Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dar21

Nowy użytkownik
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 1phi
  • Silnik
    f8q
  • Przebieg (tys.km)
    201
  1. Witam. Jestem zmuszony kupić nowy akumulator no i szukam najtańszego no i znalazłem akumulatory i to bardzo tanie tak tanie że aż podejrzanie tanie. I teraz mam pytanie może ktoś coś słyszał o tych akumulatorachAKUMULATOR 75Ah SCHMITZ albo AKUMULATOR 75Ah Ca/Ca 75 Ah,680A 72 74 Gdańskalbo co leprze użytkuje któryś z nich (oczywiście chodzi mi o markę) ,Silnik to 1.9D .Może zaproponujecie coś innego tylko, że akumulator musi być tani bo na inny po prostu mnie nie stać. Dodam że samochód stoi pod chmurką i zawsze musze być pewnym że odpali. Linki już poprawione.
  2. Proszę kolego-> http://www.renault19.pl/forum/viewthread.php?thread_id=24699&pid=446616#post_446616 .Sądzę ze jest to bardzo prosty sposób i równie dobry jak oryginalny.
  3. Wszystko jest pomierzone i na świece podczas grznia jest 11v czyli wszystko ok. Więc pozostaje tylko kompresja a właściwie jej brak.
  4. Zawory ustawione i nadal ciężko pali, ale za to lepiej chodzi na wyższych obrotach. Jeżeli rano po przekręceniu kluczyka grzeje świece na dwa razy to znaczy czekam aż przekaźnik prztyknie i przekręcam jeszcze raz zapłon to pali od strzała. Wydaje mi się że u mnie powodem problemów jest słaba kompresja na cylindrach i czeka mnie wymiana pierścieni i docieranie zaworów.
  5. Dzięki. ten obrazek bardzo dużo wyjaśnia. A jak jest z tym okienkiem na kole walka rozrządu?
  6. Mam jeszcze jedno pytanie. Jeżeli zablokuję wał trzpieniem o średnicy 8mm który wkłada się w blok na dole obok łączenia silnika ze skrzynią to znak na kole wałka rozrządu powinien znajdować się w tym wycięciu na osłonie rozrządu? I jeżeli właśnie na tym wycięciu i znaku jest przesunięcie o pól ząbka to jest dobrze(normalne wyciągnięcie się paska)?
  7. A możliwe jest to że silnik nie bierze grama oleju a ma niską kompresję, bo miałem kiedyś forda diesla i tam była słaba kompresja i silnik palił dużo oleju kopcił z odmy no i słabo palił a tu oleju nie bierze z odmy dymu niema tylko słabo pali.
  8. Jeszcze jedno pytanie chodzi mi pogłowie. Jeżeli okaże się żę silnik ma niską kompresję to czeka mnie zmiana pierścieni, i w tym jest problem że zwykły diesel czyli f8q ma pierścienie o szerokości 2/2/3 a td ma 2.5/2/3. Więc jakie pierścienie będą w moim aucie?
  9. Widziałem te stron. Ale może ktoś wie czy silniki o takim oznaczeniu znajdowały się w megankach? A jeżeli ten silnik pochodzi z jakiegoś td, rożni się stopniem sprężania lub czymkolwiek innym, bo reszta poza dołem silnika pochodzi z 1.9d.
  10. Witam. Mam problem z megane z 1996r. To znaczy rano ciężko odpal a jest przecież ciepło,m a jak już odpali to za samochodem siwy dym. Płynu chłodniczego nie ubywa ani nie przybywa olej również, więc uszczelkę pod głowicą wykluczam. Auto ma nowe świece, wszystkie końcówki rozpylaczy nowe pompa wtryskowa sprawna,silnik oleju nie bierze. Podejrzewam że może być słaba kompresja ale to by olej brał. Sam nie wiem co mam już robić, wczoraj sprawdzałem luzy zaworowe i wyszło że są za duże w-zawór wydechowy s-ssący Powino być w-0,40 , s-20 w.. s.. w.. s.. s.. w.. s.. w 0,35 0,20 0,30 0,45 0,20 0,75 0,35 0,70 Oczywiście zawory do regulacji w tym tygodniu. Myślicie że moje problemy mogą być spowodowane tymi zaworami.Mam jeszcze jedno pytanie wszędzie gdzie szukałem jest że 1.9d to f8q. A na moim silniku jest wybite f8qt a z tyłu bloku f8t, były takie silniki montowane w megane 1.9d czy ktoś przełożył dół od 1.9td? Dziękuję z góry za wszelką pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!