Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

grzesju

Użytkownik
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I ph II
  • Silnik
    1,4 16v
  • Przebieg (tys.km)
    150000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sprawa dotyczy megane II 2007 rok - silnik 1,6 16v Wymieniony czujnik połozenia wału i dalej nic
  2. dzięki za info. Wczoraj wyczyściłem czujnik położenia wału - był cały zasyfiony - ale nic to nie pomogło. Rozrusznik kręci ale nie odpala. Pompa paliwa działa bo ja słychać jak dobija cisnienia. Kontrolka od imo gaśnie. Zostaje jednak zakup nowego czujnika wału? Czy może coś jeszcze sprawdzić?
  3. witam Mam wielka prośbę o info czy w Megane II faza II 2007 jest jeszcze czujnik wstrząsowy. Auto nie odpala - kręci rozrusznik ale nic się nie dzieje. Jeżeli nie ma już czujnika wstrząsowego wyłączonego to czy może to być czujnik położenia wału? Czy ewentualnie zwrócić uwagę na coś innego jeszcze? Wielkie dzięki za pomoc
  4. w instrukcji jest info, że czujniki są w opcji wyposażenia. Założyliśmy zapas i nic nie wyświetliło przez 10km czyli można spokojnie zakładać zimówki na stalówkach. dzięki
  5. Witajcie Mam wielką prośbę: <><><><><><><><><><><><><><> Wczoraj siostra kupiła megankę Grandtour z 2012 roku. Auto jest na alufelgach 16. Chcemy kupić stalówki i nowe zimówki. Jest tylko problem, bo nie wiem czy w tym aucie nie ma czujników ciśnienia opon. <><><><><><><><><><><><><><> Czy ktoś wie jak to poznać w samochodzie? na co zwrócić uwagę? <><><><><><><><><><><><><><> Ewentualnie czy mógłby ktoś sprawdzić po VIN auta: VF1KZ1U0646713951 <><><><><><><><><><><><><><> Z góry dzięki za pomoc Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76
  6. Właśnie o tym myślałem - kupić z gwarancją np 14-dniową, sprawdzić szczelność i jak będzie ok to montować (oczywiście wcześniej płaszczyzna) Dodano: 19 wrz 2016 - 22:29 Sprawa praktycznie załatwiona. Kupiliśmy okazyjnie Megankę poliftową 1,6 16V z niewielkim przebiegiem od 1 właściciela, parę rzeczy do zrobienia (zagnieciony błotnik, niedziałający siłownik centralnego, niedziałający silniczek spryskiwacza, urwana linka od podnośnika szyby - drobiazgi) Cena w miarę niska bo znajomy kupił focusa i megankę chciał szybko pozbyc. Dodatkowo cena obniżona bo na wolnych obrotach silnik strasznie falował i trząsł mocno (wymieniłem czujnik podciśnienia w kolektorze za 75 zł i jest idealnie). Autko ma pełną elektrykę, sprawną klimę i opony po 1 sezonie. Dlatego też stara meganka z pękniętą głowicą 1,6 8V idzie do pozbycia. Pewnie nikt jej nie będzie chciał kupić ale trochę części można sprzedać. Reszta pójdzie pewnie na złom. Jeżeli ktoś potrzebowałby coś z megane 1,6 8V 1998r to niech się odzywa.
  7. tylko czy jeżeli jest pęknięta (a na 99% jest) to czy da się to jakoś zaspawać?
  8. Dzięki. Muszę powiedzieć tacie, żeby to sprawdził (sam nie mogę, bo autko jest 150km ode mnie) Dodano: 12 wrz 2016 - 19:43 Sprawdzone - tam jest OK Decyzja zapadła - wymieniamy głowicę. Dlatego też potrzebuję kupić dobrą głowicę do K7M A702 - jeżeli ktoś miałby taką na zbyciu to chętnie odkupię.
