. kilkanaście - kilkadziesiąt minut przeprosiła się i wszystko było ok. Niestety 3 dni temu chyba na dobre coś się popsuło i nie chce wogóle działać. Sprawdziłem bezpiecznik w kabinie, moim zdaniem jest ok, rozkręciłem klapę bagażnika i mechanicznie też chyba wszystko ok. Elektryki nie mierzyłem bo nie znam się i nie mam jakiegokolwiek przyrządu. Jeszcze jedno, jak przekręcam przełącznik przy kierownicy na działanie wycieraczki to od czasu do czasu jest takie "tyknięcie". Jak daję na spryskiwacz to działa. A i jeszcze przy podnoszeniu klapy bagażnika tak jakby coś w niej stukało czy przeskakiwało. Kompletnie zielony jestem Proszę Was wszystkich o pomoc i z góry serdecznie dziękuję!
  8. Witam Wszystkich! Starałem się przeszukać maksymalnie ile się da forum przed zgłoszeniem tego tematu, ale w sumie do końca nie uzyskałem jednoznacznej odpowiedzi Problem - po załączeniu biegu wstecznego niestety nie zawsze włączają się światła cofania, tzn. raz tak a raz nie, wszystko zależy od tego w jakim położeniu ustawię lewarek zmiany biegów. Z tego co się doszukałem na forum to może być to wina czujnika świateł cofania, chociaż jeżeli byłby walnięty to chyba w ogóle by nie działały te światła? A tak w ogóle to proszę określcie mi gdzie jest zlokalizowany ten czujnik na skrzyni biegów? Proszę Was gorąco o pomoc i z góry dziękuję!
  9. Witam Wszystkich! Szukałem szukałem i wreszcie znalazłem, zamiast Scenica wybór padł na Megane II Grandtour 1,4 98 KM. Ale do rzeczy, autko kupiłem w ten poniedziałek, a po przyjeździe do domu (ok. 70 km) zauważyłem dokładnie ten sam problem, który opisujecie powyżej a mianowicie dotyczący lewych tylnych drzwi. We wtorek byłem już z powrotem w tym salonie na wymianę gwarancyjną uszkodzonego (nie rozładowanego!) akumulatora i przy okazji mechanik popatrzył na to, stwierdził że ponoć po rozebraniu boku była poprowadzona niewłaściwie jakaś linka, problem został usunięty a po kolejnym powrocie do domu znowu to samo Od wewnątrz jak delikatnie i tylko trochę pociągnę klamkę to słychać jakby coś tam przeskakiwało i później już normalnie mogę otworzyć z zewnątrz. Wypróbuję wszystkie w/w sposoby i może coś pomoże? A może to wina temperatury? Słyszałem, że Renówki "lubią" delikatne mrozy, a u mnie od kilku dni właśnie prawie cały czas ponad 10 stopni mrozu. Nie wiem bo jestem świerzakiem jeśli chodzi o Renault ale mam nadzieję, że damy radę! A usterka ta jest tym bardziej upierdliwa, że małego wożę właśnie za sobą. A jak inni, co sądzicie o najlepszym miejscu dla dzieciaka? A tak w ogóle to zastanawiam się czy temu zamkowi nie dał radę czasem dzieciak poprzedniego właściciela, bo roletka przeciwsłoneczna też była złamana, a jeśli chodzi o mojego młodego to bardzo lubił się bawić klamką wewnętrzną w Lanosie Czy może to być ewentualnie również przyczyną?
  10. Czytając Wasze opinie stwierdzam, że jesteście Przegoście jeśli chodzi o pomoc i ocenę "na odległość". Ale w końcu od tego jest to forum, jeszcze raz dzięki za pomoc. Dzisiaj zadzwoniłem do gościa i choć to tylko 50 km ode mnie to stwierdziłem, że nie ma sensu tracić czasu. Lakier ponoć oryginalny na całym aucie, tylko dlaczego na pytanie odnośnie sprawdzenia w stacji diagnostycznej i ASO zaczęła się delikatna ściema? Czyżby autko całe malowane? A o takim szczególe jak antena (dzięki za zwrócenie uwagi) jakiś spec już zapomniał?
  11. Dzięki Kolego ale wyobraź sobie, że dzień przed moim wyjazdem tzn. w ostatnią środę okazało się, że auto zostało sprzedane! :evil: Szkoda, że nie pomyślałem o jakiejś rezerwacji :-( Szukam dalej [ Dodano: 2011-02-12, 23:44 ] Mam prośbę gorącą do Wszystkich o ocenę Scenica, może w końcu tego uda mi się kupić? http://otomoto.pl/renault-scenic-pelne-aso...-C17468146.html Z góry dzięki za wszystkie opinie!
  12. właścicieli ponoć 2 miał, podłokietnik sprawdzałem już na allegro to z 400 trzeba dać, z tempomatem nigdy nie jeździłem ale to chyba fajna sprawa a jego brak wcześniej czy później da mi się we znaki, nie wiesz dlaczego go sprzedaje prawdopodobnie Twoja znajoma?
  13. dzięki za porady i opinie!
  14. No fakt nie zwróciłem uwagi na ten podłokietnik. Niech będzie jaki chce byleby nie różowy ale niech samochód nie będzie bity. Dla mnie najważniejsze jest bezpieczeństwo i chodzi głównie o to żeby nie było np. jakiejś Wyborczej zamiast poduszek. A to podobno w ASO nie stwierdzą na 100%. Tak czy tak ze strony komisanta nie ma problemu jeśli chodzi o "ścieżkę zdrowia" w ASO. Papiery ponoć wszystkie są i serwis był na bieżąco w ASO
  15. Witam Wszystkich! Zamierzam w najbliższym czasie dołączyć do grona właścicieli Renault, mam już upatrzonego Scenica II 1,6. W sobotę wybieram się go oglądnąć, może na podstawie ogłoszenia coś podpowiecie? Czy warto jechać? Czy cena troszkę nie za mała Wam się wydaje? http://otomoto.pl/renault-scenic-1-6-16-lu...-C16377847.html Będę bardzo wdzięczny za wszystkie opinie! [ Dodano: 2011-02-04, 00:22 ] Rozważam jeszcze Megane II kombi 1,6 http://otomoto.pl/renault-megane-grand-ture-C17100392.html Właściciel przesłał mi dzisiaj jeszcze zdjęcia min. dodatkowo silnika, zastanowiło mnie jedno a mianowicie brak wygłuszenia maski silnika, czyżby Meganki nie miały? Dziwne trochę dla mnie. Poradźcie proszę czy warto jechać 400 km? Bo z rozmowy z właścicielem wynika że wszystko jest ok ale czy aby na pewno?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!