  9. Witajcie Moją Megankę 1,6 1998 r od jakiegoś czasu użytkuje mój tata. Swego czasu zablokował się termostat i mój brat (świeżo upieczony kierowca) zagotował płyn. Od tego czasu olej pojawił się w płynie (w zbiorniczku jest masło) a przewody wodne się mocno pocą (wyglądają jakby je ktoś plakiem spryskał). Decyzja - wymiana uszczelki pod głowicą. Uszczelka wymieniona, przy okazji wymienione uszczelniacze zaworów. Po złożeniu efekt ten sam - olej w płynie. Ja typuję, że pękła głowica - jeżeli się mylę to mnie poprawcie. Jeżeli nie głowica to gdzie szukać przyczyny? Jeżeli to głowica do wymiany to czy ma ktoś jakąś dobrą głowicę na zbyciu (K7M A702)? Naprawa to opcja I. Opcja II: Tata już ma dość tego auta, bo trochę zainwestował i chyba dalej musi... Aktualnie chce się pozbyć tego auta tak jak jest teraz (blacha w miarę zdrowa, nowe sprzęgło, zawieszenie, hamulce OK, środek czysty, ma coś ok 180 tys, LPG sekwencja założona przy 120 tys - działa OK, klima niestety nieszczelna) - czy w ogóle coś za to można wziąć? Wiem, że bez zdjęć niewiele można powiedzieć... ale czy warto to w ogóle wystawiać czy raczej na złom?
  10. a czy obydwa typy mają Koło Zmiennych Faz Rozrządu? Chodzi dokładnie o Scenica z 2002 roku z pompą wody zewnętrzną - czy on ma KZFR
  11. Witam Proszę o pomoc. Jestem na kupnie scenica I ph II w benzynie (plus potem LPG). Myślałem o 1,6 16v ale znalazł się fajny 1,8 16V. Jakie są główne różnice w tych silnikach (oczywiście poza pojemnością o mocą) bo wyglądają podobnie ale mają inne początki kodów (K i F) - który ma większą usterkowość - który lepszy do LPG - jakie są realne różnice w spalaniu Który scenicu będzie lepiej się sprawował? Z góry dzięki za odpowiedź
  12. Witam "Przeleciałem" te 68 stron i już wiem dużo, ale pojawiło sie pytanie, na które nie moge znaleźć jednoznacznej odpowiedzi: Przyuczenie kluczyków na poczerwień - po wprowadzeniu kodu przyciskiem: (znalazłem instrukcję i cytuję jej częśc) Moje pytanie: co robimy z kluczykiem w stacyjce i włączonym zapłonem pomiedzy punktem 4. i punktem 5.? Czy ma być wyjęty ze stacyjki przed rozpoczęciem procedury z pktu 5. czy ma pozostać w stacyjce? Jedni pisza, ze kluczyk ma pozostać w stacyjce - tylko jak go potem skierować diodą na podsufitkę? Dzisiaj rano rozwiązałem problem z kluczykami - okazało się, że to nie sprawa przyuczenia kluczyków na nowo tylko brak połączenia: kluczyk - immo. Problemem była płytka w podsufitce, choc wyglądała jak nowa i była sucha to okazało się, że "działała po swojemu" i nie odbierała sygnału z kluczyka. Tata kupił wczoraj na szrocie inną płytkę z odbiornikiem IR i dzis rano jak auto nie chciało odczytać kluczyka zmienilismy płytkę w podsufitce i wszystko działa. Po ponownym włożeniu starej nie działało. Zatem wina płytki. Uszkodzona płytka poleżała 15 min na kaloryferze i spróbowaliśmy ją podpiąć - zaczęła normalnie działać. Pewnie ma jakieś mikropeknięcie, które na mrozie powodują brak połączenia.
  13. przy max obciązeniu to i do 2,2 dochodzi ale już nie mam więcej opcji i czasu - decyzja jest taka, że idzie do sprzedania w stanie takim jaki jest - cena ostateczna poniżej 10.000 zł tak aby ewentualnie nowy nabywca miał na remont Dodano: 19 lut 2014 - 20:41 Temat do zamknięcia - auto sprzedane. Cena odpowiednio obniżona.
  14. FAPu nie ma Co do cisnienia to zawsze jest zblizone do zalecanego - czyli jeżeli w Clipie zalecane jest 1,8 to i rzeczywiste jest około tej wartości - po to jest regulator turbiny. Jeżeli ciśnienie byłoby za wysokie to wywaliłoby błąd w Clipie. Jak na chwile zdjąłem rore dolotową to cisnienie w dolocie było podobne do atmosferycznego ok 970 i wywaliło błąd za niskiego cisnienia
  15. Nic nie blokuje - autko mozna spokojnie przepchnąć. Rozrząd okazał sie dobrze ustawiony - więc skończyły mi się pomysły. Zastanawiam sie nad wytartym wałkiem rozrządu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!